יום שלישי, 17 בינואר 2012

6 רוטינות מצוינות שבאמת עובדות


דרך מצוינת לבנות ערך חברתי היא באמצעות סיפור רוטינות.

סיפורים אשר מתוכננים ליצור אמון ומשחררים את המוח וגורמים לו להתמקד בדברים אחרים. למוח שלך יש כל כך הרבה חילוף במחזורי השעון.

תאר לעצמך שאתה בדרך לבר או מועדון אתה מכניס את עצמך למצב רוח טוב עבור הנשים המתקרבות. כעת, דמיין שאתה נוסע לאורך הכביש באותו הזמן בדרך לשם - קצת מסיח את הדעת. עכשיו דמיין את החבר שלך נמצא במושב הנוסע שואל אותך על בעיות במתמטיקה.

יש למוח שלך יכולות מדהימה לבצע הרבה משימות בעת ובעונה אחת. וכאשר אתה מדבר עם נשים, למוח שלך יש הרבה דברים לעקוב אחריהם.

אז אתה לא רוצה להתקע באמצע האינטראקציה במשימה המורכבת של ניהול שיחה שנונה.

ראשית, אני אתן לך דוגמה לרוטינות, ולאחר מכן אני אראה לך איך להשתמש בהן.
1)
אני צריך את דעתכם.... אני חושב שהאקסית שלי רודפת אחראי. היא המשיכה לנסות לקבל אותי בחזרה בכך שהיא מנסה להרשים אותי, אבל פשוט לא קיימת בה ההרפתקנות שאני מחפש בבחורה.

טוב, אני עומד ברחוב ופשוט רואה אותה שם, עומדת בצד השני של הרחוב מסתכלת עלי. כן, זה קצת מוזר.

אני חושב שהיא מתאמצת מדי להרשים אותי. היא הייתה פעם שמנמנה מאט, אבל עכשיו היא איבדה משקל והשתילה שתלים בחזה... היא נראת כמו סוג של בחורה מבית הרווקות... ראיתם את זה?

אבל אני לא רוצה לחזור לבחורה רק בגלל שהיא נראית טוב. אפשר לשאול אותכם, מי ממכם הרפתקני יותר?

2)
אתה: היי בנות, אני מקים להקה. אולי תוכלו לשיר?
אתה: מגניב, את תעשי קולות רקע
אתה: תוכלי לנגר בגיטרה. חכי שנייה... מה השמות שלכם?
אתה: טארה באפי? לא, מה את צוחקת עלי, שמות כאלה לא יעבדו בלהקה. הממ... את תיהיה ביונסה ואת תהיה בריטני. מדהים! תנו כיף.
אתה:רק רגע, להיות בלהקה זה לא רק כיף ומשחקים. מי מכם הולך לעשות את הכביסה שלי?
אתה: לא? ובכן, אני ירה בכם. אבל אתם עדיין יכולות להיות מעריצות שלי.

3)
אתה: היי בנות, יש לי בעיה.
בנות: מה?
אתה: יום ההולדת של אחותי הקטנה מתקרב. מה אני צריך לקנות לה... חשבתי על פיל מפוחלץ כי יש לה אוסף שלהם, אבל אני חושב שהיא מבוגרת מדי בשביל זה כבר. מה אתם חושבות? מה אתן הייתם משחקות כשהייתן קטנות?

4)
אתה: האם ידעת ש90% מהבנות מאוננות במקלחת?
ילדה: לא
אתה: 10% האחרות שרות
ילדה: אה כן?
אתה: ואת יודעת על מה הן שרות?
ילדה: לא, מה?
אתה: הו, את בטח אחת מהמאוננות.
ילדה: חחחחחחח

5)
אתה: הממ, תנו לי לראות, אני בטוח שאני יכול לנחש את כל זה. תנו לי לראות, שניכן נראות כמו אחיות. לא? תנו לי לנחש, את ן חייבות לראות חברות הכי טובות אז.

בנות: אנחנו כן!

אתה: וואו יש לי כוחות נפשיים. תראו את זה, אני יכול להגיד עוד יותר עליכם. תני לי את כף היד שלך (לעשות קריאה בכף יד - לעשות קריאה קרה).

שילוב של כל המרכיבים:

אז יש לכם שלושה רוטינות שאתם מכירים בעל פה ואתם מוכנים לצאת לשטח. אחרי שלמדתם שלוש רוטינות אתם צריכים לשחרר את המוח ולהתחיל לעבוד על איך אתם מעבירים את הרוטינה.

לדוגמה, אתה יכול לפתוח קבוצה של בנות ולשאול את שאלת הדעה, לאחר מכן תשאל איך כולם מכירים אחד את השני, ולאחר מכן לדבר על הבעיה עם האקסית. מעבר ביניהם הוא פשוט למדי - פשוט לעזוב את הנושא הישן ולשקוע היישר אל תוך החדש.

וברגע שאתה אומר את זה באופן שגרתי, בלי לחכות לאישור של הבחורה להמשיך הלאה. גם אם הבחורה בוקשי הגיבה לרוטינה הראשונה, רק לעבור מאחד למשנהו. סביר להניח שבאחת מהן תתפוס אותה.

אתה יכול גם לזרוק מאיצים לרוטינה כדי לתת בעיטה נוספת. לדוגמה, לתת לבחורים כיף גורמת להם להרגיש טוב במהלך הרוטינה.

אם בחורה אומרת לך, "אני רוצה להיות מתופפת בלהקה שלך", פשוט לומר "מדהים! רואה שאת מגניבה. תני כיף!
ולהחזיק את כף היד שלה. דבר זה מעצים את כוחה של הרוטינה.

רוטינת נשיקה


כאשר אתם יושבים בזרועות שלובים, תישען לכיוונה, תריח את השיער שלה ותגיד "את מריחה כל כך טוב, לעזאזל. אני מנסה כל כך שלא לנשק אותך עכשיו..".

ואז לדחוף אותה ולומר "עכשיו תרדי ממני". בנקודה זו הכל קפא, ברגע זה עליך לחכות שהיא תיתן לך IOI (סימני עניין). אם עשיתה הכל נכון עד לנקודה זו, היא תיתן לך IOI ותנסה לחדש איתך את המגע. אחרי שהיא עושה את זה תישען אליה ותנשק אותה.

אתה יודע שהיא מוכנה לנשיקה אחרי שהיא מחזירה לך ioi, אמרתה לא באופן מילולי שאתה רוצה לנשק אותה, והחזרת IOI  היא בפרוש הסכמה למה שאמרתה.

יום שני, 16 בינואר 2012

משחק מושלם בפייסבוק


אפשר לחשוב שמארק צוקרברג המציא את הסקס בהתחשב במספר הפעמים ביום שאני מקבל בקשות לטיפים עבור משחק בפייסבוק. וכמו כל היבט של למידת "המשחק", פייסבוק פשוט מייצג את האישיות שלך, בדיוק כמו כל דבר אחר שאתה עושה סביב נשים. לחשוב שיש איזו שהיא נוסחת קסם שבעזרתה פתאום כל הבנות התאהבו בך אבסורדי.

אמנם, בתור טור היכרויות טוב, אני יכול לחלק דרכים "לעבוד על זוויות", כך שתוכל להשתמש בפייסבוק כדי להראות את ה'אני' הטוב ביותר שלך עבור נשים. אחרי הכל, פייסבוק היא מקבילה לשיווק היכרויות, כך שאם כבר יש לך מוצר טוב, אתה יכול לגרום לו להיראות סנסציוני עם דף פייסבוק מעוצב בקפידה. אז הנה 3 ½ טיפים שלי  להצלחה בהיכרויות בפייסבוק:

הפסק לפרסם פוסטים על הקיר - כן, אני יודע שאתה חושב שזה מגניב, שאיזה בחורה כוסית רשמה במוצאי שבת על הקיר שלך, "השארתי את העגילים שלי אצלך?" אבל, מלבד החברים ש"אוהבים" את הערה, זה לא יעזור לך עם אף בחורה שמכבדת את עצמה. רוב החבר 'ה חושבים שהם מפגינים "בחירה מראש" אך הם בדרך כלל רק הורסים לעצמם.

זה לא אומר שמוניטין של דון ז'ואן הוא בהכרח דבר רע, אולם, המפתח הוא עדינות ועמימות. טוב מאוד עם אישה חושבת שאתה שחקן, אבל רע מאוד אם היא יודעת שאתה אחד כזה. למה? ובכן, בתור התחלה, זה מאפשר לה להמשיך לתהות, מה שגורם לה להמשיך לחשוב עליך. זה גם מאפשר לה לשמר את התפיסה של "רומנטיקה", בעוד היא יודעת שאתה "מבוקש"

עקוב אחר הטיפים להצלחה מקוונת
לכן, שמור על הסטטוסים בקיר שלך סגורים כך שנשים ינסו לנחש מה נשים אחרות אומרות עלייך. בחורה אשר קורה הודעות בקיר שלך משולה לבחורה אשר שואלת אותך, "עם כמה נשים שכבתה?" כל בחור אי פעם שנשאל בשאלה הזאת יודע שאין תשובה טובה. אם תענה גבוה מדי, היא תחשוב שאתה שחקן ומניפולטור, אם תענה נמוך מדי, אתה תהיה חנון חסר נסיון. ברור שהתשובה הטובה ביותר תהיה התחמקות/אין תשובה - שמשולה להפסק פרסום סטטוסים על הקיר.

חשוב, עם זאת, להשתמש בעדכונים בחוכמה. לא ליצור "דואר זבל" של האישיות שלך. באופן אידיאלי, אתה צריך לשאוף לערבב מנה בריאה של הערות שנונות תצפיות, תמונות וקישורים חיצוניים.

דוגמאות להערות שנונות:
משהו שאני רוצה להחיל מהפייסבוק לחיים האמיתיים, להגביל אנשים ל120 תווים עד שהם יצטרכו לסתום ת'פה.

האם מישהו אחר שם לב שקפטן הוק הוא פדופיל ענק? הבחור חי בארץ לעולם לא בקרב ילדים קטנים ומנה לפתות אותם ב'סירה' שלו.

דוגמאות של תמונות הן ברורות: כל דבר שאתה עושה, שהוא מדהים. לדוגמא, לא לוקחים תמונות 'משעממות' אלא תמונות מרגעים מדהימים שהיו לך. שאל תמיד - מה התמונה הזאת אומרת עליי? , אם התמונה אומרת שאתה חיי חיים משעממים, אל תפרסם אותה.

באופן אידיאלי, אתה צריך ליצור עדכון בשעה 9:30 בבוקר, 2:00 , ו-6. אם אתה נתקל ביום יוצא דופן, פרסם אותה, אבל תיזהר לא להגזים. אתה לא רוצה להיראות כמו הבחור שחיי בפייסבוק.

לפתח סגנון ייחודי בפייסבוק - לכל אחד עלול לקחת זמן מה לפתח, אך הזמן הזה משתלם בטווח הרחוק. אם אתה יכול למצוא דרך להביע את עצמך דרך הפייסבוק, תוכל להפגין הרבה תכונות אופי באמצעות משתמש מוגבל.

החלום
תחשוב על זה מנקודת מבט של ילדה: כמה כיף זה להתחבר לפייסבוק ולראות ש15 אנשים אהבו את התגובה.


יום ראשון, 8 בינואר 2012

איך להפוך למלך השכבה?


זה משהו שנבדק והוכח כזהב טהור. המדריך יפעל רק אם אתה הולך לתיכון חדש, שבו הרוב המכריע של האנשים לא מכירים אחד את השני. שם לא צריך להציג מיומנויות חברתיות אדירות כדי לעשות את זה, כולם יכולים לעשות את זה, זה כל כך פשוט. תהליך בו תוכל בטבעיות לשפר את החיים החברתיים שלך.

כאשר אנשים צעירים באים ללמוד במכללה, רובם לא מכירים אחד את השני, במוקדם או במאוחר הם יצטרכו להתיידד, או הצטרפו לקבוצות שהוקמו בעבר. בדרך כלל זה לוקח כמה שבועות עד שאותם קבוצות נוצרות. אחרי מספר שבועות, תראה קבוצות רבות של 5-10 חברים בכל קבוצה.

ברגע שהקבוצות נוצרות, חלקם יחזיקו מעמד עד סוף תקופת הלימודים. קשה לתפעל קבוצות שכבר הוקמו. הדבר היחיד שאתה יכול לעשות במקרה זה הוא להצטרף לקבוצה, אבל אז אתה לא תוכל לבסס את עצמך כמנהיג, כיוון שאתה חבר חדש. הדרך הקלה ביותר להצטרף לקבותה שכבר הוקמה היא לבחור אדם אחד מתוך הקבוצה, וליצור איתו קשר. היא/הוא כבר יזמינו אותך לצאת לבלות עם שאר הקבוצה. ואז לאט לאט תוכל ליצור קשר גם עם החברים האחרים, ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהמעגל.

אבל אני חייב לומר לך כי זוהי אינה הדרך בא אני רוצה לעשות את זה, הסגנון שלי הוא להיות קצת יותר יצירתי, להיות השליט בקבוצה, וזה מה שאני רוצה ללמד אותך.

הימים הראשונים (10-70) חיוניים במיוחד. באותם הימים הראשונים, הקבוצות החברתייות נוצרות. המטרה היא ליצור מעגל חברתי עם בנות, להפוך אותם לחברים טובים, להקים קבוצה בה אתה תהיה המנהיג. ללכת איתם למועדונים: אתה יכול רק דלמיין את הכבוד והערכה שתקבל אם תלך למועדון עם 10 בנות יפות? ביסודו של דבר, עם סוג כזה של הוכחה חברתית, אתה יכול לקבל כל בחורה במועדון. זה אורח החיים שאני מדבר עליו.

אז תנו לי ללמד אותכם איך לעשות את זה.

במשך היום הראשון והשני במכללה, אנשים יהיו ידידותיים מאוד, כי הם יהיו עצבניים, מפוחדים, חרדים מהסביבה החדשה, הקשר החדש בחייםש להם. חלקם ייראו אבודים, כצאן אשר עזב את העדר. הם ירגישו בודדים, ויהיה להם דחף מדהים לפגוש אנשים חדשים ולמצוא חברים על מנת להסיר מעצמם את ההרגשה הלא נעימה של הבידוד והבדידות. אתה יכול להשתמש בידע הזה כדי להשפיע על החיים שלך.

תהיהיו ידודתיים כלפיהם, אין לחץ לפתות אותם. רק על תיהיו ידידותיים מדי, קרירים מהרגיל, תכירו אנשים, אל תהיו מוזרים או תדברו על אובססיות והרגלים. בעיקר אם ההרגלים שלכם, הם התמכרות לפורנו באינטרנט.

מטבע הדברים בימים הראשונים יקרו אירועים רבים. פגישות היכרות, הרצאות ראשונות, וכן הלאה. המידע מפורסם בדרך כלל בבירור במכללה, אז אתה צריך להגיע מוקדם ולברר מה קורה. כשאתה הולך לאחד האירועים הללו, ודא שאתה מתיישב ליד בחורה טובה איתה הייתה רוצה להתידד. התחל שיחה, החליפו כמה עובדות בסיסיות על עצמכם. ותגרמו להם להיכנס לתוך איזה שיחה. תחליפו מספרים, וקבעו איתה אחרי ההרצאה ללכת לשתות קפה או משקה. רק תיהיו ידידותיים, נסו לרכוש חברים חדשים. אל תפתו אותן! עדיין לא, בכל מקרה.

למחרת, או לשיעור הבא, עשו את אותו דבר עם בחורה יפה חדשה, תשבו לידה בכיתה, דברו איתה במשך 20-30 דקות, תבנו יחסי קרבה, תסתובבו איתה אחר כך, אבל הפעם תזמיני את הבחורה הקודמת להצטרף אליכם.

ברגע שאתה יושב עם שתי בנות הם יתחילו להתחבר. הן טובות מאוד ביצירת זיקה ביניהם. במיוחד בנות יפות. כי יש להם כל כך הרבה דברים במשותף. אז כל מה שאתה צריך לעשות זה לבודד 2 או יותר בנות לשתות קפה ואחר כך לתת להם להתחבר אחת לשניה.

אל תפגע בהם, או נסה לפתות אותם במהלך השבועות הראשונים. באמצעות ההוכחה החברתית שנוצרת מהעובדה שאתה מסתובב איתם תוכל להשיג טונות של בנות אחרות. כל זה נועד כדי ליצור סגנון חיים באוניברסיטה או במכללה. אבל אם אתה מחליט שאתה רוצה לנצל את בדידותם במצב החדש, אז תוכל לפתות בחורה בכל האמצעים שאתה מכיר, אבל אל תביא אותה לקבוצה שלך.

להביא בחורה ששכבתה איתה לתוך המעגל החברתי שלך יכול להיות מסוכן. אתה יכול בקלות להרוס את הקבוצה, או שהבחורה ששכבתה איתה יכולה להפיץ שמועה הרסנית לגביך, ולהרוס את המוניטין של בקבוצה. אז כדי שתשמור על שתי פעולות נפרדות.

במשך 5-7 ימים אתה יכול לאסוף 10-60 בנות לתוך המעגל החברתי. אסוף אותם במרווחי זמן קבועים. ברגע שהן נפגשות הן כבר יכירו אחת את השניה.

הם יחליפו מספרי טלפון, דואר אלקטרוני, וישמרו על קשר.

לאחר 10 ימים, לאחר שיצרתה את המעגל החברתי, נסה להפגיש את כולם ביחד מפעם לפעם, לנסות ליצור כמה אירועים שיקשרו בינם עוד יותר.

אחרי שכבר צורפו לקבוצה שלך כמה בנות יפות, מספר שבועות לאחר מכן אתה יכול להתחיל לנצל את זה. התחל בארגון של מסיבות בבית, להזמין את החברות שלכם למסיבה. כי כולם אוהבים אותך, אתה המנהיג שלהם, לאנשים מחוץ לקבוצה תהיה משיכה רבה אליך.

אתה יכול גם לקחת אותם למועדונים, לחבק את כולם ולצאת. תבלה איתם. אנשים אחרים במועדון יבחינו בזה, תאמין לי.

אמנם קשה לארגן קבוצה המורכבת אך ורק מבנות. אבל לפעמים זה קורה, בעיקר אם יש לך 1 או 2 חברה בפנים. וזה בסדר גמור. זה בסדר אם יש כמה חברה בתוך הקבוצה שלך. בדרך כלל כשאנחנו יוצאים הבחורים מגנים על הבנות בקבוצה מבחורים שיכורים במועדון שיכולים לפגוע בהם.

בכל פעם שאתה יוצא עם קבוצה גדולה למקום אחד, הם לעולם לא יהיו כקבוצה, אלא יפרדו לקבוצות קטנות יותר של 3-5 אנשים. ניתן לראות זאת בריאליט האח הגדול. בדרך כלל יש אדם דומיננטי בכל קבוצה שמעוור את האחרים ועושה את כל ההחלטות.

מאוחר יותר, אתה יכול לעזוב את המעגל החברתי לבד. בדרך כלל אחד האנשים במעגל הופכים למנהיג החדש שלה.

יום שבת, 7 בינואר 2012

"קרוב-רחוק": דרך רבת עוצמה להפעלת משיכה


כמעט כל גבר הטרוסקסואל ישמח למשוך יותר נשים. למרבה הצער, רוב הגברים מאמאינים שמראה, כסף ומעמד חברתי הן הדרכים למשוך את הנשים שהוא רוצה. אבל יש דרך אחרת, אחת שאינה דורשת את כל הדברים האלא. זה נקרא "מתח מיני". אם אתה יודע איך להצית מתח מיני, אתה תוכל לשלוט על הגורל המיני שלך. הבעיה היא...

רק שבריר קטן מאוכלוסיית הגברים יודע ליצור מתח מיני. זה בגלל שהם אינם מכירים את המבנה הבסיסי של איך להצית/להגדיל מתח מיני. אני מכנה את כל המתח המיני "לולאת המתח".

לולאת המתח היא כאשר אתה עושה משהו על מנת ליצור מתח רגשי אצל האישה, להגדיל אותו, לשחרר אותו על ידי התרחקות, ואז להצית אותו שוב. אופרת סובן משתמשים בלולאות מתח על מנת לשמור עליו במשך חודשים - לפעמים שנים!

המבנה הוא תמיד זהה. אופרת הסבון מתחילה בקונפליקט או דרמה, ומעוררת מתיחות רגשית לא פתורה. המתח הנפשי גובר עד לנקודת השיא. המתח אם כן, משוחרר על ידי הבאת פתרון לסכסוך או הדרמה. ולבסוף, מעוררת את המתח מחדש.

רגע, אתה הולך ללמוד סוג מיוחד של לולאות מתח שאני מכנה "קרוב-רחוק". מה שאני הולך לחשוף בפניך, היא דרך פשוטה להשתמש ביתרונות של "קרוב-רחוק".

הבחור מתעלם מהבחורה
בכל פעם שאתה דוחף אישה בצורה רגשית ממך... ואז מושך אותה חזרה פנימה אתה יוצר מרחב רגשי ומשיכה.

כדי לקבל מושג מה אתה עושה עם כל זה, תחשוב, למשל, על הג'אנק פוד האהוב עליך. תאר לעצמך שאתה בדיאטה קפדנית למשך מספר שבועות ואסור לך לאכול את המזון האהוב עליך. מה תהיה ההרגשה סוף סוף לוותר על הדחף שלך ולפנק את עצמך אחרי שבועות של דיאטה? אני מוכן להתערב שזה פי אלף יותר טעים מבעבר.

האם אתה מתחיל לראות את פוטנציאל הכוח מאוחרי "קרוב-רחוק"?

אם כן, אתה בעצם כבר יודע יותר על משיכה מאשר רוב החבר 'ה. (תן לעצמך טפיחה על השכם). אם אתה לא מבין את זה, אל תדאג - אתה תבין בתוך דקות ספורות.

נשים רבות הן אמניות "קרוב-רחוק" טבעיות! במשך שנים שמעתי עשרות סיפורים על נשים וגברים שהפכו משוגעים רגשית בגלל השיטה. חוייה סיוטית יותר שכמה אנשים צריכים לסבול. הם ישנים עם בחורה ואחרי הסקס היא שמה את האגו שלהם בשמים באמצעות אמירות כגון, "אתה המאהב הטוב ביותר שהיה לי אי פעם." אבל, למרבה הצער, היא מפילה לו את כל האגו לאחר מכן באמירה, "למעשה, אתה המאהב הטוב ביות ר הרביעי שהיה לי אי פעם." הבחור מרגיש נפילת אגו חריפה.

אתה יכול למשוך ערימות של נשים באמצעות מנגנונים פסיכולוגיים מבלי להיות אידיוט!

המפתח הוא לעשות את זה משעשע ומצחיק. הכוונה שלך לא לפגוע באישה. במקום זאת, המטרה שלך היא להקניט אותה קצת. אם תעשה זאת, נשים יראו אותך בתור קוסם מלא בסקס אפיל שגורם להם לרצות לקפוץ איתך לתוך שק. הנה דוגמה שאני משתמש בה כבר אינספור פעמים...

בשלב מסוים תוך כדי האינטראקציה עם האישה אני יכול לקחת את ידה בלספר לה שבחים: "יש לך את החיוך הכי דהים שראיתי הערב. זה גורם לי להרגיש כל כך מאושר". בדרך כלל היא תגיב, "תודה". אז אני סופר את האצבעות ביד השניה שלי ואומר, "את יודעת מה! למעשה היו ארבע בנות אחרות עם חיוך מדהים הערב גם כן. מתוך ארבעתם, יש לך את החיוך הכי יפה הרביעי. אני הולך להתקשר אליך רביעית." ואז אני דוחף את ידה.

לעתים קרובות, התשובה שלצ הנשים היא, "לאאא! אני רוצה להיות מספר אחת!" אני בדרך כלל עונה, "בסדר, אני מוכן לקדם אותך למספר שלוש בגלל שאת נמרצת." האם נשים מוצאים את זה בבוז? בכלל לא. (הערה: לפעמים תיתקל באישה פגומה מבחינה פסיכולוגית שלא תחשוב שזה חמוד, היא היוצא מן הכלל ולא הכלל ולכן העצה שלי! רוץ...) רוב הנשים מוצאים את זה מצחיק, מקסים, שובב. וחשוב יותר, עם ניצוצות של מתח מיני.

עובדה: כל הגברים והנשים משתמשים בצורה כלשהיא ב"קרוב-רחוק". עם זאת, רוב האנשים האלה אין הבנה ומודעות למושג "קרוב-רחוק". המעטים שעושים את זה יש להם יתרון עצום.

בעברית פשוטה, אם אתה רוצה למשוך נשים - גם אלו אשר ימצאו אותך דוחה פיית - אתה צריך ללמוד להשתמש ב"קרוב-רחוק".

יום חמישי, 5 בינואר 2012

תיאורית הפתיחה


בשדה מספר בעיה אחת שאני רואה עם newbie (וגם כמה לא כל כך חדש) PUAs היא חוסר היכולת לפתוח סטים. אם אתה לא יכול לפתוח קבוצה, אתה לא יכול PU.

הבעיה מספר אחד שאני רואה אצל מתחילים (וגם כמה פחות חדשים) הוא חוסר היכולת לפתוח סטים. אם אתה לא יכול לפתוח קבוצה, אתה לא תהיה PUA.

ישנם הרבה דרכים לפתוח. הנה דרך אחת:

שלב 1: "היי חברה..."

שלב 2: ההוק - "מה אדם אמור לעשות בשביל אישה במקרה שיש דלת"?

השאלה תמציתת, מובנת ונוגעת למשהו צפוי והגיוני לשאול.

שלב 3: קבל את התשובה.. "פתח לה את הדלת".

שלב 4: לאחר שקיבלתי את התשובה שלהם, עליך לענות בתגובה משעשעת, אני בדרך כלל עונה: "את יודעת, יש לך הבנה עמוקה של המובן מאליו" (כמובן תיהיה פלייפול).

שלב 5: תתפוס הוקים בשיחה, תהיה COCK & FUNNY ותשתמש בכלי משיכה שונים שאתה מכיר.

שלב 6: ספר סיפור: ספר סיפור אשר נועד להסביר את שאלת הפתיחה שלך תוך בניית משיכה על ידי סיפור מרתק. הסיפור צריך להיות תמציתי וחזק.

סיכום:

1. היי חבר 'ה....
2. השלאה, הוק.
3.הם מגיבים.
4.אתה חוזה את תגובתם.
5. כלי משיכה: שחצן & מצחיק.
6.סיפור אשר מוביל לשורת מחץ.

"פשוט תהיה עצמך?!?!?"


"פשוט תהיה עצמך." העצה הכי נפוצה בעולם ההיכרויות המודרני. כולם אומרים את זה אבל אף אחד לא מבין מה הכוונה. מאמר זה יגדיר את המושג "להיות עצמך" ויעזור לך לנצל את מה שכבר יש לך.

פשוט להיות עצמך היא למעשה עצמה מצוינת אבל אף אחד לא מבין מה היא בעצם אומרת. להיות עצמך פירושו להיות בעל דעה משלך ולא לשנות את אמונותיכם, עמדותיכם, ופעולותיכם על מנת לרצות אחרים. עליך להיות גאה בעצמך ולשתף את השקפותיך עם העולם.

בכל פעם שאתה משנה את דעתך כדי לגרום לאחרים לאהוב אותה, אתה הופך להיות פחות אטרקטיבי. אמנם דברים משותפים היא דרך מצוינת להתחיל כל סוג של יחסים, אך להסכים למען להסכים רק יגרום לדעתך להיות חלשה יורת בעיניה. אנשים נמשכים לאנשים אחרים אשר מוסיפים אלמנטים חדשים לתוך חיי הזולת, לא בגלל שהם מסכימים עם מה שהם  אומרים.

תארו לכם חברה אשר מסכימה עם כולם דבר שאתם אומרים בלי להוסיף שום דבר חדש לשיחה. אמנם זה עשוי להיות כיף בהתחלה, אך זה ייהפך במהרה למעצבן, ובסופו של דבר תראה זאת כנטל. לא תהיה שום סיבה לחלוק את דעתך עם אדם שעונה רק "נכון, צודק!".

אדם אשר מסוגל "להיות עצמו" יראה וישתף את דעותיו עם אחרים. הוא לא יכפה את דעתו על אחרים, אבל הוא יחלוק אותם ויתפס ייחודי.

דומגה של מה לא לעשות:
ילד: אני ממש אוהב "סופרלנד" המתקנים שם מדהימים!! היית שם פעם?
ילדה: הייתי אבל אני לא אוהבת את נמר הבר, אני חושבת שמסריח שם.
ילד: כן, זכותך, סופרלנד לא כל כך טוב.

מערכות יחסים רבות מגיעות לסופם כי אנשים מנסים להפוך את הבחורה למאושרת על ידי הסכמה לכל מה שהיא רוצה. בתחילה בחורה אהבה את הבחור כי הוא היה אדם ייחודי עם דעות משלו, אבל כאשר הוא ניסה לרצות אותה ולהסכים איתה, זה מוריד מגבריותו.

אתם לא צריכים להסכים עם כל מה שאדם אחר אומר!

על ידי הסכמה עם כל דבר שמישהו אומר, תמצא את מצבך כבלתי אפשרי לבנות אפילו ידידות. חשוב ליצור תערובת של הסכמה ואי הסכמה. הדרך הקלה ביותר לקבוע מתי להסכים ולא להסכים היא בקביעה פשוטה - הדעה שלך בעניין.

חוקרים בדקו מה יביא להצלחה רבה יותר בדייטים: הסכמה מלאה, חצי הסכמה, או אי הסכמה. הם מצאו כי הסכמה חלקית במהלך הדייט מובילה לתוצאות הטובות ביותר.

דוגמה למה כן לעשות:
ילדה: פיצה היא המאכל האהוב עליי.
ילד: פיצה לא כל כך עושה לי את זה. אי אפשר אפילו להשוות את זה לסטייק.
ילדה: פיצה היא ללא ספק הטובה ביותר! אתה אוהב שוקו חם?
ילד: וווואי, שוקו חם זה דבר מדהים! אין דבר טוב יותר מאשר כוס של שוקו חם ביום קר כדי לחמם אותך ולגרום לך לחייך.

כאשר אתה פשוט "תהיה עצמך", אנשים יכבדו אותך בניגוד לשיעמום שנוצר כאשר אתה מנסה להסכים עם כל מה שהאדם השני אומר. כך תוכל להשיג תוצאות טובות באמצעות מאמץ מינימלי.

לחיות טוב זוהי הנקמה הטובה ביותר


חם אורלנדו יום ראשון קופחת על האיש, שמן ומזיע מי צפצופים, מי פוגע, מי לטרטר הברכיים אחר על המסלול הספר אפייה גבוהה כמו שלהקה של בני נוער לצחוק על מאמציו. האיש השמן לובש סרט צהוב, מכנסי ריצה זעירים, גופייה לבנה זה שטוף זיעה. אחד הנערים צועק, "תסתכל על הציצים האלה להקפיץ!" הם פורצים בצחוק. צרחות נוספת, "בפעם האחרונה הוא רץ כל כך מהר היה כאשר מקדונלדס הוסיפה עוד קציצה על ביג מק!" צוחק עוד. האיש השמן ממשיך לרוץ שעון שלו סביב המסלול, מתרגש או לא להראות את זה.

יום חמים, השמש קופחת על הראש, אדם שמן רץ, מזיע, מטרטר את עצמו על הברכיים באמצע המדרכה בעוד חבורת בני נוער צוחקים על מאמציו. האיש השמן לובש סופג זיעה צהוב, מכנסי ריצה זעירים, גופייה לבנה שתופה בזיעה. אחד הצערים צועק, "תסתכלו איך הציצים שלו קופצים!" והחבורה פורצת מצחוק. צעקה נוספת נשמעת, "הפעם האחרונה שהוא רץ כל כך מהר הייתה כאשר מקדונלס הוסיפה עוד קציצה לביג מק!" והחבורה ממשיכה לצחוק. האיש השמן ממשיך לרוץ, ומנסה לא להראות שהוא נעלב.


כשצפיתי בסנה הזאת מתפתחת, חשבתי על כל הבחורים ששאלו אותי איך להתמודד עם שונאים ומבקרים. זה לא מפתיע שזה עניין משותף להרבה אנשים. בכל פעם שמישהו פועל באופן אקטיבי לשיפור החיים שלו - בין אם זה בחיי האהבה, ההצלחה הכלכלית, עיצוב סגנון החיים או אפילו כושר ובריאות -  אנשים מעליבים אותו, לעתים קרובות הם מאמנים שהם "טובים" יותר.

למרבה הצער, הלחץ הזה מכעיס מאוד אנשים מסוימים, ולכן הם פשוט מקבלים את המצב ככישלון עם תירוצים כמו: "זה קשה מדי", או "זה לא בשבילי". אנשים אחרים ממשיכים את המרדף שלהם אח ההצלחה, אבל עושים זאת עם שנאה בוערת בלבם. הם מפנטזים כל היום איך הם צוחקים על הספקנים, ואז רוכבים לעבר השקיעה עם הצלחה שהיה קשה להרוויח אותה, וישנם גם אנשים אחרים - מיעוט קטן - אשר כל כך בטוח בערכים שלהם שלא נותר זמן בליקורות, הם רודפים אחרי מה שהם רוצים עם מעט מאוד התייחסות למה שאנשים אומרים מאחורי גבם.

אני רוצה להצהיר על עצמי כמישהו ששיך יותר לקבוצה השנייה - בחור שחלום לעמוד יום אחד מתוק אל מול כל הספקנים ולהראות להם את הצלחתי. או לפחות הייתי הבחור הזה, בגלל זה אני יכול היום להתייחס לכל אחד שנאבק עם תסכול וכעס עצמי בזמן שהוא מתמודד עם שונאיו ומבקריו. מעולם לא הייתי אדם פסיבי שמשלים עם הבינוניות בכל היבט בחיים שלי, אבל אני גם כן לא נולדתי מהמחוננים באופן טבעי בתחומים רבים. לכן אני צריך לעבוד - קשה. מאז שאני בן 12, עשיתי החלטה פעילה לקחת אחריות על החיים שלי, על האינטיליגנציה שלי, חיי האהבה שלי או ההצלחה ועיצוב אורח החיים, בחרתי לשאת אותן תקופת מביכות של חוסר התאמה על מנת להשיג את מה שאני רוצה בחיים - כדי להשיג את מה שאני מחשיב להצלחה.

ונחשו מה: מאז שאני בן 12 אני עסוק עם אנשים שלא אוהבים אותי. נאלצתי לסבול עלבונות, לעג ושנאה. אבל כשהייתי בן 12, משפט אחד שינה את נקודת המבט שלי ונתן לי את הכוח להעלים את הלחץ שנוצר ממבקרי ושונאי. משפט זה היה, "לחיות טוב זוהי הנקמה הטובה ביותר."

בטח שמעתה את זה בעבר. אבל אם באמת תסתכל על זה, אלו שש מילים קסומות. כמו כישוף, זה יכול להקל עליך,על חוסר הביטחון שלך, על השנאה שצברתה אל מול כל המבקרים. אני זוכר ששמעתי את המשפט בקיץ כשסבלתי מעודף משקל של 40 קילו, הייתי ללעג וצחוק עבור "הילדים המגניבים" בעירי. הייתי חומק מהבית בלילה כדי לרוץ - בדיוק כמו הבחור השמן בתחילת הפוסט - בתקווה שאף אחד לא יראה אותי כשניסיתי להשאיל שומן עודף לפני תחילת התיכון. באופן בלתי נמנע, אנשים הבחינו בי וצחקו על הציצים הקופצים שלי.

ונחשו מה: זה גרם לי לרצות לוותר. זה עורר בי כעס. זה גרם לי לפנטז על כמה הייתי צוחק עליהם כשהייתי רזה סוף סוף. אני דמיינתי לעצמי איך המשקל שלהם עולה פתאום והייתי צוחק להם בפרצוף ומתגרה: "מי שמן עכשיו, אהה?", "למי יש ציצים עכשיו?", אבל אז נזכרתי במשפט - ליות טוב זו הנקמה הטובה ביותר - ההצלחה שלי היא שלי ושלי בלבד. אני לא נתון לחסדיהם של המבקרים. הם לא השופטים שלי ולא אכפת לי מדעתם - הם לא הולכים להשפיע על איך אני הולך לחיות את החיים שלי.

באותו הקיץ התחלתי לחיות טוב - זוהי הנקמה המתוקה שקוויתי לקבל. זה משהו שהמבקרים של לא יכולים לקחת ממך: החיים שלך. כשהגעתי למכללה, חלמתי על יום אחד, 5 שנים קודם לכן. כשאני עומד בפארק בעיר שלי, מול אדם אשר מחפש לשרוף את השומן שלו באופן פתטי.

הוא נטף זיעה והתנשף באופן סדיר. הוא הביט בי בייאוש, כאילו הוא ציפה ממני לרסק אותו בעלבונות. לא נמנעתי מזה בגלל שהיתי אדם דגול או כי הייתה לי תחושה חזקה של מוסר, למען האמת לא היה אכפת לי לעשות את זה. אבל איזה סיפוק אני הפיק מזה? איזה סוג של נקמה זו? הנקמה שלי היא האושר שהרווחתי, החיים שלי היום.

וכך הרגעים הגדולים של הנקמה שלי היו ידועים רק לי. רגעים שבהם הייתי מאושר באמת. אלו היו רגעים שהרגשתי הצלחה פרטית לאחר השגת מטרה כלשהי, חווית קצת תחושה של אושר וסיפוק אישי. אולי איפשהו שונאי ומבקרי הרגישו את זה ואולי זה היה כמו מלח על הפצעים שלהם, בצורה שהם בהחלט היו מסוגלים להרגיש. בכל מקרה, הדבר היחיד שהיה חשוב והתמקדי בו בלבד הוא החיים שלי. זוהי הנקמה המתוקה ביותר שאפשר לבקש.

יום רביעי, 4 בינואר 2012

5 דרכים להשגת אושר בר-קיימא


בואו נודה בזה: איסוף של המוני קיצור דרך בונים את האשליה שאנו שמחים. בעזרת שפת הגוף ניתן ללמוד, לנצל ואף לעזור לנו לחפות על חוסר הביטחון שלנו. למרות שזה יכול לעבוד בהתחלה, אלא אם כן יש לנו אושר פנימי, אנחנו רק ניצור סדקים.

ישנם יתרונות רבים בכך שתהיה מאושר לשיפור המשחק הפנימי שלך. האושר גורם לנו לחשוב בבהירות רבה יותר והוא יכול אפילו לשפר את הבריאות הפיזית שלנו. ברור כי תוצאותיו של אושר יכולים להיות השפעה חיובות על המשחק החיצוני שלך.


הנה 5 טיפים להשגת אושר בר קיימא:

1. חיוך

כפי שאתה בוואי יודע, המצב הגופני והנפשי שלנו מאוד קשורים זה לזה. שינויים קטנים בפיזיולוגיה שלנו יכולים לבצע שיפורים ענקיים במנטליקה שלנו.

אנחנו מחייכם כאשר אנו שמחים, כלומר בעזרת כפייה על חיוך, אנחנו יכולים לעורר אצלנו רגשות של אושר. עם זאת, חיוך מאולץ לא בהכרח יגרום לך להרגיש טוב יותר. אם כבר, זה יכול לגרום לך להרגיש קצת מטומטם. לכן, כאשר אתה מבצע את התרגיל הבא, לחייך באמצעות זיכרון מצחיק או מחשבה נעימה. כך באופן טבעי תייצר אנרופינים החשובים כל כך, כי הם המפתח לאושר.

1. הגדר שעון מעורר בפלאפון כך שיצלצל כל שעה.

2. כאשר אתה שומע את הצפצוף, שב זקוף, תנוחה זקופה מסייעת גם כן לשיפור האושר שלך.

3. תנסה לחייך בטבעיות (חשיפת השיניים), והחזק את החיוך כ-30 שניות.

4. תרגיש טוב יותר!

2. בזבז את הכסף שלך על חוויות, לא פריטים.

מחקרים הוכיחו כי פריטים שאתה רוכש יכולים להביא לך אושר לטווח קצר. שימוש נבון הרבה יותר בכסף שלך הוא קניית חוויות אשר יצרו זכרונות חיוביים. אתה לא צריך להשתגע, למרות שקפיצת באנג'י יהיה חוויה מדהימה, יציאה לקולנוע גם כן תהיה מתגמלת (וגם הרבה יותר טובה לארנק).

3. נסח מחדש חוויות שליליות.

דברים רעים קורים מדי פעם, קל וטבעי לתת לדברים האלא לדכא אותך. אבל על ידי ניסוח מחדש של חוויות שליליות, אתה יכול בעצם להמשיך הלאה הרבה יותר מהר.

רבים מאיתנו רואים את החוויות בשתי דרים: חוויה חיובית או שלילית. אבל אם אתה חושב על זה, למעשה יש הרבה יותר. כל ניסיון מלמד אותנו משהו, אפילו אם זה משהו פשוט כמו הימנעות מנושאים מסוימים.

תרגיל אחד מהיר שאני מציע לך לנסות הוא לחשוב על הדברים הכי טובים בטעויות שלך. כולנו מפשלים מדי פעם, אבל לעתים קרובות ה'טעויות' האלו מובילות להזדמנויות חדשות שעיצבו את האנשים שאנו היום. אולי פוטרתה עבודרך, ובספו של דבר פגשתה בחורה מדהימה בדרכך לעבודה החדשה. ואולי כאשר אתה נכשל בבחינה בסופו של דבר אתה מתוגמל מבחינה חינוכית הרבה יותר.

4. תהיו אחראים על האושר שלכם

ברגע שתוכל להפסיק להסתמך על גורמים חיצוניים ותדע לשלוט באושר שלך, תמצא אושר הרבה יותר בר קיימא.

מחקר שנערך על ידי קנת שלדון מגבה את זה. בניסוי שלהם הם בדקו שתי קבוצות של משתתפים על מנת לבדוק את רמת האושר שלהם. הקבוצה הראשונה חוותה עליה באושר שלהם באמצעות "שינוי נסיבתי" כגון מעבר בית או קבלת עלייה במשכורת. הקבוצה השנייה חוו "שינוי מכוון", על ידי שינוי קריירה או התחלת תחביב חדש.

החוקרים המשיכו לרשום את רמות האושר שלהם במשך כמה שבועות ובסוף התוצאה יצא מפתיעה. הקבוצה שחוותה שינוי מכוון נשארה מאושר להרבה יותר זמן. החוקרים הגיעו למסקנה שהקבוצה שחוותה "שינוי נסיבתי" סבלה מהתרגלות, זוהי הייתה הנעה זמנית עד שהתרגלו כבר לבית ורצו דבר אחר.

אז אם אתה רוצה להישאר מאושר למשך זמן רב, צא מאזור הנוחות שלך ונסה משהו חדש.

5. תן קצת, תקבל הרבה

אני לא בהכרח אומר לך שאתה צריך לתת לאנשים כסף כדי להרגיש טוב יותר עם עצמך (אם אתה מרגיש כך, אני מוכן למסור לך את הפרטים שלי)" אלא פשוט לתת משהו לנזקקים (בין אם פיזית או רגשית), זה יכול לתת לך דחיפה ענקית באושר.

זה אינו גיבוב של שטויות היפיות, המדע הוכיח כי שני אזורים בעומק המוח פעילים יותר כאשר אנחנו נותנים יותר מאשר אנחנו מקבלים. אז להשקיע כמה דקות (או 5 שקלים) על חבר כל פעם ואתה במהירות תקצור פרסים רגשיים.

4 הדרכים הטובות ביותר לגעת באישה שרק פגשתה

לגעת או לא לגעת - זוהי יותר בעיה מאשר שאלה. רובנו מוצאים מגע כאטרקטיבי, אך הפחד הגדול מונע מאיתנו לגשר על הפער הפיזי. אתם מפחדים שנשים ידחו אותכם, שיראו אותכם בתור "מגעילים", או פשוט לא יזרמו, לעתים קרובות אנו פשוט נוותר על כל סוג של מגע פיזי - במיוחד כשמדובר על נשים שרק עכשיו היכרנו.

למרבה הצער, זוהי הסיבה שאנשים רבים מוצאים את עצמם במצב שבנות רואות אותם רק בתור "ידיד", כיוון שאין משיכה פיזית שרובה נוצרת ממגע. אם זה נשמע לך מוכר, הפוסט הזה מתאים לך בדיוק. רציתי לכתוב על מגע מזה זמן רב, אבל בגלל שמגע כל כך משורש אצלי וכל כך נורמלי, אני כמעט לא שם לב בעצם מה אני עושה.

למעשה, עליך לא להגזים במגע אגרסיבי! זה צריך לבוא בתור משהו נורמלי לחלוטין עבורך. זה אומר שעליך לגעת בה בחופשיות כשהיא קרובה ונוצרת הזדמנות, אך אינך מחויב לגעת בה כשאתה במצב מביך (למשל, היא עומדת כמה מטרים ממך, היא במצב של ישיבה או שכיבה אשר לא מאפשר לך לגעת בה).


יש מספר דרכים להבטיח שהמגע שלך יהיה אטרקטיבי ולא מפחיד. אני סומך על 4 "מהלכים" כדי לגשר על הפער הפיזי ביני לבין הנערה הנאה. הנה הם:

1. הסקופ - בכל פעם שאתה עומד לי בחורה, יש ניסיון מביך ומתמשך לסגור את הפער. זה מוחשי במיוחד כשאתה הולך עם בחורה למרחק קצר (למשל מאזור הבר למקום הישיבה). בכל פעם שאני מוצא את עצמי כתף אל כתף עם בחורה מושכת, אני באופן אוטומטי הולך על "הסקופ".

אני צריך לתת קרדיט לזק באואר עבור השם, אבל הרעיון קיים כבר בערך מאז שלאדם יש מרפקים. בעיקרון, עליך לגלגל את ידך סביב גבה של הידה (קלות) ולאחוז במותנה עם ידך.

בעוד הזוגות עושים סקופ לחברות שלהם בלי לחשוב, כדאי שגם אתה תעשה סקופ לבנות שאתה פוגש בלי לחשוב. במסיבה כלשהי, נשים מרגישות בטוחות ומוגנות כאשר אדם עושה סקופ כאילו מתוך רפלקס, אפילו אם היא רק פגשה אותו.

הרגעים הטובים ביותר לעשות "סקופ" הם בתחילת הדייט, בזמן שאתה הולך עם האישה לתוך מקום כלשהו כמו מסעדה, בכל פעם שאתם הולכים יחד, או בכל פעם שהיא עומדת לידך.

2. החזקת יד - החזקת היד הישנה אינה דבר חדש - עם זאת, יש כמה דרכים חדשניות להשתמש בה. במקום להחזיק ידיים כאילו אתה חי בשנת 1950, נצל את המחווה לאינטימיות. החזקת ידיים מאוד אטרקטיבית תלוי בתזמון.

לכן, יש להימנע מהחזקת ידיים מביכה בכך שלא תהיה ברור לחלוטין בכך שכוונתך היחידה היא ללכוד את ידה. במקום זאת, תגרום להחזקת הידיים להראות טבעית, כאילו זה מגע ספונטני.

רגעים כאלו יכולים לבוא כאשר אתה מציג את עצמך בספונטניות עם "לחיצת יד", לאחר מכן בשובבות דוחף אותה ומושך אותה בחזרה אליך, או בכל מקרה אחר של מגע, להיות פיזי ושובב. לאנשים יש נטייה טבעית לרצות "מגע", לכן היא תשמח להחזיק את ידך.

שוב, לא להיות מפחיד, מוזר או מיושן. קח את ידע לרגע ולאחר מכן שחרר אותה. אתה לא רוצה שהמגע יהפוך להיות מביך

3. המנעול - וריאציה של החזקת ידיים, "המנעול" הוא מהלך אינטנסיבי יותר. במקום פשוט להחזיק את ידה של הבחורה, אתה בעצם סוגר את האצבעות שלך על שלה. זה מאפשר לך למשוך אותה אליך, או לעשות כל דבר אחר שדורש ממך להוביל.

כיוון ש"המנעול" דומה כל כך לאחזקת יד, אתה יכול להשתמש בו באותן הזדמנויות. יש זמנים טובים אחרים להשתמש ב"מנעול", לדוגמא כמחווה של "כיף".

אם אתם מחפשים דרכים לעבור מ"כיף" לאינטימיות, בהחלט נסה את ה"מנעול".

קיצי - כל שבוע בערך. אני מקבל מייל מאיזה בחור ששואל איך לגעת באישה כאשר היא יושבת מעבר לשולחן. אני יכול להבין מאיפה האנשים האלה באים, פעם הייתי באותו מצב.

אחרי כמה כישלונות בדייטים, מצאתי דרך פשוטה לגעת באישה מבלי לצאת מאולץ או מפחיד: שבץ מוחי. בעיקרון, זה סוג של משחק מגע על שגורם להנאה רבה. המהלך עצמו פשוט: תעביר קלות באמצעות הציפורניים שלך למעלה ומטה בזרועה, מן המרפק הפנימי שלה אל קצות אצבעותיה.

קל לעבור למצב הזה בזמן שאתה מלטף אותה, לדוגמא כאשר היא שוכבת עליך.

משם בקלילות תפעל על פי המהלך בתנועה רגוע וקצבית. לא למשוך תשומת לב, פשוט העבר את הציפורניים שלך מעלה ומטה במהלך הזרוע ותמשיך לדבר איתה.

"קיצי", כמו שלושת המהלכים האחרים, יגרמו לה להתרגל למגע שלך ויפתחו את המשיכה ביניכם בצורה טבעית (כאילו "זה פשוט קורה"). בתוך זמן קצר, תהיה לכם מערכת יחסית גופנית אפילו בלי לחשוב על זה.

5 הדקות הראשונות בדייט

בעבר, ממש שנאתי ללכת לדייטים.

לפני מספר שנים נכנסתי חזק לקטע של היכרויות באינטרנט והייתי הולך לשלוש או ארבע דייטים בשבוע והייתי ממש אומלל. הייתה מוצא את עצמי משועמם, חרד, מאוים ובדרך כלל מאוכזב קשות.

אני רוצה לספר לכם את הסיפור שגרם לי להתגבר על החרדה מדייטים ואפילו להתחיל להינות מהם, אבל לעתים קרובות מצאתי את עצמי במיטה עם אישה עד שהלילה נגמר. אני זוכר שהייתי מאמין כי מועד "פורמלי", מפגש "קדוש", שבו היה עליך להציג את עצמך כג'נטלמן מושלם. וזוהי אחריותך הבלעדית "לא לדפוק את זה" - ועליך להוכיח לאישה שלא הייתה מעוניין במין.

זה לא מה שרובנו חשבנו?

אני מתכוון לא הגיוני שנשים רוצות בחור מכובד, יפה.. שלא מחפש סטוץ? אפשר היה לחשוב כך. אבל כשהתחלתי לשים לב, שמתי לב לזה:

1. כשניסיתי להרשים בחורה בדייט, היה סביר פחות שהייתי פוגש אותה בדייט שני.

הניסיון שלי לגרום לאישה להרגיש בנוח דווקא הלחיץ אותה.

2. כמה שהייתי יותר "ג'נטלמני" בדייט, ככה יותר השתעממנו אחד עם השני, ומהר מאוד נגמרו הדברים לומר ונוצרה שתיקה מביכה.

"אנשים פשוט לא לומדים"

אחרי שהלכתי לכמעט חמישים דייטים במשך תקופה של כמה חודשים, הבנתי שאני עושה משהו לא בסדר. אבל הייתי אדם מפגר שדפק את הראש בקיר. לבסוף לאחר שהדייט הסתיים כאשר אני מזייף שלשול (ברצינות) כדי להימנע מתשלום עבור ארוחה נוספת עם האישה היה ברור שלא ילכו לישון איתי במזן הקרוב, החלטתי שאני צריך לגבש תוכנית, משחק חדש אם אני ימשיך ללכת לדייטים רבים כל כך.

בערך באותה תקופה התחלתי לקרוא כמה אתרי אינטרנט אשר מייעצים להיכרויות. אמרו לי שאני צריך לקחת נשים לקפה או לגלידה במקום, הארנק שלי אהב את זה.

לשינוי הסביבה לא הייתה השפעה רבה על ההצלחה שלי. נשארנו משועממים ועצבניים, רק שעכשיו היינו לוגמים קפה, במקום לחפור אל תוך מנות הפסטה. למעשה, זה היה אפילו גרוע יותר. כי עכשיו לא היה לנו את האוכל שיסיח את דעתנו מהשיעמום שלנו.

"הדייט הזה שינה את הכל..."

לבסוף החלטתי לבטל את החברות שלי ב Match.com , לקחת הפסקה לזמן מה. דיברתי אז עם בחורה פורטוגזית חמודה במשך מספר שבועות וחשבתי שאני יצא לדייט האחרון שלי לפני שזה יגמר בינינו. חילופי הדואר האלקטרוני שלנו היו גרתיות למדי ומשעממות, אבל היה לי קצת תקווה למועד זה.

למעשה, במהלך היום הזה שכחתי מזה לגמרה. כאשר קיבלתי את שיחת הטלפון ממנה שמאשר שאנחנו עדיין בקטע, הייתי ממש באמצע חגיגות עם חברים שלי. היה נחמד מאוד והחלטתי להיפג עם הבחורה המסכנה על כמה משקאות ואז לחזור לחברים שלי שוב מאוחר יותר. הגעתי לאולם לפנייה ועדיין הייתה לי הרגשה טובה, התחלתי לפטפט עם הברמן. מצב רוח שלי היה בשמיים והרגשתי טוב באינטרקציה שלי עם הברמן. הרגשתי רגוע באופן מוזר.

כאשר מריסה (הילדה הפורטוגזית) הופיע, הייתי משוחרר, אנרגטי, ולגמרה לא מחובר לתוצאה של הדייט. הייתה לנו שיחה ממש משעשעת, "שיחת חולין", אז פשוט קפצתי ישר לסיפור מצחיק על שחבר שלי סיפר לי על מאבק משמורת שלו ושל גרושתו על דג זהב. ברגע שסיפרתי לה את הסיפור במקום לקבוע את התנהגותי כב"בחור ביישן" התחלתי לנהוג בה כאילו שהיינו חברים כבר זמן רב, נגעתי בה כשדיברנו, לקחתי את ידע כדי להוביל אותה אל השולחן, והחזקנו קשר עין לשבריר שנייה יותר ממה שאני בדרך כלל עושה.

במקום להפציץ אותי עם נורמלי "סגנון הראיון" השאלות שקיבלתי עשרות בנות אחרות יצאתי עם, היא הלכה היישר אל תוך החלפת סיפורים מצחיקים אותי. כאשר השיחה לקח בלתי צפוי להפוך "מיני", במקום לפנות אל "נזיר מתנזר" (תפקיד אני בדרך כלל כאשר שיחק את הנושא של סקס עלה על תאריך) אני אגב שוחחו על כמה מפגשים מיניים הקודם שלי, לא עשו כל מאמץ להסתיר את העובדה, כן, אני אוהבת סקס.

במקום להפציץ אותה עם מיליון השאלות ב"סגנון ראיון" שקיבלתי מעשרות בנות אחרות שיצאתי איתן, עברנו ישר אל תוך החלפת סיפורים מצחיקים. כאשר השיחה עברה באופן בלתי צפוי ל"מינית", במקום להיות ה"נזיר המתנזר" (תפקיד שבדרך כלל שיחקתי כאשר סקס על במהלך הדייט) שוחחנו על מפגשים מיניים קודמים שלי, ולא עשיתי כל מאמץ להסתיר את העובדה, כן, אני אוהב סקס.

היום הסתיים עם תשוקה ארוכה במושב המכונית שלי. זה היה הדייט הטוב הראשון שלי מאז שנות הקולג' שלי. בהתחלה חשבתי שזה היה רק בגלל העובדה שהיא הייתה "ילדה מגניבה". אבל ככל שחשבתי על זה יותר הבנתי שזה היו הדברים שאני עשיתי שהוציאו את הצד הזה ממנה. וחשבתי על העצמה שעלתה במוחי... "מה אם אני יכול לקבל תוצאות כאלו גם בדייטים אחרים שלי?"

כעבור מספר ימים חשבתי בלילה על מה שעשיתי והבנתי שעשיתי 5 דברים עיקריים במהלך 5 הדקות הראשונות:

1.יצרתי קרה, כאשר מדלגים על החלק המשעמם של "להכיר אחד את השני". זה יכול חרץ את המומנטום בדייטים קודמים שלי.

2. אני מגדיר את המסגרת, במקום להמתין שהאישה תכתיב מה הולכת להיות ההתנהגות המקובלת בדייט, אני בעצם מציג לה " זה מה שהולך להיות בדייט הזה..."

3.שיחקתי בהתקפה ולא בהגנה, במקום פשוט לנסות לא לפגוע בה, צחקתי עליה באופן פעיל על מנת לעשות כיף.

4. אני יזמתי "מגע" באופן מיידי, מה שהפך את הפגישה להרבה יותר פשוטה, כיוון שבמהלך הדייט היא כבר הייתה רגילה למגע שלי.

5. הייתי עצמי, אני אוהב לשתות, אני אוהב לעשות סקס, אני אוהב לספר סיפורים מצחיקים, ובכל זאת, באופן מוזר זה היה הדייט הראשון שלי שבו הרשיתי לעצמי להביע את החלק הזה באישיות שלי.

כשהבטתי בחמש הטכניקות ברשימה שלי, הבנתי שכולם בעצם באים ביחד.

כיף.
זה כל מה שאתה אחראי עליו במהלך הדייט. ויותר מכך, אתה אחראי על יצירתו. אישה הולכת בעקבותך בדייט. אם אתה תהיה עצבני, היא תהיה עצבנית. אם תסתיר את האישיות שלך, היא תסתיר את אישיותה. אם אתה תיקח תפקיד של "זר", היא תתנהג כמו זרה. אם אתה תתנזר ממין, היא תסתיר את הצד המיני שלה. אולם ההיפך הוא בדיוק הנכון.

אם אתה מגניב, רגוע, נוח, היא תהיה נינוחה גם כן. אם תבטא את האישיות האמיתית שלך, היא תביע את עצמה גם כן. אם תיצור קרבה מההתחלה, היא תתנהג כאילו היא מכירה אותך שנים. אם תרגיש בנוח עם המיניות שלך, היא תרגיש כך גם כן.

האם אתה נהנה מהדייטים שלך?

אם אתה מוצא את עצמך ב"מבוי סתום" בדייטים, או לא מצליח להתקדם מבחינה פיזית עם נשים שאתה יוצא איתן, אז הצעד הראשון הוא לשחק בתפקיד - אתה. האם אתה משחק בתפקיד הגבר הכיפי, הנינוח, בחור מיני? או שאתה משחק בתפקיד של הבחור המשעמם, נוקשה ומתנזר?

אני חושב שאם אתה שם מספיק תשומת לב תוכל להבחין שאתה בעצם מוביל את האישה. למרות שאתם עשויים לחשוב שנשים פשוט לא מגיבות אליך, יותר סביר להניח שאתה גורם להן להתנהג ככה.

"הנה הוכחה שאתה יכול לנסות בעצמך!"

יש לי תרגיל פשוט שאתה יכול לנסות בדייט הבא. להתייחס לאישה שאתה יוצא איתה כאילו היא ידידה ותיקה שאתה מכיר שנים. כל מה שאתה צריך לעשות זה להעביר את הגישה. החיוך שאתה נותן כשאתה מברך אותה. רמת הנוחות שלך כשאתה מדבר איתי. רמת הנוחות שלך בנוגע ל"מגע". סוג הדברים שאתה משתף איתם.

כשאתה פושג בחורה במהלך דייט, במקום להתחיל בשיחת חולין משעממת, קפוץ היישר אל תוך סיפור הומוריסטי שקרה לך או למישהו שאתה מכיר לאחרונה. כשהיא מספרת לך סיפור על חייה, במקום לקפוץ למצב של ראיון ולשאול שאלות, תאמר הצהרות כגון "אני ממש יכול לראות אותך מתנהגת ככה".

להתייחס אליה כמו חבר ותיק.

כאשר אתה מתחיל לעשות את זה, תצפה לדייטים שאתה יכולה להינות מהם הרבה יותר. זה שונה לגמרה ממה שרוב האנשים עושים. מה שהופך את זה ל"כיף" ונראה מרשים וחזק עוד יותר.

אם אתה רוצה שנשים ירגישו משיכה כלפיך, תחילה עליך להביא אותם למצב נוחות. והדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא על ידי יצירת אווירה "כיפית". בעתיד אני יכתוב על מהמר של יצירת כיף, שיחות שבובות ומיניות עם נשים.

יום שלישי, 3 בינואר 2012

התגברות על One-Itis


בואו נדבר על אהבה. אחד החלקים החשובים ביותר בספרות העולמית הוא 'שיר אהבה'. כאשר כתב דנטה אליגריי את הקומדיה האלוהית, כוונתו הייתה להראות את מסעה של הנשמה המרושעת משתנה על ידי כוחה של אהבה לאישה יפה. במקרה של דנטה, האישה בשם ביאטריס. הוא פגש אותה פעם אחת כשהיה בן שמונה ושוב כשהיה בן תשע. מהתאהבותו הגיע אחד השירים היפים ביותר שנכתב אי פעם. והוא מעולם לא קיבל את הנערה.


כולנו היינו שם, אני חשב, למרות שרובנו לא נאלצים לכתוב שירה אפית בעקבות פטירתה של הנערה היפה. רבים מדי מאיתנו נופלים בהשפעת אפקט ההילה: היא מעוררת אותי, ולכן איני יכול לטעות! העמדה הזאת נולדת מתוך בדידות, חוסר ניסיון ופחד.

כאשר תלמיד שואל אותי איך להגיע לבחורה ספציפית בהתייעצות בטלפון, אני מבקש ממנו להביא לי שאלה חדשה. לפני שאתה יכול להיות אטרקטיבי עם נשים, יש דבר אחד שאתה צריך לעשות קודם לכן: להרוג את ביאטריס.

אני לא אומר את זה בבוטות. אני מאהב. אני נהנה עם נשים. אני באמת ובתמים מבקש למצוא את הטוב ביותר אצל אנשים, למרות שהם בדרך כלל מאכזבים אותי, כפי שאני בטוח שהם עושים לך. עם זאת, אני מחפש את הטוב באנשים אחרים. כשאני מתחיל עם אישה, אני באמת מקווה שהיא לא הולכת להיות מטומטמת  ושטחית מעבר ליופי שמשך אותי לשיחה איתה.

אני לא לבד. בכל פעם אנו שואלים תלמידים על תוכניותיהם לעתיד, רובם אומרים שהם רוצים למצוא בחורה מיוחדת, גם אם עליהם לפתות אלף נשים צעירות כדי למצוא אותה.

צריך לשים יותר דגש. אתה חייב - חייב - להיות אדם בעל אפשרויות, לטובתך. עד שאתה לא תשיג משמעות, הצלחה בטוחה, עולה בקנה אחד עם נשים שאתה רוצה, המגבלות שלך יהיה פיחות כוחה של האהבה שלך אשר תגביל את היכולת שלך לא רק לרכוש אלא גם כדי לשמור על בחורה אחת.

מערכות יחסים מתחילות ונגמרות עם אפשרויות נתפסות. נשים יפות בדרך כלל נבזיות מקובלות משום שהן יכולות לצא

רוב הגברים מתנהגים כמו בת מכוערת: לא עושה גלים, לא מסתכן בהפסד, ולא מתייחס אליה כמו סתם אחת מהאפשרויות החברתיות שלך.
הנשים מריחות אותו, הן מרגישות את זה. זוהי הסיבה לכישלונות רבות - אתה לא מתייחס אליה בתור אישה, כמו שאתה גבר - זהו השורש לכל כך הרבה כישלונות.

איך להחמיא לבחורה ולהישאר קול


כשניסיתי בפעם הראשונה לצאת ובאמת לנסות לשפר את המשחק שלי עם נשים, המשכתי להיכנס לתוך אותה בעיה: השיחות שלי היו נגמרות במהירות כאדים. זה היה מתסכל כי הייתי מתחיל עם פתיח מוצק, בדרך כלל כדי לגרום לה לצחוק מהר. אבל אז הייתי מגיע למבוי סתום. ובמקום לבדוק את זה, מחשש של שתיקה מביכה, אני בדרך כלל פשוט מצאתי תירוץ לעזוב.


עם הזמן זה קרה פחות ופחות והתחלתי לשפר את כישורי השיחה שלי, אבל אני עדיין חושב על כל ההזדמנויות הגדולות שהפסדתי.

ובכן, לפני כמה שנים, אמר גדול בשם טנדר נתן לי טיפ, ממש תובנה שעובדת בשבילי פלאים כבר שנים רבות. והחלטתי לשתף אותה אתכם.
אני קורא לזה "הוצאת חזקה".

איך לסיים שיחה עם אישה בצורה טעונה מינית?

לפעמים קשה מאוד לשבור קרבה ולומר משהו לאישה אשר מאפשר לה לדעת שאתה נמשך אליה יותר מרמה "ידידותית". זה אפילו קשה יותר להחמיא לאישה בצורה שמאפשרת לך לשמור לע המסגרת הדומיננטית יותר. הטריק פותר את שני הבעיות.

זה מאוד פשוט.

כאשר אתם מתחילים להרגיש שאינך יכול יותר, פשוט עצור לרגע ומסור מחמאה חזקה, טעונה מינית, לדוגמא, אפשר לומר:

"לא שמתי לב לזה לפני כן... אבל את ממש ממש סקסית. בכל מקרה, זה היה מגניב לפטפט איתך. אני צריך ללכת למצוא חבר שלי."

מה שעשיתי כאן הוא הראתי התעניינות מינית באישה, ובאותו זמן, אתה מיד לוקח את זה ממנה. וכולנו יודעים איך נשים אוהבות לרדוף אחרי מה שהם לא יכולות לקבל.

הטכניקה הזאת לא רק תשפר את היכולת שלך להחמיא לאישה, אלא תוכל למצוא לפעמים את האישה סקרנית מאוד, כך שהיא למעשה תצוד אותך מאוחר יותר.


טריק פסיכולוגי שידליק אותה


הנה אמת עמוקה על סקס, כמה דברים שחשוב להבין אם אתה רוצה להיות נהדבר במיטה.

כאשר רוב האנשים מנסים להיות יותר טובים במיטה, הם בדרך כלל מחפשים טכניקות פיזיות. הם מחפשים זווית חדשה, תפקיד מין חדש, דרך חדשה להעביר את הלשון שלהם במהלך מין אוראלי. הם חושבים שאם הם יכולים פשוט למצוא את הזווית האופטימלית ומידת הלחץ, נשים יתחילו לקבל אורגזמות ולצרוח.


למרבה הצער עד מהרה הם מגלים שבעולם האמיתי זה לא עובד ככה. וזה בדרך כלל כאשר הם באים אלי כדי לתקן את הגישה שלהם. והנה מה שאני אומר להם: אמנם לדעת טכניקות פיזיות זה חשוב, אך לדעת איך להדליק אותה מבחינה פסיכולוגית חשוב הרבה יותר. אם אתה יודע איך לגרום לה לפנטז עליך, אתה יכול לגרום לה להיות רטובה אפילו לפני שנגעתה בה... במצב כזה כמעט כל טכניקה פיזית תיתן לה אורגזמות מטורפות.

אבל אני חיב להזהיר אותך, ברגע שאתה מפנה נשים מבחינה פסיכולוגית, העוצה המינית הזאת יכולה להיות מאוד ממכרת. עבור גיקים של סטאר וורס שם בחוץ, זה יכול להרגיש כמעט כאילו יש להם כוחות נפש, אתה יכול לגרום לה להיות רטובה על ידי שימוש במילים בלבד. הנה אחד הטריקים שאני אוהב להשתמש בו כדי להדליק נשים:

בשביל זה, אתה הולך לעשות שני דברים בעת ובעונה אחת: לדבר מלוכלך ולהקניט אותה.

מה שאתה רוצה לעשות הוא ליזום נשיקות ולקחת אותה למיטה. לאחר מכן תתחיל לגרות אותה במין אוראלי.

נשק לאט את גופה עד שתגיע לטבורה. ואז, לאט, בחושניות תחליק את מכנסיה ואת התחתונים. מעבר אל ירכיה, ומתחיל לנשק אותם בשקט, תנוע לכיוון הנרתיק שלה. עשה זאת לאט - על מנת לבנות ציפייה למין אוראלי. כאשר הגעתה לנרתיק שלה, תנשוף אוויר חם עליו ותעבור ממש מאט עם הלשון על הנרתיק. תגרום לה לצפות למין אוראלי ואז תפסיק.

עבור לשכב לידה, ותתחיל ללחוש באוזה. התחל היטב לתאר כמה טוב היא תרגיש אם תרד לה, איך אתה תעשה לה אורגזמה שוב ושוב. תהיה ציורי מאוד כאשר שאתה לוחש את הדברים האלה באוזנה - תגרום לה לדמיין איך זה יהיה לקבל מין אוראלי.

אם אתה כבר עושה את זה נכון, היא תהיה רטובה בנקודה זו. הציפייה בתוספת הדיבור המלוכלך הם שילוב חזק מאוד. גרום לה להתגרה עד שהיא לא תוכל לסבול יותר. ואז, היא תיתחנן אליך למין אוראלי.

היא תגמור הרבה יותר מהר מהרגיל כאשר תעשה זאת, בגלל כל הזמן שאתה מבלה בבניית ציפייה. וכאשר אתה עושה את זה ממש טוב אתה יכול לגרום לנשים לקבל אורגזמה בלי לגעת בהם כלל. רק המילים שלך יהיו מספיק כדי לגרום לה לגמור.

5 הסיבות לכך שאתה גרוע עם נשים



במקום להתחיל את המאמר הזה בלצטט נתון שרירותי כגון "10 אחוז מהגברים מקבלים את 80 אחוז מהנשים," אני רוצה לייצר סטטיסטיקה משלך. שאלו את עצמם: כמה בחורים אתה מכיר? מזאת אומרת מכיר, אני מתכוון כמה בחורים הייתה אומר שאתה מכיר מספיק טוב כדי לקבוע עד כמה הם טובים או רעים עם נשים.

יש לך את המספר הזה? מבחינת, הייתה אומר שזה איפשהו בין 250-300 אנשים (אלו חברה שפגשתי בתיכון, בעבודה ובחוג החברתי שלי).

עכשיו, כמה מהחברה האלה הייתה אומר שהם טובים עם נשים? ונניח הברומטר שמחליט אם אדם טוב עם נשים נמצא בתרחיש הבא: אם הייתה לך פגישה עם נערת החלומות שלך, אבל היא התעקשה להביא את החבר, כמה בחורים אתה יודע שבוודאות לא יהרסו את הדייט שלך?

אז על מי אתה סומך? בשבילי, מספר זה מאוד נמוך כנראה איפשהו בין 15-20 חבר 'ה.

כלומר, בשבילי, אחוז הבחורים הטובים עם נשים הוא איפשהו בין 5-8 אחוז. כנראה האחוז שלך נמצא גם איפה שהוא בטווח הזה. כלומר לרוב החבר 'ה יש כמה הרגלים רעים אשר מפריעים להם למשוך נשים



1. אתה אפילו לא מנסה - כן, פשוט מאוד. בכל פעם שחברים מספרים לי על הכישלונות שלהם עם נשים, השאלה הראשונה שלי היא תמיד זהה: כמה נשים חדשות הכרתה היום? לעתים קרובות למדי, הפזמון החוזר הוא: "ובכן, אף אחת". מצטער, אבל כדי להצליח עם נשים, הדרך הקלה היא הדרך הקשה: אתה בעצם צריך לנסות. כפי שכבר אמרתי, יש שתי דרכים לפרוץ שהן:

  • להתפרסם ולתת לבנות לבוא אליך.
  • לצאת וללכת אל הנשים לבד.


הנה היא: סטירה קרה של המציאות, אלא אם כן תהיה מפורסם, אתה לעולם לא תהיה טוב עם נשים אם לא תנסה. אתה יכול להרים את כל המשקל שתרצה, ללבוש בגדים אופנתיים, לקרוא את כל הספרים על היכרויות, אבל אם לא תנסה, אתה תשאר גרוע, אין יוצאים מן הכלל.


2. אתה לוקח את הדברים ברצינות יתר - וואו, אם יש אמת אחת אני מאחל לתלמידים שלי לראות זה את זה. כל בחור טוב עם נשים שאני מכיר פשוט לא יכול לקחת את עצמו ברצינות רבה מדי. אם אתה לא יכול לצחוק על עצמך, על פליטות הפה שלך והדחיות שלך אז אתה פשוט לא תהיה טוב עם נשים, אף פעם.

אני לא מטיף להוריד את האגו אבל אני לא מטיף לחיות את החיים שלך על פי אמות מידה של אנשים אחרים. רוב האנשים עושים את הטעות הגורלית של האמונה כי אם הם הימנעו מדחייה או כישלון אז יהיה להם "ערך גבוה יותר" מאשר עמיתיהם. בפועל, לא לעשות משהו שאתה רוצה לעשות, כי אתה מפחד שישפטו אותך הוא הדבר הנמוך ביותר שאפשר להעלות על הדעת. חסק תקנה, פחדן, מי שמסתתר מאחורי התמונה שלו בניסיון פתטי לשמור ע ל הכבוד האגדי שאתה חושב שיש לך.

עזוב את התמונה המיתית של "ערך גבוה" שיצרת לעצמך, תתנתק ממנה. עצור את הויתור על הזכות לחיות את החיים שלך כדי לשמור על התמונה המגוחכת. עליך לנהל את החיים לא על ידי ועדה, עליך לחיות על פי אמות  המידה שלך, עם חוש הומור. עליך ללמוד לצחוק על עצמך אם אתה רוצה ללמוד להיות אטרקטיבי עם נשים.

3. אתה לא רואה נשים בתור נשים - במקום לחשוב איך נשים חושבות, רוב האנשים מתייחסים לנשים כאילו הם קטנות יותר (עם הבדלים אנטומיים ברורים). רוב הבחורים לא יודעים שגברים ונשים חושבים באופן שונה במהותו. אמנם זה לא המקום להסיק על הנפש הנשית, אבל עליכם להבין שנשים חושבות באופן רגשי.

אמנם גברים מסתפקים בלכתוב ולפרט תיאוריות פסאודו מדעיות על משיכה, אך לא לוקחים בחשבון את הרגשות של האישה. זה כלל אירוני של עצות היכרויות , אז זה כנראה יעיל. זה בגלל שרוב התיאוריות והטיפים מערערים לחלוטין את הנפש הגברית, אבל לא מתחברים רגשית עם האישה.

רוב האנשים, בין אם לומדים פיקאפ או לא, פשוט לא רואים "אם הייתי אישה, איך זה היה גורם לי להרגיש?" במקום זאת, הם חושבים, "האם זה הגיוני? אם כן, אז אני הולך לעשות את זה. "חשיבה כזאת גברית ממוקדת לא רק תניב תוצאות של כישלון, אלא גם הכישלון יהיה מצחיק כמו שאנשים עושים ואומרים דברים שהם מגוחכים לחלוטין בהקשר של משיכה.

4. אתה מזניח את המראה שלך - מצטער אם זה פוגע בך, אבל הרבה עושים את זה. בזמן שאתה לא בהכרח יפה מלידה, אתה צריך להתאמץ יותר על מנת לשפר את המראה שלך. שיפוץ המראה שלך לוקח בערך 3 חודשים. בנוסף, עבור רוב האנשים, אתה יכול לראות שיפור דרמטי לאחר צהריים של קניות - באמצעות בגדים אופנתיים ותספורת מגניבה.

כמה דברים שבחור צריך לשים לב אליהם:

  • להתלבש אלגנטי, בגדים הדוקים
  • לסלק את פגמי העור (עשוי לכלולל דרמטולוג)
  • תספורת מגניבה
  • הלבנה/תיקון שיניים

אם אתה מזניח את המראה שלך, בעוד שזה נשמע מגניב או מעצים, זה מכשול שעוצר אותך מפגישת נשים איכותיות. אם יש לך כבוד לעצמך הכנס קצת גאווה לתוך המראה שלך.



משיכה מינית בתוך שיחה

אני לא מצליח לבנות שום משיכה מינית אל תוך השיחות שלי. האם יש לך טיפים לצילום השיחה לרמה מינית?

Rax

השאלה:
אני לא מצליח לבנות משיכה מינית בתוך השיחות שלי. האם יש לך טיפים להעברת השיחה לרמה מינית?


היכולת להפוך את השיחות שלכם לשיחות מיניות היא אחת מההיבטים החשובים ביותר שעליכם לשים לב אליהם. בעל יכולת להוסיף את האש המינית לשיחות שלו עם נשים מוודא שהם ילכו לאן שהוא ירצה שהן ילכו. אז איך להפוך את השיחות שלך למיניות?

הדרך הקלה ביותר להתחיל היא בהתגרות מינית. לדוגמא, אני מדבר עם בחורה והיא צוחקת, אני יכול לחרמן אותה באמצעות משפט כמו "תזרקי את התחתונים שלך עלי כבר." או שאני יכול לשפוך קצת מהמשקה שלי עליה "בטעות" ולאחר מכן, כאשר היא מתלוננת שהיא נרטבה בגללי, אני עונה "יש לי השפעה כזאת על נשים." כך אני מתגרה בבחורה באמצעות נושאים מיניים, כך אתם מתחילים את התליך של פתיחת דיאלוג מיני.

הדבר הבא שאני רוצה לעשות הוא להשתמש בפיתיון קר אשר גורם לה להוציא את החלק המיני באישיותה. לכל בחורה יש צד מיני, הצד התוקפני, הצד שאינו שיפוטי וכו'. זה תלוי בנו אם נוציא את החלק הזה באישיותה, עלינו להעצים אותו ולפעול על אותם רצונות בתת מודע. קריאה קרה היא סוג של פיתיון מצוין שניתן להשתמש בו, אני יכול לומר לה את הדברים הבאים:

"אני רואה אותך בתור סוג של בחורה שאינה מהססת יותר מדי על דברים שהיא אוהבת לעשות, בחורה אגרסיבית שעושה מה שהיא רוצה."

אז אני אשנה את הנושא בחזרה על מדוע היא מהססת במצבים מסוימים. אבל על ידי זה אני יכול לשים את הנושא של הסקס על השולחן, אני יכול לחזור אליו מאוחר יותר. כאשר תדברו על סקס, זה יראה כאילו זה בעצם הרעיון שלה, והיא התחילה את השיחה הזאת. בנוסף לכך הקריאה הקרה, גרמה לה לחשוב שאתה פשוט מבין אותה, למרות שאתה לא מכיר אותה זמן רב.

אחרי שהיא מקבלת את הרעיון של המין, אני יכול להיות ישיר יותר כאשר אני מדבר בנושא. למעשה 30 דקות לאחר השיחה אני כמעט תמיד שואל בנות "מה הפנטזיות המיניות שלך?" זו שאלה גדולה, כי זה מאפשר לך ממש לפתוח דיאלוג על הפנטזיות שלה. רק שאתה בטוח בכך שהיא דיברה ראשונה על מין, כך שאתה לא נראה נואש למין, דבר אשר קשה להתגבר עליו אם נוצר לך מראה ראשוני כזה, יותר מאשר על ריח רע מהפה.

איך להפוך מידידים לחברים?

שאלת השבוע היא משהו שכנראה נשאל כבר 700 פעמים בלי הגזמה. למעשה, יש אפילו שיר של אשר עם שם דומה. אז בלי עיכובים נוספים, בואו נדון בשאלה של הפיכת ידידים לחברים.

אני יודע שאתה הולך כנראה להגיד לי ללכת אחרי מישהו אחר, יש יותר מדי דגים בים... אבל יש לי ידידה שאני באמת חושב שאני רוצה להיות איתה. גם אם זה יכשל, אני חייב לתת לזה ניסיון. איזה סוג של גישה אתם חושבים שאני צריך?

תודה,
JR
כמו שאמרתי קודם, שאלו את השאלה הזאת כבר מיליון פעמים ואני בדרך כלל מגיב משהו כמו "אתה צריך להמשיך הלאה, כי זה כנראה לא יעבוד." אבל בגלל שאתה נראה נחוש לנסות בכל מקרה, אני יתן לך את הסיכוי בעל הסבירות הכי גדולה להצלחה.


קודם כל אתה צריך להבין שכאשר אתה מנסה להפוך ידידה לחברה ישנה סבירות גדולה שזה לא יעבוד ותהרוס את הידידות. כדי לעשות את העבודה הזאת, אתה צריך לספק לה משהו שהיא לא יכול לקבל בשום מקום אחר. מה שאתה הולך לספק לה, הוא שמישהו יראה אותה, לא כפי שהיא עלולה להיות, אלא איך שהיא רוצה להיות.

הצגת מראת הזהב
 מראת הזהב הוא תהליך של מעבר לנוחות ב-7 שלבים. מראת הזהב כרוכה בהבנת הדימוי העצמי האידיאלי של הבחורה עצמה, ואז מראה לה שאתה מאמין ביכולת שלה להשיג זאת. באמצעות התהליך הזה תתחיל לתת לה את המחמאות הכי טובות שהיא קיבלה בחייה.

כדי להתחיל את מראת הזהב, אתה צריך להבין מה הגרסה האידיאלית שלה לעצמה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, היא לשאול את השאלה הקלאסית הבאה:

"אם היית יכולה להיות כל דבר בעולם, בלי סיכוי לכישלון, מה היית?"

עכשיו התגובה שלה הולכת להיות חשובה מאוד. לא משנה מה היא אומרת לך, זוהי הולכת להיות הגרסה האידיאלית של עצמה, אשר אתה הולך להחמיא לה, ולהראות לה שהיא יכולה להשיג את זה.

אחת הבחורות שיצאתי איתן, מייגן, עבדה במועדון חשפנות, אבל רצתה להיות פסיכולוגית. היא הייתה טובה מאוד בקריאת אנשים ואמרתי לה שהיא יכולה להיות פסיכולוגית גדולה. עליך להחמיא לבחורה ולהראות לה איך היא יכולה להיות הגרסה האידיאלית של עצמה, אתה מציג אותה עם משהו שהיא לא יכולה לקבל מכל אדם אחר. זוהי הדרך הטובה ביותר שראיתי אי פעם שבעזרה ידידים הפכו לחברים.

לפני שאני מסיים כאן, אני רוצה להוסיף כמה מילים בתור אזהרה, אם אתה עושה דברים כאלה, אתה הולך ליצור חיבור רגשי ותלות משמעותית עם האישה הזאת. אם זה עובד, בסופו של דבר תהיה לך חברה ולא בחורה לזיין. רק תזכור שאני לא רוצה שאף אישה תיפגע בגלל דברים שאני מלמד.

3 חוקים בפלרטוט באמצעות הודעות טקסט

מדוע הודעות SMS הם אחד הכלים הגדולים ביותר עבור פלירטוט ובניית משיכה?

ובכן, קודם כל נחשוב מה קורה בזמן בניית משיכה עם מישהו בעולם האמיתי. כמו השיער שלך, העיניים, הריח, האמון, המילים, התזמון, הבגדים, הערות שנונות, ועוד רשימה ארוכה. אני קורא לכל הדברים הללו מפעילי משיכה. עכשיו, קשה לבנות משיכה עם מישהו בעולם האמיתי בגלל שיש עליך לתת דין וחשבון עבור כל אחד מהכלים הללו. הודעות SMS עושות בדיוק תא זה. כל מה שאתה צריך לתת כדין וחשבון זה המילים והעיתוי. עליך לשלוח את המילים הנכונות בזמן הנכון, ואתה יכול לצפות להצלחה רבה. ראיתי את זה קורה מאות פעמים.


פלירטוט הוא המפתח לגרימת הכדור איתו תוכל לגרום לכדור להתגלגל לכיוון הנכון. זהןו חלק מיותר, אך חיוני בבניית משיכה. אחת המטרות העיקריות שלך בהודעות SMS הוא הפלירטוט. אני הולך לחלוק איתכם שלושה חוקים חשובים ביותר שאתה צריך לעקוב אחריהם בכל פעם שאתה מפלרטט בהודעות הטקסט שלך.


חוק # 1 - לבנות מתח באמצעות תזמון (כלל עשר דקות)

אתם חייבים, בכל עת, לבנות מתח כאשר אתם מתכתבים בהודעות טקסט. זה יוצר את אפקט רכבת ההרים של הודעות הטקסט. אני תמיד מלמד את כלל עשר הדקות כאשר אנשים מתחילים בהודעות SMS: לא לשלוח הודעת טקסט בתוך עשר דקות מאז ששלחו לך הודעה שמכניסה אותם ללחץ, במילים אחרות, אם אדם שלח לך הודעה כגון: "אתה תבוא, באיזה שעה?" או "מה אתה עושה בערב?"" אתה צריך להחזיק אותם 10 דקות בלחץ לפני שתשלח להם הקלה שהכל מגניב איתך.

זה קצת כמו שאתה מאבד את המפתחות שלך או את הארנק. בהתחלה, זה לא רע ואתה מתחיל לחפש. ואז, ככל שעובר הזמן, אתה הופך קדחתני יותר ואתה מתחיל להרגיש לא נוח. לאחר כעשר דקות, אתה לחוץ מאוד, ורוצה שהוא פשוט יופיע! כשאתה סוף סוף מוצא אותו, אתה מקבל הקלה, אתה מרגיש ממש טוב בגלל המתח והסיכוי לא למצוא אותו. החל כלל זה בהודעות הטקסט שלך. עליך לבנות מתח לפעמים.


חוק # 2 - לשמור על קלילות, כיף.

אתה כנראה בתחושת מתח עזה כשאתה מנסה לשלוח הודעת טקסט למישהו שאתה אוהב?!? יש לך כנראה גם חרטות על הודעות טקסט מסוימות מיד אחרי שליחתן, חשבת על משהו יותר טוב לשלוח, נכון? זה בגלל שאיכפת לך הרבה יותר מדי ממה שאתה שולח. אם אתה תירגע, ותבין באמת שיש הרבה דגים בים, אז תוכל לשלוח הודעות בכיף.

חוק מספר 3 - בחר מילים לבנות משיכה לא ידידות

מילים הן ההשפעה החזקה ביותר בחייו של כל אדם. הן קובעות היכן אתה עומד בכל מערכת יחסים ואיזה חזק הקשר הולך להיות. עכשיו, אני לא יכול לתת לך שיחות כי זה יקח הרבה יותר מאשר מאמר רק כדי להסביר הכל (עם זאת, אם אתה רוצה טונה של הודעות טקסט תוכל למצוא כאלו באינטרנט).

מה שאני יכול לעשות זה לתת לך טיפים שיעזרו לך לבנות יותר הודעות טקסט פלרטטניות. כלומר, "טקסט שנועד לבנות משיכה ולא ידידות".
עליך לקרוא באמת את ההודעה ולהרגיש האם ההודעה ידידותית או נועדה לבנות משיכה. ברגע שאתה מבין את ההבדל בצורה ברורה יותר, אתה תהיה הרבה יותר מוצלח בלפלרטט עם נשים.

נקודת המפתח עבור גברים: אתה צריך לשלוח הודעות שגורמות לנשים להרגיש משהו. לדומגא, "היי מותק, הרגע הייתי בכיתה ומורה הזכירה אותך, רק שהיא הייתה חמודה יותר. אנחנו הולכים למסיבה יותר מאוחר, את צריכה לבוא".
אנו לא עולים על רכבת הרים בגלל שזה משעמם, אנו עולים עליה בגלל שהיא גורמת לנו להרגיש משהו. אם תצליח ליצור רגשות כאלו אצל נשים הן יפלו לידך.

פיקוק עם צמידי-עור טרנדים של מפורסמים

חבר 'ה רבים שואלים "למה שלא נשים לראות אותי בצורה מינית?" והרבה זמן התשובה היא כי אתה לא להתלבש באופן מעלה כל סוג של האנרגיה המינית.

אנשים רבים שואלים "למה נשים לא רואות אותי בצורה מינית? והתשובה לרוב היא כי אתה לא מתלבש באופן שמעלה מתח מיני.

בראד פ' מדבר הרבה על הרעיון של שימוש בסטריאוטיפים מיניים באופן מיידי גורם לאישה לראות אותך בצורה מינית יותר. זה כזה רעיון מבריק. אם אתה חושב על זה, זה בדיוק מה שנשים עושות לנו.


אם אישה לבושה בסוודר סטודנטיאלית, מכנסי חאקי, מתאפרת מעט מאוד, כמה משיכה "מינית" אתה תרגיש כלפיה? האם המשיכה תהיה שווה לאותה אישה לבושה בשמלה שחורה סקסית, עם עגילים תלויים, שפתון אדום וכו'?

ישנן סיבות רבות ושנות שאנחנו יותר נמשכים מינית אליה שכהיא לבושה בתלבושת "סקסית". אולי זה בגלל שהעור שלה חשוף יותר, אבל ככל הנראה, זה בגלל שהיא משחקת את הסטריאוטיפ של האשה המופקרת מינית.

אתה צריך לשחק את הסטריאוטיפ הזה באותו אופן כאשר אתה מתלבש.

עכשיו אני לא הולך להיכנס לשמונה הסטריאוטיפים המיניים המיניים המכוסים בתנ"ך האופנה, אבל אני רוצה לדבר על פריט אחד מסוים שהוא דרך טובה לגבר ל"טווס" את המיניות שלו.

צמידי-עור
סלבריטאים כמו ג'וני דפ, ג'סטין טימברלייק, דיוויד בקהאם, ומוסיקאים שונים אחרים, שחקנים וכובי ספורט הפכו את "צמיד העור" למשהו שמעלה את הדימוי של הסקסי.

עכשיו, הרעיון של "פיקוק" נמצא בקהילת הפיתוי כבר שנים, אבל אני חושב שמסתורי נתן ל"פיקוק" מונח דימוי שלילי. כאשר למעשה, "פיקוק" עם משהו פשוט כמו פרק מלא של צמידי עור ישפר בצורה דרסטית את הסיכוי שהאישה תראה אותך בצורה מינית יותר.

הטריק עם צמיד העור הוא לא רק ללבוש אחד או שניים. אתה צריך בערך חמישה או שישה צמידים על לפחות אחד מפרקי כפות הידיים.

איך לגעת בבחורה מבלי לצאת מגעיל

זוהי שאלה נהדרת! וישנם בחורים רבים אשר נאבקים איתה.
רוב החבר 'ה עושים את אותה הטעות, הם מנסים לקפוץ מחוסר מגע גופני למשהו אגרסיבי כגון "חיבוק בוקר טוב." עכשיו, אם אתה במצב רוח עליז, אין שום דבר רע מדי פעם לתת לילדה שובבה חיבוק בוקר טוב. אבל אתה לא רוצה להיות ידוע בתור זה שכופה כל הזמן על חיבוק.

במקום זאת, אתה רוצה להכניס בהדרגה מגע לתוך מערכת היחסים שלך עם הבחורה. אפשר להתחיל בנגיעות קלות במרפקה כאשר שניכם מדברים או צוחקים על משהו. אתה יכול להשתמש "כיף" כשהיא אומרת משהו שאתה מסכים איתו. ומדי פעם, כאשר אתה מדבר איתה לעמוד מספיק קרוב כך שידיך יגעו בידיה.


אם היא כבר מרגישה איתך בנוח אתה יכול להתחיל לגעת לה בשרשרת מעניינת שהיא לובשת וללטף בקלות בעזרת האצבעות את צווארה.

אמנם מדובר בנגיעה עדינה, אבל היא שולחת אות הכרה בעל עוצמה. וגם האינסטינקטים החייתיים הנמצאים בתוך כל אחד מאיתנו יהיו מודעים בחריפות סמויה של מתח מיני.

מרגע שגרמתה לאישה להרגיש בנוח איתך, תוכל להכניס צורות גלויות יותר של מגע למערכת היחסים. תמיד הכי קל לגעת באישה בשובבות. זאת אומרת, לדחוף אותה בזמן בדיחה, או בזמן שהיא לא מסכימה עם דבריך. זהו גם הזמן שבו "חיבוק בוקר טוב" יכול להיות יעיל.

הנה הדבר הכי קריטי...

כל זה בהנחה שאתה לא מקבל את כל האינדיקטורים שהיא מעוניינת בך. כי ברגע שהיא מתחילה לשלוח לך סימנים שהיא אוהבת אותך, אתה יכול להיות אפילו גלוי יותר עם המגע שלך, ואינטימי יותר. המטרה כאן היא להתחיל להכין אותה לנשיקה.

בשלב זה, אתה יכול להתחיל לעשות נגיעות אינטימיות יותר כמו:

- הנחת ראשה על כתפך
- הרחת צווארה באמצעות העברת פניך עליה.
- ללטף את פניה עם היד, בעוד אתה מביט אל תוך עיניה.
- לשחק עם האצבעות בשעריה בזמן שאתה מביט בעיניה.

איך להפוך לזכר אלפא דומיננטי


אני כותב את הפוסט מהמיטה שלי, על מחשב נייד. החדר כולו עדיין מדיף ריח של סקס ... אני מקווה שיהיה לי השראה לכתוב מאמר נהדר בשבילך היום. אבל הנה הסיבה שרציתי לכתוב לך את הפוסט: רק עכשיו הבנתי את זה, אני עושה את כל הטכניקות בשיטת ה 'סקס בלי אפילו לחשוב על זה. כי למדתי את זה באופן כל כך נרחב, להיות דומיננטי במיטה בא לי טבעי.

אבל אני זוכר שזה לא היה תמיד ככה. כאשר התחלתי להשתמש בדומיננטיות בשביל להדליק נשים, אני תמיד הרגשתי כאילו אני פשוט "לא הייתי הטיפוס הזה." אני לא רואה את עצמי כסוג הבחור שמדבר מלוכלך לנשים, כך שבכל פעם שניסיתי להדליק אותה עם הדומיננטיות אני הרגשתי ממש עצבני וחרד. הייתי חכם מספיק כדי להבין איך להיות דומיננטי, אבל במשך זמן רב, לא הצלחתי למצוא את האומץ לעשות את זה.


אז הנה המסקנה:

כולם מרגישים מידה מסוימת של חרדה כאשר הם מנסים את הטכניקות הללו בפעם הראשונה. זה לא רק אתה. אני עצמי הרגשתי עצבים כשרק התחלתי לנסות את החומר הזה.

וזה קריטי כי יש לך תוכנית ברורה כיצד להתגבר על זה "חרדה מדומיננטיות." כי אם לא, אז כל הידע שלך על דומיננטיות תהיה רק ​​תיאוריה אשר אינה בשימוש. מבחינה תיאורטית, תדע לתת אורגזמות לנשים, אך בעולם האמיתי זה ייחשב לחינם.

אני לא עוסק ידע תיאורטי - אני כאן כדי ללמד אתכם בדיוק איך לתת לנשים להגיע לאורגזמה. אז הנה שלושה דברים שבאמת עזרו לי להתגבר על "החרדה שלי מדומיננטיות," שלדעתי יכולים לעזור לך גם:

שלב מס '1: כוחה של חשיבה שלילית

טכניקה אחת שאני מצאתי יעילה במיוחד בהתגברות על "חרדה מדומיננטיות" היא לחשוב שלילי. למה אני מתכוון:

כבני אדם, זה טבעי הדמיון שלנו מדמיין "סיוטים ותרחישים" כאשר אנו מנסים משהו חדש. ובעיקר בחדר השינה, שכן האגו שלנו פגיע כל כך.

אני זוכר את הפעם הראשונה שבה ניסיתי לדבר מלוכלך לאישה, לבי הלם בחוזקה עם עצבנות בגלל זה. כל הזמן דמיינתי את זה הייתי אומר דבר אחד מלוכלך לה, והיא היתה פשוט יושבת זקוף ולומר "לא, אני לא זונה! אתה תמהוני מפחיד! אני הולכת מכאן - ביי! "

כמובן שזה לא קורה במציאות, אבל דמיינתי את זה כל כך בבהירות, וכל כך הרבה פעמים, שזה לא משנה. זה באמת השפיע על הביטחון העצמי שלי, למרות שזה הייתה מחשבה פרנואידית. אבל אז יום אחד ישבתי וחשבתי, "אוקיי, אז מה אם זה באמת יקרה? האם אהיה בסדר? "

וכאשר באמת חשבתי על זה, הבנתי שאני יהיה בסדר. כמובן דחייה מינית תפגע בי, אבל ידעתי מניסיון העבר כי הייתי שורד ועולה חזרה על הסוס. ובדיוק כמו שזה, "תרחיש הבלהות שלי, צומצם רק לכמה ימים של הרגשה רעה, אשר שעברתי לפני וידעתי שאני יכול להתגבר שוב. וברגע שהבנתי את זה , מיד הפכתי להיות הרבה יותר בטוח באמצעות טכניקות הדומיננטיות שלי. כשהבנתי שה"סיוט" שלי באמת לא היה כל כך רע, שאני ישרוד אם זה קרה. אז אם אתם חווים חרדה דומיננטיות עכשיו, הנה מה שאני ממליץ לך לעשות:

ראשית, באמת תאפשרו לדמיון שלך להשתולל לחשוב על הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות אם תנסו טכניקות דומיננטיות במיטה.

ואז, תחשבו על איך אתה תשרוד אם תרחיש הסיוט שלך יקרה בפועל. יש לך ניסיון כלשהו לפני הדחייה, ואתה שרדתה ... כך שגם אם תרחיש הסיוט שלך יקרה, זה כנראה לא יהיה גרוע כמו שאתה חושב.

בסופו של דבר, תחשבו על כמה לא סביר תרחיש הסיוט שלך. אני מתכוון, האם אי פעם שמעתה על דבר כזה קורה למישהו? אם אתה באמת תחשוב על זה, זה לא נורא כל כך.

וברגע שאתה "חושב שלילי" , תרחיש הסיוט שלך לא יגרום לך לכל כך הרבה חרדה. תוכל להירגע בביטחון ולהמשיך להשתמש בטכניקות דומיננטיות - והבחורות שלך יקבלו יותר אורגזמות מהיום.

יום שני, 2 בינואר 2012

10 הטעויות הכי מסוכנות עבור גברים במהלך הסקס

חוויות אישיות בניסיון להבין איך לתת לנשים אורגזמות. לאחר קריאת כל הספרים, הקשבה להמון תוכניות אודיאו, הליכה לעשרות סמינרים שונים מצאתי ששום דבר שם בחוץ לא ממש יעבוד בחדר השינה על בסיס עקבי. זה הוביל אותי לשבע שנים ארוכות של ניסויים פראיים עם טכניקות שונות במיטה, על מנת להבין אילו טכניקות בעצם עובדות. אני גם הייתי חייב להיפגש עם כמה בחורים שהיו מומחים בלתת לנשים הנאה מינית, וניסיתי את הטכניקות שלהם גם כן.


ובסופו של דבר, הצלחתי להימנע מהטעויות נפוצות:

טעות מס '1: התמקדות יתר על טכניקות פיזיות

כאשר אנשים מתחילים ללמוד כיצד לתת לנשים הנאה מינית, הדבר הראשון שאנחנו רואים בדרך כלל הן טכניקות פיזיות כדי לרצות אותה. בכך, אני מתכוון שרוב הגברים חושבים שהמפתח לתת אורגזמות לנשים הוא לזיין אותה בזווית הנכונה, או להשתמש בנקודת הזכות של לחץ במהלך מין אוראלי, או שפשוף הדגדגן שלה עם תנועה מסוימת. עכשיו, אני חושב שלדברים כאלה יש חשיבות. אבל מה שגיליתי הוא שעבור נשים, גירוי פסיכולוגי הוא הרבה יותר חשוב מאשר טכניקה גופנית מושלמת.

קשה לגברים רבים להבין, שאנחנו יכולים להגיע לאורגזמה עם אישה רק תגרה הזין שלנו בדרך הנכונה. אז נניח שזה עובד באותה צורה עבור נשים. אבל אם ניסית להתמקד ב- 100% גירוי פיזי כאשר אתה עם אישה אמיתית, אז אתה יודע שזה מתסכל אותה.

היא לא רוצה גינקולוג שכל הזמן מגשש ומחפש, מנסה למצוא את הזווית האופטימלית של הגירוי. היא רוצה גבר אמיתי שיכול לאנוס אותה בתשוקה בחדר השינה - אדם אשר יכול לעורר אותה ברמה הפסיכולוגית. זו הסיבה מדוע אני אומר לגברים שאם הם רוצים להיות גדולים במיטה, הדבר הראשון שהם צריכים ללמוד הוא איך להעיף אותה באמצעות "ארבעה מעוררים נפשיים." אלה הם בעצם ארבע דרכים לעורר נשים מבחינה פסיכולוגית, ולהרטיב אותם אפילו לפני שאתה מתחיל לגעת בהם.

אני מוצא כי ברגע שאתה מסוגל לעשות את זה, זה הופך להיות קל יותר לתת אורגזמות באמצעות כל טכניקה פיזית שאתה רוצה. אבל אם אתה לא יודע איך לעורר אותה פסיכולוגית, אפילו לגרום לה להגיע לאורגזמה אחת יהיה קשה.

טעות מס '2: להיות יותר מדי "מכבד" ו "נחמד" במיטה

שמתם לב שלנשים אין פנטזיות מיניות על בחורים נחמדים מנומסים, מכבדים ויציבים מבחינה רגשית? כמובן ששמתה לב.

אם אתם כמוני, אתם בוודאי תוהים מדוע נשים מקבלים פיק ברכיים מ-"ילדים רעים" שיש להם נטייה "לסכנה". ואתה כנראה גם תהה מדוע נשים כאלה מעולם לא היו באמת מעוניין בך מינית, למרות העובדה שאתה מתייחס לנשים הרבה יותר מהמטומטמים האלה.

למה לעזאזל זה קורה? טוב, זה בעצם די פשוט:

נשים לא מקבלות אורגזמות ממחשבות כמה "נחמד" הבחור, או כמה "מכבד" הוא בחדר השינה. הם נרטבים ויש לי אורגזמות כי הם מרגישים חזקים מבלוטות המשיכה מינית לאדם שהם מקיימים יחסי מין איתו. ונחשו מה?

להיות נחמד לא גורם לאישה להרגיש משיכה מינית חזקה.

לתת "כבוד" בחדר השינה בהחלט לא נותן אורגזמות אישה.

אני מבין שזה לא מרגיש הגיוני, ויכול להיות קשה לקבל את זה, אבל צריך להתגבר על זה. כי עד שאתה לא תקבל את העובדה שנשים רוצות  גברים דומיננטיים, אתה לעולם לא תוכל לשכב איתה בהצטיינות כמו שהיא עושה עם החבר 'ה "מסוכנים".


טעות מס '6: לא לעשות סקס יותר מ 30-45 דקות

הנה עוד מיתוס שמופיע לרוב ב"תרבות הפופ" ובספרי סקס: הם טוענים ש "לנשים לא אכפת כמה זמן אתה איתם במיטה, אין באמת הרבה דברים שאתה יכול לעשות בקשר לזה בכל מקרה. כל עוד אתה בחור נחמד, ואתה רוצה לכבד אותה במיטה, זה כל מה שהיא רוצה באמת. "סוג זה של ייעוץ הוא מאוד פוליטיקלי קורקט, ולעולם לא פוגע באיש. זה נשמע טוב מאוד בספר מין ... אבל הבעיה היא כי בעולם האמיתי הוא שטות מוחלטת

אז הנה מנה קטנה של מציאות:
נשים רוצות גבר המכבד אותם מחוץ לחדר השינה, והם רוצות בחור שיודע לתת להם אורגזמות עם משחק המקדים. למעשה, כפי שאמרתי קודם, עדיף לתת לה את האורגזמה הראשונה דרך המשחק המקדים.

אבל - גם אם אתה "החבר המושלם" מחוץ לחדר השינה, ואתה יודע כל טכניקה של משחק מקדים בספר, זה עדיין לא ישנה דבר, אם אתה רק יכול להחזיק רק כמה דקות בזמן המשגל. נשים לעולם לא יחשבו עליך כעל מאהב טוב, והם בוודאי צוחקות עליך מאחורי הגב . הסיבה לכך היא כי אם אתה לא יכול להחזיק לפחות 20 דקות במיטה (ועדיף 30 -45), אז היא לא בהכרח תגיע לאורגזמה במהלך קיום יחסי מין. וגם כי יש לה אורגזמות במהלך קיום יחסי מין החזקים ביותר.

ובניגוד לדעה הרווחת, יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות במיטה כדי לשפר את הסיבולת שלך באופן טבעי. כאשר משתמשים בהם נכון, טכניקות אלו דווקא מגבירות את ההנאה מסקס שאתה מרגיש, ואינם דורשים ממך להסיח את עצמך או להפחית את העוררות שלך על מנת לבצען.

אתה צריך ללמוד איך בעקביות להחזיק לפחות 20 דקות (רצוי 30-45 דקות) בכל פעם שאתה מקיים יחסי מין. אחרת, היא תמיד תאחל לך להיות יותר "הילד הרע" עם סיבולת גדולה שיכולה לגרום לה לגמור שוב ושוב מהזין שלך.

טעות מס '7: שותק וחסר הבעה במיטה

עוד תלונה נפוצה של נשים היא שרוב הגברים הם שקטים במיטה. הם לא אומרים כלום במהלך יחסי מין, והם אפילו מפחדים להשמיע קולות שלא להראות עד כמה הם נהנים ממין. זה באמת מציק לנשים. וכאשר אתה חושב על זה, זה די ברור למה.

אני מתכוון, מה אתה מעדיף: אישה שבמהלך קיום יחסי מין תהיה שקטה ודוממת כמו גווייה, או אישה שאיבדה את עצמה בעיצומה של תשוקה אורגזמית, והיה גונחת ומדברת מלוכלך לתוך האוזן שלך כל הזמן? זה די ברור כשאתה מנסח את זה כך, עדיין רוב הגברים מתנהגים כמו רובוטים חסרי הבעה במהלך קיום יחסי מין.

אם אתה ברצינות רוצה להיות טוב במיטה, אתה צריך ללמוד כיצד להדליק את האישה באמצעות המילים שלך. אתה צריך ללמוד כיצד להפעיל אותה עם "דיבור מלוכלך," ועם דיבור "רומנטי" המעורר את רגשותיה. אם אתה לא יכול לעשות את זה, לשכב איתך ייראה בינוני ומשעמם.

טעות מס '8: חושב שאתה צריך "כלי" גדול בשביל לתת לנשים אורגזמות

זה נפוץ מאוד אצל גברים להשוות תעוזה מינית עם גודל איבר המין. גברים בדרך כלל חושבים ש"כלי" גדול יותר יספק הנאה מינית ושקטן יותר לא יתן לנשים אורגזמות. אבל אם אתה באמת שואל נשים על זה, תמצא כי זה לא נכון לחלוטין.

אם אתה מסתכל על ההעדפות של נשים לצעצועי מין, תגלו כי הרוב המכריע של כל דילדואים שנמכרים הם בין 4-6 ס"מ (גודל הפין הגברי הממוצע). הסיבה לכך היא כי זהו גודל אידיאלי מבחינה פיזית לגרום לה עונג, שכן רוב קצות העצבים של הנרתיק שלה נמצאים בכמה סנטימטרים הראשונים.

עם זאת - לא כל הגברים שווים, אישה תעדיף גבר עם איבר מין גדול יותר. אבל זה לא מפני שזה גורם לה לאורגזמות. זה בגלל גבר עם "ציוד" גדול נראה יותר כמו זכר אלפא בעל הדומיננטית שהיא מפנטזת עליה. במילים אחרות, נשים מעדיפות יותר "ציוד", כי הם מוצאים שזה מרגש מבחינה פסיכולוגית, לא בגלל שזה טוב יותר מבחינה פיזית. זה אולי נשמע מדכא עדיין אם אתה בעל איבר קטן יותר, אבל זה דווקא חדשות טובות. הנה למה:

נשים מעדיפות "גדול" כי פין גדול יותר מבחינה פסיכולוגית נראה דומיננטי. אבל הגודל שלך הוא למעשה חלק קטן מאוד של כמה דומיננטי אתה במיטה - הגודל מהווה 2-3% לכל היותר. זה הרבה יותר חשוב לה הכישורים המיניים שלך. להדליק אותה עם דומיננטיות גברית בחדר השינה. ואם יש לך את הכישורים האלה, אתה נראה כמו זכר האלפא הדומיננטי שהיא מפנטזת עליו גם אם אתה בעל איבר קטן יותר.

במילים אחרות, הכישורים שלך יהפילו על החשיבות של גודל האיבר שלך.

הדבר החשוב ביותר שיש לך ללמוד הוא מיומנויות מיניות שידליקו אותה עם הדומיננטיות הגברית. אחרת, היא עלולה לאבד עניין בך ולהתחיל לפנטז על "גבר אמיתי" שיכול באמת לגרום לה לאורגזמה.


6 תכונות לנושאי-שיחה טובים

בואו נודה באמת: הקרב הגדול ביותר לגברים בניסיון למשוך אישה יפה היא למצוא נושאים טובים לשיחה. נראה כי כולם רוצים לדעת " על מה אני ידבר?" איזה סוג של נושאים גורמים בשיחה לקרבה, משיכה, מיניות? זה משהו שדי חשוב לך לדעת, כי אם אתה מבלה יותר מדי זמן בלדבר על השיעמום, או נושאים משעממים סביר להניח שבסופו של דבר היא תסיים את השיחה.

נושאים משעממים כוללים:

- העבודות שלך ("מה אתה עושה למחייתך?")
- בית הספר שלך ("לאיזה בית הספר אתה הולך, האם אתה אוהב את זה.?")
-העיר שלך ("אז ... אתה מהסביבה?")
- מיקום ("? האם את באה לכאן לעתים קרובות, זה מקום די מגניב, הא")

כפי שניתן לראות, כל הנושאים המפורטים לעיל, לא סביר שיובילו למשיכה. ישנו מגוון של נושאים העומדים לרשותך.


מהם נושאים טובים לשיחה?

לא כל הנושאים נבראו שווים. והכי פשוט לדעת מה משעמם או טיפשי בשבילה. היא לא רוצה לשמוע על העבודה שלך. לא אכפת לה כמה זמן אתה כבר חי בעיר הנוכחית שלך. ואם אחד מהחבר 'ה שואל אותה "את באה לפה לעתים קרובות?" היא כנראה תצרח. אז מה הם על אילו נושאים היא רוצה לדבר? ויותר מכך, מה הן נושאים אשר יובילו אותך לתוצאה הרצויה: משיכה.

ישנם שישה מאפיינים עיקריים של נושאים טובים:

1. נושא טוב צריך לבנות יחסי קרבה. משמעות הדבר היא כי הנושא יאפשר לך ולאישה להתייחס אליו ברמה מסוימת. זה ייתן לך הזדמנות לבניית אמון ולטיפוח קשר איתה. ברגע שאישה מגלה כי יש לך רמה מסוימת של קשר איתה, היא תאפשר לך לשמור עליה הרבה יותר פתוחה להמשיך בשיחה.

2. נושא טוב צריך ליצור מצב רגשי. רובנו מסתובבים במה שאני מכנה "טראנס שעמום". הטחינה היומיומית מחזיקה אותנו בריק של כל הרגשות האמיתיים. אז אנחנו רעבים לרגשות. זוהי הסיבה מדוע תעשיית הבידור מרווחיה מיליארדים של דולר כל שנה. היא עונה על ההשתוקקות שלנו למצב רגשי. אם תבחר בנושאים שיציתו רגשות חיוביים, האישה שאתה מדבר איתה תהיה בידיים שלך.

3. נושא טוב צריך לגרום למחשבה מחוץ לקופסא. כשאשה פוגשת אותך היא מתקשה להבדיל בינך לבין מאות כלבי הציד האחרים שנגשים אליה במהלך חייה.

זוהי הסיבה מדוע חשוב לך להציג מייד את הנושאים אשר יצרו זהות ייחודית עבורך. אפילו חזק יותר ליצור סטירות בזהות שלך. (אתה הוגה רוחני ... אשר גם לוחם MMA.) זה לא רק לא צפוי, אלא יאפשר לה לדמיין את עצמה עושה איתך כיף בסוגים שונים של תרחישים.

4. נושא טוב מספק יכולת לשמור על שיחה. בסופו של דבר אתה רוצה לגרום לה להיפתח אליך, להביע את רגשותיה, ולהשקיע בשיחה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לספק  "פתיון" שיגרום לה להיות יותר מעורבת רגשית בשיחה.

5. נושא טוב מאפשר לך להציג תכונות אטרקטיביות שלך. ישנם מאפיינים מסוימים שנשים מוצאים אטרקטיביים באופן אוניברסלי. מאפיינים אלה כוללים: גברים שנבחרו על ידי נשים אחרות, הוכחה חברתית, מנהיג הגברים, ארצי, כיפי ונלהב, וגם הרפתקני. כמה שיותר מהמאפיים האלו בשיחה מאפשרים לך להציג את עצמך באור טוב יותר.

6. נושא טוב מוביל למיניות. אם המטרה שלך היא ליצור משיכה מינית אצל אישה אז בסופו של דבר אתה צריך להתחיל לבנות את המתח המיני. וגם נושאי השיחה שלך חייבים לאפשר לך לעשות את זה. משמעות הדבר היא שנושא טוב לגעת ללבה, ולייצר זרם של מיניות.

בהתבסס על שישה קריטריונים אלה אני בטוח שכמה נושאים לשיחה טובה קופצים לך לראש.

למה אתה לא מתקרב לנשים (הסיבה האמיתית)


אני באמת מאמין הגורם מס '1 של הישגים תחת וחוסר הצלחה עם נשים לא מתקרב או אינטראקציה עם נשים מספיק. הנה 3 תירוצים כי לכולנו יש לפחות פעם אחת בחיינו, המשמש לא מתקרב:

אני באמת מאמין שהגורם #1 לחוסר הישגים והצלחה עם נשים הוא חוסר הקרבה או האינטראקציה עם נשים. הנה 3 תירוצים שאנו מציבים לעצמנו לפחות פעם אחת בחיינו:

"אני לא יודע מה לומר"
"אני מפחד"
"זה היה בהקשר לא טוב"
(או תירוצים לוגיסטיים אחרים: היא ישבה, היא דיברה בטלפון, חבר בא בדיוק לפני שפניתי אליה, אין לי זמן וכו '...)

אבל, אני יכול לומר בוודאות שאין קשר לכל ההצהרות האלו. הסיבה, שאינך מתקרב היא פשוטה: כי אינך שלם עם עצמך. כן, אין שלמות, נאדה.

אני יכול לשמוע אותך אומר: "אבל אני אדם ישר ומוסרי".

אוקי, ידידי, תן לי להסביר..


אני לא מדבר על יושר בצורה של להיות כנה, אני מדבר על שמירה על המילה שלך. בפשטות: עשה מה שאתה אומר שתעשה. רוב האנשים מותנים לשמור על המילים שלהם כאשר הם שלמים כדי לעשות זאת או אם יש סיכון בלא לעשות זאת. לתאגידים יש כוחות יותר ממדינות כי הם מכונות גדולות שגורמת לאנשים לשמור על המילים שלהם לעשות את מה שהם אמורים לעשות, כמו שהם אומרים. אבל, מחוץ לעבודה או לבית הספר, מה גורם לך לשמור המילה שלך?

אתה קורא פוסט ביום ראשון בלילה על בחור שפגש את החברה החדשה שלו ולאחר מכן התקרב אליה ברכבת התחתית. אתה מתרגש, אתה יודע שזה אפשרי, זה מה שאתה רוצה, אתה יודע שזה מגיע לך כמו למישהו אחר, ואתה אומר לעצמך: "מחר אני מתקרב לבחורה החמה הבאה שאני פוגש, בבוקר יום שני , אתה מחכה לרכבת שלך על מנת ללכת לעבודה ורואה איזה בלונדינית מהממת. אתה מוצא אותה מושכת. אתה אדם גדול עם לב טוב, אתה יודע שאתה רק רוצה אותה למרות שהיא זרה.

אבל אז, אתה מבין שנראית "מוטרדת", או "היא לא רוצה להתייחס" ואתה צריך להיות בעבודה בשעה 10 בבוקר ואתה אתה לא רוצה "לקחת את הסיכון", לפני שיהיה מאוחר. ואז אתה אומר לעצמך "היא תהיה שם מחר".

אז, אתה לא ניגש אליה ואתה ליד השולחן שלך בשעה 9:30 בבוקר. אתה כל הזמן שומר את המילה שלך לבוס, אבל אתה לא שומר את המילה שלך לעצמך. וזאת הסיבה היחידה שאינך בעוצמה עם נשים כמו שרציתה להיות.

תתחיל לשמור על המילה שלך עם עצמך, כל הזמן תעשה את מה שאתה אומר וכאשר אתה אומר, דברים קסומים יתחילו לקרות. כל התסכול שהיה לי או עדיין יש לי בחיים שלי קרה בגלל דבר אחד בלבד: שמירה על המילה שלי, לעשות את מה שאני יודע בלבי שצריך לעשות. מנגד, הצלחה והנאה היא תוצאה של בעל יושר מוחלט ושמירה על המילה שלך.

כשמדברים על פנייה - לא מדובר בהתגברות על הפחד, עליך לעשות את הדבר הנכון, שזה, להיות נאמן לעצמך ולעשות מה שאתה רוצה. אם אתה רוצה אותה, אז שמור על המילה שלך לפחות תן לעצמך את ההזדמנות להשיג אותה. היא בהחלט יכולה לדחות אותך אבל כל מה שחשוב הוא שאתה שומר מילה שלך ומתקרב.

יושר היא השורה התחתונה.

סימנים שהבחורה מעוניינת

כל הסימנים להלן, לא בהכרח מראים שהאישה מעוניינת בך. אבל אם אתה מתחיל לראות מספר סימני עניין, אתה יכול להיות בטוח , שלכל הפחות, יש לך מספיק קרבה על מנת להתחיל להסלים את השיחה לרמה אינטימית יותר.


1. היא צוחקת מהבדיחות שלך, גם כאשר הם לא מצחיקות

אם בחורה היא הקהל המושלם, צוחקת מכל דבר, מדרבנת אותך לדבר יותר, ויש לה חיוך גדול מרוח על פניה כל שאתה שאתה מדבר זוהי אינדיקציה די ברור שהיא נהנית בחברתך.

כאשר אנחנו צוחקים על מישהו אנו במודע אומרים "אני אוהב אותך. ואני מקשיב למה שאתה אומר. "ואם היא יוצאת מגדרה כדי לוודא שהיא צוחקת ... היא גם יוצאת מגדרה כדי לעודד אתכם להמשיך לדבר.

רק להיזהר שלא לבלבל בין צחוק אמיתי עם חיוך ל - "אלוהים תוציא אותי מכאן", או צחקוק עצבני.

2. היא מבקשת ממך ללגום מהמשקה שלה

זה כבר אינדיקטור של כמעט 100% בשבילי, שמראה לי שהאישה מוכנה לנשיקה.

אם אתה בבר מדבר עם אישה, והיא מחזיקה בידיים משקה ואומרת משהו כמו "נסה את המשקה שלי." או אם היא מעודדת אותך בכל דרך ללגום מהמשקה שלה, היא באופן מודע אומרת לך שהיא מרגישה בנוח איתך ברמה אינטימית יותר.

3. היא שואלת אותך אם יש לך חברה או מנסה להשיג את המידע?

כאשר אישה נמצאת בסביבת גבר היא מתחילה להימשך, היא כמעט תמיד תנסה לברר אם יש לו חברה.

רוב הנשים פשוט שואלות.

אם היא לא תשאל 'האם יש לך חברה?', היא תנסה ככל הנראה לשאול שאלות על מנת לחלץ מידע בשאלות כגון: "עם מי אתה גר?" או אם אתם סתם מספרים סיפור על יציאה לחופשה או לקונצרט, היא שואלת "עם מי הלכתה?"

אם לאישה אין עניין בך, לעתים רחוקות מאוד יהיה לה אכפת אם יש לך חברה.


4.  מבחן הכיף
אם אתה רוצה להבין באופן פעיל האם הבחורה מעוניינת... הנה מבחן קטן שיכול לעזור לך.

כאשר אתה מדבר עם בחורה, והיא אומרת משהו שאתה אוהב, תן לה כיף.

המפתח הוא, בזמן הכיף לתת סוג של אחיזה באצבעותיה לשבריר שנייה. התגובה שלה תצביע על רמת הנוחות שלה בסביבתך.

אם היא מושכת את ידה משם, או משאירה את אצבעותיה בצליעה, היא כנראה עדיין לא מרגישה בנוח בסביבתך.

מצד שני, אם היא מחזיקה את ידך, ואף אוחזת בך בחזרה, או מאפשרת לך להחליק את ידך... זה סימן די טוב, היא כבר פיתחה רמה מסוימת של קרה אליך.

5. היא קוראת לך שחקן

נכון מוזר?

רוב החבר 'ה יניחו שאם בחורה אומרת "אתה כזה שחקן", היא כנראה לא מעוניינת. אבל זה פשוט אחד מאותם הדברים אשר עובדים נגד האינטואיציה, תבין את זה רק עם תדבר מספיק זמן עם נשים.

אם אישה קוראת לך שחקן, היא בעצם עושה שני דברים. הראשון הוא שהיא מרגישה יותר נוח בסביבתך ויכולה לומר לך דברים כאלה. ושנית, היא רואה בך סוג של בחור שרגיל לדבר עם נשים.

אם אישה אי פעם אומרת לך הצהרה מסוג כזה, פשוט רואים בה "שיט טסט" וממשיכים בשיחה רגילה. לא מנסים להגן על עצמך או לנסות להוכיח לה שאתה לא. למעשה, התגובה הטובה ביותר היא פשוט לחייך ולומר: "זה לא ברור?" ולהמשיך בשחיה כאילו היא לא אמרה כלום.

יש "אינדיקטורים" אחרים לעניין, כמה גורואים של היכריות ממליצים לדאוג לסימנים של שפת גוף, קשר עין ורמזים מילוליים. אבל כאשר מישהו שואל אותי "איך אפשר לדעת אם הבחורה בעניין" אלה 5 סימנים שאני ממליץ לחפש

איך למצוא בחורה בעלת השקפת עולם זהה לשלך?

יש הבדל גדול בין לגרום לבחורה שאתה רוצה, לאהוב אותך לבין להשיג בחורה שאוהבת אותך. רוב החבר 'ה הולכים כל החיים על בחורה שאוהבת אותם ולעתים רחוקות הולכים אחרי הבחורה שהם רוצים. אם מתחברים לבחורה שאוהבת אותך ולא לבחורה שאתה רוצה, אתה הורס באופן לא מודע את ההערכה העצמית שלך, ואף את הקשר לאורך זמן. גיליתי את זה בדרך הקשה.

כשהייתי צעיר וחסר ניסיון עם נשים, הייתי רעב כל כך לקשר פיזי עד שהקרבתי ת'סטנדרטים שלי. זה לא רעיון טוב.

עכשיו, אל תבינו אותי לא נכון. אני לא אומר שאתה לא צריך לישון עם הבנות שאתה לא תואם, אני רק אומר שלא עושים מהם החברות שלך. מערכת היחסים דורשת זמן רב, רגש , ולעתים הופכת לנטל ממש.  זו הסיבה מדוע אני ממליץ לבזבז את הזמן כדי להבין עם איזה סוג של אישה אתה רוצה לקיים יחסי מין , ומיקוד תשומת הלב שלך על למשוך אותה לתוך החיים שלך.

כאשר החבר 'ה מתחילים להבין איזה סוג של אישה הם רוצים בדרך כלל הם מבלים את רוב זמנם בתיאור המראה הפיזי שלה ואת אישיותה. אבל יש עוד הרבה מה לגלות על איזה סוג של בחורה אתה רוצה מלבד תיאור המראה שלה ואישיותו. וגם חלק גדול מהתהליך זה להתחיל להבין איזה סוג של אדם אתה.


קבלת בחורה כמוך

טעות גדולה של גברים היא שהם מניחים כי לאישה יש כמה אינטרסים זההים  לו להיות יחד כזוג. אבל זה פשוט לא המקרה. כאשר מדובר על מציאת האישה המתאימה לך, יש משהו חשוב יותר מאשר מראה, אישיות, תחומי עניין, או תחביבים. וזה נקרא "איך אתה רואה את העולם".

איך אתה רואה את העולם?
איך אתה רואה את העולם נקבע במידה רבה על ידי האופן שבו אתה עונה על השאלות הבאות:

האם אתה רואה את העולם כמקום מהנה שבו אנשים הם בדרך כלל טובים, האפשרויות בלתי מוגבלות סביבך? או שאתה רואה את העולם כמקום קר, שיפוטי, מתנכל לך?

האם אתה נשלט על ידי האגו שלך, הצורך שלך באישור, והרצון שלך להיות טוב יותר מאחרים?

האם אתה משתמש בהיגיון כדי לקבל החלטות?

או שמא כל ההחלטות שלך מתבססות על רגשות?

האם אתם מוצאים את הקומדיה בדברים? או מתענגים על דרמה?

כל אלו הן סוגי השאלות שאתה רוצה לשאול את עצמך. למה? כי אתה רוצה למצוא בחורה בעלת השקפת עולם זהה לשלך. אני יכול להגיד לך מניסיון, כי אין דבר גרוע יותר מאשר קבלת טיעון הגיוני של אישה שמקבלת את כל החלטותיה על בסיס רגשותיה.

מה הם ערכי הליבה שלך?

כנות? חופש? משפחה? השפעה? תרומה?

לא הבנתי את העוצמה של "ערכי הליבה" עד שעברתי יחסים לטווח ארוך. גיליתי שאחד ערכי הליבה שלי הוא "חופש".

אני לא הולך להיכנס לאיך אתם תגלו "ערכי הליבה" שלך כי זה ייקח זמן רב. אבל אני רוצה לגרום לך להיות מודע לדברים כמו "ערכי הליבה" ו - "איך אתה רואה את העולם" וזה יעזור לכם במציאת בחורה כמוך ולא בעלת טעם דומה בסרטים או משחקים.

בנות שלא יעשו סקס

הבחורה לא רוצה לשכב איתך. זה קורה.

למעשה, חיכיתי חודש כדי לישון עם החברה הנוכחית שלי. אני אגיד לך למה היא גרמה לי לחכות ואולי זה יעזור לך לענות על השאלה שלך לגבי כמה זמן אתה צריך להשקיע, ואיך אתה יכול לגרום לה לשכב איתך. השאלה הראשונה היא "למה היא גורמת לך לחכות?" ישנן כמה סיבות אפשריות:


1. היא רוצה לוודא שאתה לא מנצל אותה בשביל סקס

חברה שלי גרמה לי להזיע במשך חודש בגלל שאחד החברים שלי אמר לה שאני שחקן והיא צריכה להיזהר ממני. היא פחדה שאני אזרוק אותה לאחר הסקס. בגלל זה היא התאפקה במשך החודש הראשון כדי לנסות לבדוק מה הכוונות שלי איתה. זה יכול להיות המקרה עם הבחורה שאתה מתעסק איתה.

2. היא לא בטוחה אם היא אוהבת אותך

זה בדרך כלל המצב כאשר לבחורה יש עוד בחור שהיא מעוניינת בו יותר מסיבה כלשהי, הרבה בנות חושבות, שכל עוד הם לא ישנים עם בחור זה בסדר להיות עם שני חבר 'ה בבת אחת. אז הרבה פעמים בחורה תתמרן  שני בחורים, על מנת לישון עם זה שהיא באמת אוהבת. (במקרה הזה זה לא אתה.)

3. היא קבעה לוח זמנים נפשי לזמן בו היא תשכב איתך

אתה לא את מצבה של הילדה. ככל שהיא צעירה יותר סביר יותר שהיא מרגישה שלהמתין שלושה שבועות זה נורמלי. בתיכון יש כמה בחורות אשר יגרמו לך לחכות כמה שבועות לפני שיתנו לך.

איך אתה צריך להתמודד עם זה

התשובה לכך היא סוג של החלטה אישית, אבל אני אתן לך כמה הצעות.

1. חזור על זה כמה פעמים

המשך ללכת על זה. אל תדבר על זה. פשוט לך על זה. אם היא עוצרת אותך, אז תפסיק. אבל אם אתם ממשיכים להתמזמז , לכו על זה שוב קצת יותר מאוחר. הימנעו מלדבר על זה. כמה שיותר תדבר על זה יותר, היא תהיה מנטלית סגורה יותר

אם תכניס אותה למצב "אני לא מוכנה" היא תרגיש מחויבת לחכות. עם זאת, אם רק תמשיך ללכת על זה בלי להתייחס , אתה צפוי לתפוס אותה ברגע של חולשה, שם היא פשוט חרמנית מכדי להתנגד.

2. תבטיח לה במעורפל שאינך שוכב עם אף אחת אחרת

זהו קו דק משום שחלק מהחזקת ממערכת היחסים היא לתת לאישה להניח שאתה רואה אנשים אחרים, אשר במודע גורם לה להילחם על תשומת הלב. ואני בדרך כלל מייעץ לא לחשוף יותר מדי מידע מוקדם על מערכת יחסים.

אבל לפעמים יש צורך לתת לאישה תחושה כלשהי של ביטחון. הדבר נכון במיוחד במקרה אם יש לה סיבה להאמין שאתה שחקן שעשוי להשתמש בה בשביל סקס. אל תבוא מיד ותגיד "אני לא שוכב עם מישהי אחרת." תן לה להגיע למסקנה לבד.

3. להתרחק

אם באמת אתה נתקל בבעיה עם הבחורה, עליך להתרחק טיפה, להפסיק טיפה לענות לשיחות. להיפגש איתה פחות. אם היא באמת תרגיש שהיא מתחילה לאבד אותך, היא תנסה להשאיר אותך באמצעות סקס.

אלה הם באמת שלושת הטכניקות הכי טובות שאני מכיר, אבל מה שבאמת יעזור תלוי בסיבה שהיא לא רוצה לשכב מלכתחילה.

מקווה שזה עוזר ...