יום שלישי, 12 ביוני 2012

3 טעויות שאתם עושים עם נשים


גברים עושים כל מיני טעויות עם נשים. הטעויות מובילות לבדידות, ייאוש והתמכרות לפורנו. אם אתה עושה אחד מארבעת הטעויות, אתה יכול לחוש הפרעה בהצלחה שלך עם נשים ועליך להפסיק את ה- 'CockBlock(חוסם זיון)' מיד. עשה זאת כך:

1. לא נפגש מספיק עם נשים
אני מוצא את זה מדהים, שגברים בודדים יותר לא עושים מאמץ כדי לפגוש נשים על בסיס קבוע. דווקא אלא שחושבים שהם לא ישיגו סקס, שבנות לא אוהבות אותם, ושהם אף פעם לא ימצאו את הבחורה הנכונה למערכת יחסים נשארים בבית לשחק במשחקי וידאו או לגלוש באינטרנט במקום לנסת לקבל את מה שהם רוצים.

כוסיות לא הולכות להופיע ליד דלת ביתך ופשוט להיכנס, אתה חייב לצאת החוצה ולמצוא אותן. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לפגוש נשים. בין אם זה על ידי הרחבת המעגל החברתי שלך, ללכת לסניפי ארומה שונים בבוקר או להצטרף לאתר היכרויות, כוכב הלכת הזה שורץ כוסיות שרק מחכות לפגוש אותך!

2. לא מפלרטט עם נשים
פלירטור בסיסי הוא לא יותר מאשר קשר עין סקסי, חיוך, שיחות מרתקות על נושאים "לא רציניים". לכן ברגע שהמוכרת בחנות תשאל אותך מה אתה רוצה לאכול, חייך ושאל אותה מה היא חושבת שאתה צריך לקבל.

Don't be this guy
אל תהיה הבחור הזה
3.להתקדם לאט מדי
אם אתה לבד עם בחורה שאתה אוהב במשך תקופה ארוכה של זמן, לפעמים כמה שעות, אז אתה צריך להראות לה אהבה בצורה פיזית. אם אתה לא לוחץ על ההדק מהר מספיק, היא עלולה להתחיל לתהות מה לא בסדר איתך.
למרבה הצער, הרבה גברים יכולים לחשוב שאחוז גדול מהנשים לא ישכבו איתם בלילה הראשון, הם באמת לא ישכבו איתם כל עוד הבחור לא יודע כיצד לקחת אחריות ולגרום לזה לקרות.
המפתח הוא להיות בטוח בעצמך ככל שאתה מתקדם מבחינה מינית, לא להתנהג מוזר כאילו שאתה עושה משהו לא בסדר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה