יום שבת, 7 בינואר 2012

"קרוב-רחוק": דרך רבת עוצמה להפעלת משיכה


כמעט כל גבר הטרוסקסואל ישמח למשוך יותר נשים. למרבה הצער, רוב הגברים מאמאינים שמראה, כסף ומעמד חברתי הן הדרכים למשוך את הנשים שהוא רוצה. אבל יש דרך אחרת, אחת שאינה דורשת את כל הדברים האלא. זה נקרא "מתח מיני". אם אתה יודע איך להצית מתח מיני, אתה תוכל לשלוט על הגורל המיני שלך. הבעיה היא...

רק שבריר קטן מאוכלוסיית הגברים יודע ליצור מתח מיני. זה בגלל שהם אינם מכירים את המבנה הבסיסי של איך להצית/להגדיל מתח מיני. אני מכנה את כל המתח המיני "לולאת המתח".

לולאת המתח היא כאשר אתה עושה משהו על מנת ליצור מתח רגשי אצל האישה, להגדיל אותו, לשחרר אותו על ידי התרחקות, ואז להצית אותו שוב. אופרת סובן משתמשים בלולאות מתח על מנת לשמור עליו במשך חודשים - לפעמים שנים!

המבנה הוא תמיד זהה. אופרת הסבון מתחילה בקונפליקט או דרמה, ומעוררת מתיחות רגשית לא פתורה. המתח הנפשי גובר עד לנקודת השיא. המתח אם כן, משוחרר על ידי הבאת פתרון לסכסוך או הדרמה. ולבסוף, מעוררת את המתח מחדש.

רגע, אתה הולך ללמוד סוג מיוחד של לולאות מתח שאני מכנה "קרוב-רחוק". מה שאני הולך לחשוף בפניך, היא דרך פשוטה להשתמש ביתרונות של "קרוב-רחוק".

הבחור מתעלם מהבחורה
בכל פעם שאתה דוחף אישה בצורה רגשית ממך... ואז מושך אותה חזרה פנימה אתה יוצר מרחב רגשי ומשיכה.

כדי לקבל מושג מה אתה עושה עם כל זה, תחשוב, למשל, על הג'אנק פוד האהוב עליך. תאר לעצמך שאתה בדיאטה קפדנית למשך מספר שבועות ואסור לך לאכול את המזון האהוב עליך. מה תהיה ההרגשה סוף סוף לוותר על הדחף שלך ולפנק את עצמך אחרי שבועות של דיאטה? אני מוכן להתערב שזה פי אלף יותר טעים מבעבר.

האם אתה מתחיל לראות את פוטנציאל הכוח מאוחרי "קרוב-רחוק"?

אם כן, אתה בעצם כבר יודע יותר על משיכה מאשר רוב החבר 'ה. (תן לעצמך טפיחה על השכם). אם אתה לא מבין את זה, אל תדאג - אתה תבין בתוך דקות ספורות.

נשים רבות הן אמניות "קרוב-רחוק" טבעיות! במשך שנים שמעתי עשרות סיפורים על נשים וגברים שהפכו משוגעים רגשית בגלל השיטה. חוייה סיוטית יותר שכמה אנשים צריכים לסבול. הם ישנים עם בחורה ואחרי הסקס היא שמה את האגו שלהם בשמים באמצעות אמירות כגון, "אתה המאהב הטוב ביותר שהיה לי אי פעם." אבל, למרבה הצער, היא מפילה לו את כל האגו לאחר מכן באמירה, "למעשה, אתה המאהב הטוב ביות ר הרביעי שהיה לי אי פעם." הבחור מרגיש נפילת אגו חריפה.

אתה יכול למשוך ערימות של נשים באמצעות מנגנונים פסיכולוגיים מבלי להיות אידיוט!

המפתח הוא לעשות את זה משעשע ומצחיק. הכוונה שלך לא לפגוע באישה. במקום זאת, המטרה שלך היא להקניט אותה קצת. אם תעשה זאת, נשים יראו אותך בתור קוסם מלא בסקס אפיל שגורם להם לרצות לקפוץ איתך לתוך שק. הנה דוגמה שאני משתמש בה כבר אינספור פעמים...

בשלב מסוים תוך כדי האינטראקציה עם האישה אני יכול לקחת את ידה בלספר לה שבחים: "יש לך את החיוך הכי דהים שראיתי הערב. זה גורם לי להרגיש כל כך מאושר". בדרך כלל היא תגיב, "תודה". אז אני סופר את האצבעות ביד השניה שלי ואומר, "את יודעת מה! למעשה היו ארבע בנות אחרות עם חיוך מדהים הערב גם כן. מתוך ארבעתם, יש לך את החיוך הכי יפה הרביעי. אני הולך להתקשר אליך רביעית." ואז אני דוחף את ידה.

לעתים קרובות, התשובה שלצ הנשים היא, "לאאא! אני רוצה להיות מספר אחת!" אני בדרך כלל עונה, "בסדר, אני מוכן לקדם אותך למספר שלוש בגלל שאת נמרצת." האם נשים מוצאים את זה בבוז? בכלל לא. (הערה: לפעמים תיתקל באישה פגומה מבחינה פסיכולוגית שלא תחשוב שזה חמוד, היא היוצא מן הכלל ולא הכלל ולכן העצה שלי! רוץ...) רוב הנשים מוצאים את זה מצחיק, מקסים, שובב. וחשוב יותר, עם ניצוצות של מתח מיני.

עובדה: כל הגברים והנשים משתמשים בצורה כלשהיא ב"קרוב-רחוק". עם זאת, רוב האנשים האלה אין הבנה ומודעות למושג "קרוב-רחוק". המעטים שעושים את זה יש להם יתרון עצום.

בעברית פשוטה, אם אתה רוצה למשוך נשים - גם אלו אשר ימצאו אותך דוחה פיית - אתה צריך ללמוד להשתמש ב"קרוב-רחוק".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה