יום שלישי, 3 בינואר 2012

איך להפוך מידידים לחברים?

שאלת השבוע היא משהו שכנראה נשאל כבר 700 פעמים בלי הגזמה. למעשה, יש אפילו שיר של אשר עם שם דומה. אז בלי עיכובים נוספים, בואו נדון בשאלה של הפיכת ידידים לחברים.

אני יודע שאתה הולך כנראה להגיד לי ללכת אחרי מישהו אחר, יש יותר מדי דגים בים... אבל יש לי ידידה שאני באמת חושב שאני רוצה להיות איתה. גם אם זה יכשל, אני חייב לתת לזה ניסיון. איזה סוג של גישה אתם חושבים שאני צריך?

תודה,
JR
כמו שאמרתי קודם, שאלו את השאלה הזאת כבר מיליון פעמים ואני בדרך כלל מגיב משהו כמו "אתה צריך להמשיך הלאה, כי זה כנראה לא יעבוד." אבל בגלל שאתה נראה נחוש לנסות בכל מקרה, אני יתן לך את הסיכוי בעל הסבירות הכי גדולה להצלחה.


קודם כל אתה צריך להבין שכאשר אתה מנסה להפוך ידידה לחברה ישנה סבירות גדולה שזה לא יעבוד ותהרוס את הידידות. כדי לעשות את העבודה הזאת, אתה צריך לספק לה משהו שהיא לא יכול לקבל בשום מקום אחר. מה שאתה הולך לספק לה, הוא שמישהו יראה אותה, לא כפי שהיא עלולה להיות, אלא איך שהיא רוצה להיות.

הצגת מראת הזהב
 מראת הזהב הוא תהליך של מעבר לנוחות ב-7 שלבים. מראת הזהב כרוכה בהבנת הדימוי העצמי האידיאלי של הבחורה עצמה, ואז מראה לה שאתה מאמין ביכולת שלה להשיג זאת. באמצעות התהליך הזה תתחיל לתת לה את המחמאות הכי טובות שהיא קיבלה בחייה.

כדי להתחיל את מראת הזהב, אתה צריך להבין מה הגרסה האידיאלית שלה לעצמה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, היא לשאול את השאלה הקלאסית הבאה:

"אם היית יכולה להיות כל דבר בעולם, בלי סיכוי לכישלון, מה היית?"

עכשיו התגובה שלה הולכת להיות חשובה מאוד. לא משנה מה היא אומרת לך, זוהי הולכת להיות הגרסה האידיאלית של עצמה, אשר אתה הולך להחמיא לה, ולהראות לה שהיא יכולה להשיג את זה.

אחת הבחורות שיצאתי איתן, מייגן, עבדה במועדון חשפנות, אבל רצתה להיות פסיכולוגית. היא הייתה טובה מאוד בקריאת אנשים ואמרתי לה שהיא יכולה להיות פסיכולוגית גדולה. עליך להחמיא לבחורה ולהראות לה איך היא יכולה להיות הגרסה האידיאלית של עצמה, אתה מציג אותה עם משהו שהיא לא יכולה לקבל מכל אדם אחר. זוהי הדרך הטובה ביותר שראיתי אי פעם שבעזרה ידידים הפכו לחברים.

לפני שאני מסיים כאן, אני רוצה להוסיף כמה מילים בתור אזהרה, אם אתה עושה דברים כאלה, אתה הולך ליצור חיבור רגשי ותלות משמעותית עם האישה הזאת. אם זה עובד, בסופו של דבר תהיה לך חברה ולא בחורה לזיין. רק תזכור שאני לא רוצה שאף אישה תיפגע בגלל דברים שאני מלמד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה