יום שלישי, 3 בינואר 2012

איך להפוך לזכר אלפא דומיננטי


אני כותב את הפוסט מהמיטה שלי, על מחשב נייד. החדר כולו עדיין מדיף ריח של סקס ... אני מקווה שיהיה לי השראה לכתוב מאמר נהדר בשבילך היום. אבל הנה הסיבה שרציתי לכתוב לך את הפוסט: רק עכשיו הבנתי את זה, אני עושה את כל הטכניקות בשיטת ה 'סקס בלי אפילו לחשוב על זה. כי למדתי את זה באופן כל כך נרחב, להיות דומיננטי במיטה בא לי טבעי.

אבל אני זוכר שזה לא היה תמיד ככה. כאשר התחלתי להשתמש בדומיננטיות בשביל להדליק נשים, אני תמיד הרגשתי כאילו אני פשוט "לא הייתי הטיפוס הזה." אני לא רואה את עצמי כסוג הבחור שמדבר מלוכלך לנשים, כך שבכל פעם שניסיתי להדליק אותה עם הדומיננטיות אני הרגשתי ממש עצבני וחרד. הייתי חכם מספיק כדי להבין איך להיות דומיננטי, אבל במשך זמן רב, לא הצלחתי למצוא את האומץ לעשות את זה.


אז הנה המסקנה:

כולם מרגישים מידה מסוימת של חרדה כאשר הם מנסים את הטכניקות הללו בפעם הראשונה. זה לא רק אתה. אני עצמי הרגשתי עצבים כשרק התחלתי לנסות את החומר הזה.

וזה קריטי כי יש לך תוכנית ברורה כיצד להתגבר על זה "חרדה מדומיננטיות." כי אם לא, אז כל הידע שלך על דומיננטיות תהיה רק ​​תיאוריה אשר אינה בשימוש. מבחינה תיאורטית, תדע לתת אורגזמות לנשים, אך בעולם האמיתי זה ייחשב לחינם.

אני לא עוסק ידע תיאורטי - אני כאן כדי ללמד אתכם בדיוק איך לתת לנשים להגיע לאורגזמה. אז הנה שלושה דברים שבאמת עזרו לי להתגבר על "החרדה שלי מדומיננטיות," שלדעתי יכולים לעזור לך גם:

שלב מס '1: כוחה של חשיבה שלילית

טכניקה אחת שאני מצאתי יעילה במיוחד בהתגברות על "חרדה מדומיננטיות" היא לחשוב שלילי. למה אני מתכוון:

כבני אדם, זה טבעי הדמיון שלנו מדמיין "סיוטים ותרחישים" כאשר אנו מנסים משהו חדש. ובעיקר בחדר השינה, שכן האגו שלנו פגיע כל כך.

אני זוכר את הפעם הראשונה שבה ניסיתי לדבר מלוכלך לאישה, לבי הלם בחוזקה עם עצבנות בגלל זה. כל הזמן דמיינתי את זה הייתי אומר דבר אחד מלוכלך לה, והיא היתה פשוט יושבת זקוף ולומר "לא, אני לא זונה! אתה תמהוני מפחיד! אני הולכת מכאן - ביי! "

כמובן שזה לא קורה במציאות, אבל דמיינתי את זה כל כך בבהירות, וכל כך הרבה פעמים, שזה לא משנה. זה באמת השפיע על הביטחון העצמי שלי, למרות שזה הייתה מחשבה פרנואידית. אבל אז יום אחד ישבתי וחשבתי, "אוקיי, אז מה אם זה באמת יקרה? האם אהיה בסדר? "

וכאשר באמת חשבתי על זה, הבנתי שאני יהיה בסדר. כמובן דחייה מינית תפגע בי, אבל ידעתי מניסיון העבר כי הייתי שורד ועולה חזרה על הסוס. ובדיוק כמו שזה, "תרחיש הבלהות שלי, צומצם רק לכמה ימים של הרגשה רעה, אשר שעברתי לפני וידעתי שאני יכול להתגבר שוב. וברגע שהבנתי את זה , מיד הפכתי להיות הרבה יותר בטוח באמצעות טכניקות הדומיננטיות שלי. כשהבנתי שה"סיוט" שלי באמת לא היה כל כך רע, שאני ישרוד אם זה קרה. אז אם אתם חווים חרדה דומיננטיות עכשיו, הנה מה שאני ממליץ לך לעשות:

ראשית, באמת תאפשרו לדמיון שלך להשתולל לחשוב על הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות אם תנסו טכניקות דומיננטיות במיטה.

ואז, תחשבו על איך אתה תשרוד אם תרחיש הסיוט שלך יקרה בפועל. יש לך ניסיון כלשהו לפני הדחייה, ואתה שרדתה ... כך שגם אם תרחיש הסיוט שלך יקרה, זה כנראה לא יהיה גרוע כמו שאתה חושב.

בסופו של דבר, תחשבו על כמה לא סביר תרחיש הסיוט שלך. אני מתכוון, האם אי פעם שמעתה על דבר כזה קורה למישהו? אם אתה באמת תחשוב על זה, זה לא נורא כל כך.

וברגע שאתה "חושב שלילי" , תרחיש הסיוט שלך לא יגרום לך לכל כך הרבה חרדה. תוכל להירגע בביטחון ולהמשיך להשתמש בטכניקות דומיננטיות - והבחורות שלך יקבלו יותר אורגזמות מהיום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה