יום שלישי, 3 בינואר 2012

3 חוקים בפלרטוט באמצעות הודעות טקסט

מדוע הודעות SMS הם אחד הכלים הגדולים ביותר עבור פלירטוט ובניית משיכה?

ובכן, קודם כל נחשוב מה קורה בזמן בניית משיכה עם מישהו בעולם האמיתי. כמו השיער שלך, העיניים, הריח, האמון, המילים, התזמון, הבגדים, הערות שנונות, ועוד רשימה ארוכה. אני קורא לכל הדברים הללו מפעילי משיכה. עכשיו, קשה לבנות משיכה עם מישהו בעולם האמיתי בגלל שיש עליך לתת דין וחשבון עבור כל אחד מהכלים הללו. הודעות SMS עושות בדיוק תא זה. כל מה שאתה צריך לתת כדין וחשבון זה המילים והעיתוי. עליך לשלוח את המילים הנכונות בזמן הנכון, ואתה יכול לצפות להצלחה רבה. ראיתי את זה קורה מאות פעמים.


פלירטוט הוא המפתח לגרימת הכדור איתו תוכל לגרום לכדור להתגלגל לכיוון הנכון. זהןו חלק מיותר, אך חיוני בבניית משיכה. אחת המטרות העיקריות שלך בהודעות SMS הוא הפלירטוט. אני הולך לחלוק איתכם שלושה חוקים חשובים ביותר שאתה צריך לעקוב אחריהם בכל פעם שאתה מפלרטט בהודעות הטקסט שלך.


חוק # 1 - לבנות מתח באמצעות תזמון (כלל עשר דקות)

אתם חייבים, בכל עת, לבנות מתח כאשר אתם מתכתבים בהודעות טקסט. זה יוצר את אפקט רכבת ההרים של הודעות הטקסט. אני תמיד מלמד את כלל עשר הדקות כאשר אנשים מתחילים בהודעות SMS: לא לשלוח הודעת טקסט בתוך עשר דקות מאז ששלחו לך הודעה שמכניסה אותם ללחץ, במילים אחרות, אם אדם שלח לך הודעה כגון: "אתה תבוא, באיזה שעה?" או "מה אתה עושה בערב?"" אתה צריך להחזיק אותם 10 דקות בלחץ לפני שתשלח להם הקלה שהכל מגניב איתך.

זה קצת כמו שאתה מאבד את המפתחות שלך או את הארנק. בהתחלה, זה לא רע ואתה מתחיל לחפש. ואז, ככל שעובר הזמן, אתה הופך קדחתני יותר ואתה מתחיל להרגיש לא נוח. לאחר כעשר דקות, אתה לחוץ מאוד, ורוצה שהוא פשוט יופיע! כשאתה סוף סוף מוצא אותו, אתה מקבל הקלה, אתה מרגיש ממש טוב בגלל המתח והסיכוי לא למצוא אותו. החל כלל זה בהודעות הטקסט שלך. עליך לבנות מתח לפעמים.


חוק # 2 - לשמור על קלילות, כיף.

אתה כנראה בתחושת מתח עזה כשאתה מנסה לשלוח הודעת טקסט למישהו שאתה אוהב?!? יש לך כנראה גם חרטות על הודעות טקסט מסוימות מיד אחרי שליחתן, חשבת על משהו יותר טוב לשלוח, נכון? זה בגלל שאיכפת לך הרבה יותר מדי ממה שאתה שולח. אם אתה תירגע, ותבין באמת שיש הרבה דגים בים, אז תוכל לשלוח הודעות בכיף.

חוק מספר 3 - בחר מילים לבנות משיכה לא ידידות

מילים הן ההשפעה החזקה ביותר בחייו של כל אדם. הן קובעות היכן אתה עומד בכל מערכת יחסים ואיזה חזק הקשר הולך להיות. עכשיו, אני לא יכול לתת לך שיחות כי זה יקח הרבה יותר מאשר מאמר רק כדי להסביר הכל (עם זאת, אם אתה רוצה טונה של הודעות טקסט תוכל למצוא כאלו באינטרנט).

מה שאני יכול לעשות זה לתת לך טיפים שיעזרו לך לבנות יותר הודעות טקסט פלרטטניות. כלומר, "טקסט שנועד לבנות משיכה ולא ידידות".
עליך לקרוא באמת את ההודעה ולהרגיש האם ההודעה ידידותית או נועדה לבנות משיכה. ברגע שאתה מבין את ההבדל בצורה ברורה יותר, אתה תהיה הרבה יותר מוצלח בלפלרטט עם נשים.

נקודת המפתח עבור גברים: אתה צריך לשלוח הודעות שגורמות לנשים להרגיש משהו. לדומגא, "היי מותק, הרגע הייתי בכיתה ומורה הזכירה אותך, רק שהיא הייתה חמודה יותר. אנחנו הולכים למסיבה יותר מאוחר, את צריכה לבוא".
אנו לא עולים על רכבת הרים בגלל שזה משעמם, אנו עולים עליה בגלל שהיא גורמת לנו להרגיש משהו. אם תצליח ליצור רגשות כאלו אצל נשים הן יפלו לידך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה