יום שני, 2 בינואר 2012

10 הטעויות הכי מסוכנות עבור גברים במהלך הסקס

חוויות אישיות בניסיון להבין איך לתת לנשים אורגזמות. לאחר קריאת כל הספרים, הקשבה להמון תוכניות אודיאו, הליכה לעשרות סמינרים שונים מצאתי ששום דבר שם בחוץ לא ממש יעבוד בחדר השינה על בסיס עקבי. זה הוביל אותי לשבע שנים ארוכות של ניסויים פראיים עם טכניקות שונות במיטה, על מנת להבין אילו טכניקות בעצם עובדות. אני גם הייתי חייב להיפגש עם כמה בחורים שהיו מומחים בלתת לנשים הנאה מינית, וניסיתי את הטכניקות שלהם גם כן.


ובסופו של דבר, הצלחתי להימנע מהטעויות נפוצות:

טעות מס '1: התמקדות יתר על טכניקות פיזיות

כאשר אנשים מתחילים ללמוד כיצד לתת לנשים הנאה מינית, הדבר הראשון שאנחנו רואים בדרך כלל הן טכניקות פיזיות כדי לרצות אותה. בכך, אני מתכוון שרוב הגברים חושבים שהמפתח לתת אורגזמות לנשים הוא לזיין אותה בזווית הנכונה, או להשתמש בנקודת הזכות של לחץ במהלך מין אוראלי, או שפשוף הדגדגן שלה עם תנועה מסוימת. עכשיו, אני חושב שלדברים כאלה יש חשיבות. אבל מה שגיליתי הוא שעבור נשים, גירוי פסיכולוגי הוא הרבה יותר חשוב מאשר טכניקה גופנית מושלמת.

קשה לגברים רבים להבין, שאנחנו יכולים להגיע לאורגזמה עם אישה רק תגרה הזין שלנו בדרך הנכונה. אז נניח שזה עובד באותה צורה עבור נשים. אבל אם ניסית להתמקד ב- 100% גירוי פיזי כאשר אתה עם אישה אמיתית, אז אתה יודע שזה מתסכל אותה.

היא לא רוצה גינקולוג שכל הזמן מגשש ומחפש, מנסה למצוא את הזווית האופטימלית של הגירוי. היא רוצה גבר אמיתי שיכול לאנוס אותה בתשוקה בחדר השינה - אדם אשר יכול לעורר אותה ברמה הפסיכולוגית. זו הסיבה מדוע אני אומר לגברים שאם הם רוצים להיות גדולים במיטה, הדבר הראשון שהם צריכים ללמוד הוא איך להעיף אותה באמצעות "ארבעה מעוררים נפשיים." אלה הם בעצם ארבע דרכים לעורר נשים מבחינה פסיכולוגית, ולהרטיב אותם אפילו לפני שאתה מתחיל לגעת בהם.

אני מוצא כי ברגע שאתה מסוגל לעשות את זה, זה הופך להיות קל יותר לתת אורגזמות באמצעות כל טכניקה פיזית שאתה רוצה. אבל אם אתה לא יודע איך לעורר אותה פסיכולוגית, אפילו לגרום לה להגיע לאורגזמה אחת יהיה קשה.

טעות מס '2: להיות יותר מדי "מכבד" ו "נחמד" במיטה

שמתם לב שלנשים אין פנטזיות מיניות על בחורים נחמדים מנומסים, מכבדים ויציבים מבחינה רגשית? כמובן ששמתה לב.

אם אתם כמוני, אתם בוודאי תוהים מדוע נשים מקבלים פיק ברכיים מ-"ילדים רעים" שיש להם נטייה "לסכנה". ואתה כנראה גם תהה מדוע נשים כאלה מעולם לא היו באמת מעוניין בך מינית, למרות העובדה שאתה מתייחס לנשים הרבה יותר מהמטומטמים האלה.

למה לעזאזל זה קורה? טוב, זה בעצם די פשוט:

נשים לא מקבלות אורגזמות ממחשבות כמה "נחמד" הבחור, או כמה "מכבד" הוא בחדר השינה. הם נרטבים ויש לי אורגזמות כי הם מרגישים חזקים מבלוטות המשיכה מינית לאדם שהם מקיימים יחסי מין איתו. ונחשו מה?

להיות נחמד לא גורם לאישה להרגיש משיכה מינית חזקה.

לתת "כבוד" בחדר השינה בהחלט לא נותן אורגזמות אישה.

אני מבין שזה לא מרגיש הגיוני, ויכול להיות קשה לקבל את זה, אבל צריך להתגבר על זה. כי עד שאתה לא תקבל את העובדה שנשים רוצות  גברים דומיננטיים, אתה לעולם לא תוכל לשכב איתה בהצטיינות כמו שהיא עושה עם החבר 'ה "מסוכנים".


טעות מס '6: לא לעשות סקס יותר מ 30-45 דקות

הנה עוד מיתוס שמופיע לרוב ב"תרבות הפופ" ובספרי סקס: הם טוענים ש "לנשים לא אכפת כמה זמן אתה איתם במיטה, אין באמת הרבה דברים שאתה יכול לעשות בקשר לזה בכל מקרה. כל עוד אתה בחור נחמד, ואתה רוצה לכבד אותה במיטה, זה כל מה שהיא רוצה באמת. "סוג זה של ייעוץ הוא מאוד פוליטיקלי קורקט, ולעולם לא פוגע באיש. זה נשמע טוב מאוד בספר מין ... אבל הבעיה היא כי בעולם האמיתי הוא שטות מוחלטת

אז הנה מנה קטנה של מציאות:
נשים רוצות גבר המכבד אותם מחוץ לחדר השינה, והם רוצות בחור שיודע לתת להם אורגזמות עם משחק המקדים. למעשה, כפי שאמרתי קודם, עדיף לתת לה את האורגזמה הראשונה דרך המשחק המקדים.

אבל - גם אם אתה "החבר המושלם" מחוץ לחדר השינה, ואתה יודע כל טכניקה של משחק מקדים בספר, זה עדיין לא ישנה דבר, אם אתה רק יכול להחזיק רק כמה דקות בזמן המשגל. נשים לעולם לא יחשבו עליך כעל מאהב טוב, והם בוודאי צוחקות עליך מאחורי הגב . הסיבה לכך היא כי אם אתה לא יכול להחזיק לפחות 20 דקות במיטה (ועדיף 30 -45), אז היא לא בהכרח תגיע לאורגזמה במהלך קיום יחסי מין. וגם כי יש לה אורגזמות במהלך קיום יחסי מין החזקים ביותר.

ובניגוד לדעה הרווחת, יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות במיטה כדי לשפר את הסיבולת שלך באופן טבעי. כאשר משתמשים בהם נכון, טכניקות אלו דווקא מגבירות את ההנאה מסקס שאתה מרגיש, ואינם דורשים ממך להסיח את עצמך או להפחית את העוררות שלך על מנת לבצען.

אתה צריך ללמוד איך בעקביות להחזיק לפחות 20 דקות (רצוי 30-45 דקות) בכל פעם שאתה מקיים יחסי מין. אחרת, היא תמיד תאחל לך להיות יותר "הילד הרע" עם סיבולת גדולה שיכולה לגרום לה לגמור שוב ושוב מהזין שלך.

טעות מס '7: שותק וחסר הבעה במיטה

עוד תלונה נפוצה של נשים היא שרוב הגברים הם שקטים במיטה. הם לא אומרים כלום במהלך יחסי מין, והם אפילו מפחדים להשמיע קולות שלא להראות עד כמה הם נהנים ממין. זה באמת מציק לנשים. וכאשר אתה חושב על זה, זה די ברור למה.

אני מתכוון, מה אתה מעדיף: אישה שבמהלך קיום יחסי מין תהיה שקטה ודוממת כמו גווייה, או אישה שאיבדה את עצמה בעיצומה של תשוקה אורגזמית, והיה גונחת ומדברת מלוכלך לתוך האוזן שלך כל הזמן? זה די ברור כשאתה מנסח את זה כך, עדיין רוב הגברים מתנהגים כמו רובוטים חסרי הבעה במהלך קיום יחסי מין.

אם אתה ברצינות רוצה להיות טוב במיטה, אתה צריך ללמוד כיצד להדליק את האישה באמצעות המילים שלך. אתה צריך ללמוד כיצד להפעיל אותה עם "דיבור מלוכלך," ועם דיבור "רומנטי" המעורר את רגשותיה. אם אתה לא יכול לעשות את זה, לשכב איתך ייראה בינוני ומשעמם.

טעות מס '8: חושב שאתה צריך "כלי" גדול בשביל לתת לנשים אורגזמות

זה נפוץ מאוד אצל גברים להשוות תעוזה מינית עם גודל איבר המין. גברים בדרך כלל חושבים ש"כלי" גדול יותר יספק הנאה מינית ושקטן יותר לא יתן לנשים אורגזמות. אבל אם אתה באמת שואל נשים על זה, תמצא כי זה לא נכון לחלוטין.

אם אתה מסתכל על ההעדפות של נשים לצעצועי מין, תגלו כי הרוב המכריע של כל דילדואים שנמכרים הם בין 4-6 ס"מ (גודל הפין הגברי הממוצע). הסיבה לכך היא כי זהו גודל אידיאלי מבחינה פיזית לגרום לה עונג, שכן רוב קצות העצבים של הנרתיק שלה נמצאים בכמה סנטימטרים הראשונים.

עם זאת - לא כל הגברים שווים, אישה תעדיף גבר עם איבר מין גדול יותר. אבל זה לא מפני שזה גורם לה לאורגזמות. זה בגלל גבר עם "ציוד" גדול נראה יותר כמו זכר אלפא בעל הדומיננטית שהיא מפנטזת עליה. במילים אחרות, נשים מעדיפות יותר "ציוד", כי הם מוצאים שזה מרגש מבחינה פסיכולוגית, לא בגלל שזה טוב יותר מבחינה פיזית. זה אולי נשמע מדכא עדיין אם אתה בעל איבר קטן יותר, אבל זה דווקא חדשות טובות. הנה למה:

נשים מעדיפות "גדול" כי פין גדול יותר מבחינה פסיכולוגית נראה דומיננטי. אבל הגודל שלך הוא למעשה חלק קטן מאוד של כמה דומיננטי אתה במיטה - הגודל מהווה 2-3% לכל היותר. זה הרבה יותר חשוב לה הכישורים המיניים שלך. להדליק אותה עם דומיננטיות גברית בחדר השינה. ואם יש לך את הכישורים האלה, אתה נראה כמו זכר האלפא הדומיננטי שהיא מפנטזת עליו גם אם אתה בעל איבר קטן יותר.

במילים אחרות, הכישורים שלך יהפילו על החשיבות של גודל האיבר שלך.

הדבר החשוב ביותר שיש לך ללמוד הוא מיומנויות מיניות שידליקו אותה עם הדומיננטיות הגברית. אחרת, היא עלולה לאבד עניין בך ולהתחיל לפנטז על "גבר אמיתי" שיכול באמת לגרום לה לאורגזמה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה