יום שלישי, 3 בינואר 2012

פיקוק עם צמידי-עור טרנדים של מפורסמים

חבר 'ה רבים שואלים "למה שלא נשים לראות אותי בצורה מינית?" והרבה זמן התשובה היא כי אתה לא להתלבש באופן מעלה כל סוג של האנרגיה המינית.

אנשים רבים שואלים "למה נשים לא רואות אותי בצורה מינית? והתשובה לרוב היא כי אתה לא מתלבש באופן שמעלה מתח מיני.

בראד פ' מדבר הרבה על הרעיון של שימוש בסטריאוטיפים מיניים באופן מיידי גורם לאישה לראות אותך בצורה מינית יותר. זה כזה רעיון מבריק. אם אתה חושב על זה, זה בדיוק מה שנשים עושות לנו.


אם אישה לבושה בסוודר סטודנטיאלית, מכנסי חאקי, מתאפרת מעט מאוד, כמה משיכה "מינית" אתה תרגיש כלפיה? האם המשיכה תהיה שווה לאותה אישה לבושה בשמלה שחורה סקסית, עם עגילים תלויים, שפתון אדום וכו'?

ישנן סיבות רבות ושנות שאנחנו יותר נמשכים מינית אליה שכהיא לבושה בתלבושת "סקסית". אולי זה בגלל שהעור שלה חשוף יותר, אבל ככל הנראה, זה בגלל שהיא משחקת את הסטריאוטיפ של האשה המופקרת מינית.

אתה צריך לשחק את הסטריאוטיפ הזה באותו אופן כאשר אתה מתלבש.

עכשיו אני לא הולך להיכנס לשמונה הסטריאוטיפים המיניים המיניים המכוסים בתנ"ך האופנה, אבל אני רוצה לדבר על פריט אחד מסוים שהוא דרך טובה לגבר ל"טווס" את המיניות שלו.

צמידי-עור
סלבריטאים כמו ג'וני דפ, ג'סטין טימברלייק, דיוויד בקהאם, ומוסיקאים שונים אחרים, שחקנים וכובי ספורט הפכו את "צמיד העור" למשהו שמעלה את הדימוי של הסקסי.

עכשיו, הרעיון של "פיקוק" נמצא בקהילת הפיתוי כבר שנים, אבל אני חושב שמסתורי נתן ל"פיקוק" מונח דימוי שלילי. כאשר למעשה, "פיקוק" עם משהו פשוט כמו פרק מלא של צמידי עור ישפר בצורה דרסטית את הסיכוי שהאישה תראה אותך בצורה מינית יותר.

הטריק עם צמיד העור הוא לא רק ללבוש אחד או שניים. אתה צריך בערך חמישה או שישה צמידים על לפחות אחד מפרקי כפות הידיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה