יום שני, 2 בינואר 2012

סימנים שהבחורה מעוניינת

כל הסימנים להלן, לא בהכרח מראים שהאישה מעוניינת בך. אבל אם אתה מתחיל לראות מספר סימני עניין, אתה יכול להיות בטוח , שלכל הפחות, יש לך מספיק קרבה על מנת להתחיל להסלים את השיחה לרמה אינטימית יותר.


1. היא צוחקת מהבדיחות שלך, גם כאשר הם לא מצחיקות

אם בחורה היא הקהל המושלם, צוחקת מכל דבר, מדרבנת אותך לדבר יותר, ויש לה חיוך גדול מרוח על פניה כל שאתה שאתה מדבר זוהי אינדיקציה די ברור שהיא נהנית בחברתך.

כאשר אנחנו צוחקים על מישהו אנו במודע אומרים "אני אוהב אותך. ואני מקשיב למה שאתה אומר. "ואם היא יוצאת מגדרה כדי לוודא שהיא צוחקת ... היא גם יוצאת מגדרה כדי לעודד אתכם להמשיך לדבר.

רק להיזהר שלא לבלבל בין צחוק אמיתי עם חיוך ל - "אלוהים תוציא אותי מכאן", או צחקוק עצבני.

2. היא מבקשת ממך ללגום מהמשקה שלה

זה כבר אינדיקטור של כמעט 100% בשבילי, שמראה לי שהאישה מוכנה לנשיקה.

אם אתה בבר מדבר עם אישה, והיא מחזיקה בידיים משקה ואומרת משהו כמו "נסה את המשקה שלי." או אם היא מעודדת אותך בכל דרך ללגום מהמשקה שלה, היא באופן מודע אומרת לך שהיא מרגישה בנוח איתך ברמה אינטימית יותר.

3. היא שואלת אותך אם יש לך חברה או מנסה להשיג את המידע?

כאשר אישה נמצאת בסביבת גבר היא מתחילה להימשך, היא כמעט תמיד תנסה לברר אם יש לו חברה.

רוב הנשים פשוט שואלות.

אם היא לא תשאל 'האם יש לך חברה?', היא תנסה ככל הנראה לשאול שאלות על מנת לחלץ מידע בשאלות כגון: "עם מי אתה גר?" או אם אתם סתם מספרים סיפור על יציאה לחופשה או לקונצרט, היא שואלת "עם מי הלכתה?"

אם לאישה אין עניין בך, לעתים רחוקות מאוד יהיה לה אכפת אם יש לך חברה.


4.  מבחן הכיף
אם אתה רוצה להבין באופן פעיל האם הבחורה מעוניינת... הנה מבחן קטן שיכול לעזור לך.

כאשר אתה מדבר עם בחורה, והיא אומרת משהו שאתה אוהב, תן לה כיף.

המפתח הוא, בזמן הכיף לתת סוג של אחיזה באצבעותיה לשבריר שנייה. התגובה שלה תצביע על רמת הנוחות שלה בסביבתך.

אם היא מושכת את ידה משם, או משאירה את אצבעותיה בצליעה, היא כנראה עדיין לא מרגישה בנוח בסביבתך.

מצד שני, אם היא מחזיקה את ידך, ואף אוחזת בך בחזרה, או מאפשרת לך להחליק את ידך... זה סימן די טוב, היא כבר פיתחה רמה מסוימת של קרה אליך.

5. היא קוראת לך שחקן

נכון מוזר?

רוב החבר 'ה יניחו שאם בחורה אומרת "אתה כזה שחקן", היא כנראה לא מעוניינת. אבל זה פשוט אחד מאותם הדברים אשר עובדים נגד האינטואיציה, תבין את זה רק עם תדבר מספיק זמן עם נשים.

אם אישה קוראת לך שחקן, היא בעצם עושה שני דברים. הראשון הוא שהיא מרגישה יותר נוח בסביבתך ויכולה לומר לך דברים כאלה. ושנית, היא רואה בך סוג של בחור שרגיל לדבר עם נשים.

אם אישה אי פעם אומרת לך הצהרה מסוג כזה, פשוט רואים בה "שיט טסט" וממשיכים בשיחה רגילה. לא מנסים להגן על עצמך או לנסות להוכיח לה שאתה לא. למעשה, התגובה הטובה ביותר היא פשוט לחייך ולומר: "זה לא ברור?" ולהמשיך בשחיה כאילו היא לא אמרה כלום.

יש "אינדיקטורים" אחרים לעניין, כמה גורואים של היכריות ממליצים לדאוג לסימנים של שפת גוף, קשר עין ורמזים מילוליים. אבל כאשר מישהו שואל אותי "איך אפשר לדעת אם הבחורה בעניין" אלה 5 סימנים שאני ממליץ לחפש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה