יום שלישי, 3 בינואר 2012

טריק פסיכולוגי שידליק אותה


הנה אמת עמוקה על סקס, כמה דברים שחשוב להבין אם אתה רוצה להיות נהדבר במיטה.

כאשר רוב האנשים מנסים להיות יותר טובים במיטה, הם בדרך כלל מחפשים טכניקות פיזיות. הם מחפשים זווית חדשה, תפקיד מין חדש, דרך חדשה להעביר את הלשון שלהם במהלך מין אוראלי. הם חושבים שאם הם יכולים פשוט למצוא את הזווית האופטימלית ומידת הלחץ, נשים יתחילו לקבל אורגזמות ולצרוח.


למרבה הצער עד מהרה הם מגלים שבעולם האמיתי זה לא עובד ככה. וזה בדרך כלל כאשר הם באים אלי כדי לתקן את הגישה שלהם. והנה מה שאני אומר להם: אמנם לדעת טכניקות פיזיות זה חשוב, אך לדעת איך להדליק אותה מבחינה פסיכולוגית חשוב הרבה יותר. אם אתה יודע איך לגרום לה לפנטז עליך, אתה יכול לגרום לה להיות רטובה אפילו לפני שנגעתה בה... במצב כזה כמעט כל טכניקה פיזית תיתן לה אורגזמות מטורפות.

אבל אני חיב להזהיר אותך, ברגע שאתה מפנה נשים מבחינה פסיכולוגית, העוצה המינית הזאת יכולה להיות מאוד ממכרת. עבור גיקים של סטאר וורס שם בחוץ, זה יכול להרגיש כמעט כאילו יש להם כוחות נפש, אתה יכול לגרום לה להיות רטובה על ידי שימוש במילים בלבד. הנה אחד הטריקים שאני אוהב להשתמש בו כדי להדליק נשים:

בשביל זה, אתה הולך לעשות שני דברים בעת ובעונה אחת: לדבר מלוכלך ולהקניט אותה.

מה שאתה רוצה לעשות הוא ליזום נשיקות ולקחת אותה למיטה. לאחר מכן תתחיל לגרות אותה במין אוראלי.

נשק לאט את גופה עד שתגיע לטבורה. ואז, לאט, בחושניות תחליק את מכנסיה ואת התחתונים. מעבר אל ירכיה, ומתחיל לנשק אותם בשקט, תנוע לכיוון הנרתיק שלה. עשה זאת לאט - על מנת לבנות ציפייה למין אוראלי. כאשר הגעתה לנרתיק שלה, תנשוף אוויר חם עליו ותעבור ממש מאט עם הלשון על הנרתיק. תגרום לה לצפות למין אוראלי ואז תפסיק.

עבור לשכב לידה, ותתחיל ללחוש באוזה. התחל היטב לתאר כמה טוב היא תרגיש אם תרד לה, איך אתה תעשה לה אורגזמה שוב ושוב. תהיה ציורי מאוד כאשר שאתה לוחש את הדברים האלה באוזנה - תגרום לה לדמיין איך זה יהיה לקבל מין אוראלי.

אם אתה כבר עושה את זה נכון, היא תהיה רטובה בנקודה זו. הציפייה בתוספת הדיבור המלוכלך הם שילוב חזק מאוד. גרום לה להתגרה עד שהיא לא תוכל לסבול יותר. ואז, היא תיתחנן אליך למין אוראלי.

היא תגמור הרבה יותר מהר מהרגיל כאשר תעשה זאת, בגלל כל הזמן שאתה מבלה בבניית ציפייה. וכאשר אתה עושה את זה ממש טוב אתה יכול לגרום לנשים לקבל אורגזמה בלי לגעת בהם כלל. רק המילים שלך יהיו מספיק כדי לגרום לה לגמור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה