יום שלישי, 3 בינואר 2012

איך לגעת בבחורה מבלי לצאת מגעיל

זוהי שאלה נהדרת! וישנם בחורים רבים אשר נאבקים איתה.
רוב החבר 'ה עושים את אותה הטעות, הם מנסים לקפוץ מחוסר מגע גופני למשהו אגרסיבי כגון "חיבוק בוקר טוב." עכשיו, אם אתה במצב רוח עליז, אין שום דבר רע מדי פעם לתת לילדה שובבה חיבוק בוקר טוב. אבל אתה לא רוצה להיות ידוע בתור זה שכופה כל הזמן על חיבוק.

במקום זאת, אתה רוצה להכניס בהדרגה מגע לתוך מערכת היחסים שלך עם הבחורה. אפשר להתחיל בנגיעות קלות במרפקה כאשר שניכם מדברים או צוחקים על משהו. אתה יכול להשתמש "כיף" כשהיא אומרת משהו שאתה מסכים איתו. ומדי פעם, כאשר אתה מדבר איתה לעמוד מספיק קרוב כך שידיך יגעו בידיה.


אם היא כבר מרגישה איתך בנוח אתה יכול להתחיל לגעת לה בשרשרת מעניינת שהיא לובשת וללטף בקלות בעזרת האצבעות את צווארה.

אמנם מדובר בנגיעה עדינה, אבל היא שולחת אות הכרה בעל עוצמה. וגם האינסטינקטים החייתיים הנמצאים בתוך כל אחד מאיתנו יהיו מודעים בחריפות סמויה של מתח מיני.

מרגע שגרמתה לאישה להרגיש בנוח איתך, תוכל להכניס צורות גלויות יותר של מגע למערכת היחסים. תמיד הכי קל לגעת באישה בשובבות. זאת אומרת, לדחוף אותה בזמן בדיחה, או בזמן שהיא לא מסכימה עם דבריך. זהו גם הזמן שבו "חיבוק בוקר טוב" יכול להיות יעיל.

הנה הדבר הכי קריטי...

כל זה בהנחה שאתה לא מקבל את כל האינדיקטורים שהיא מעוניינת בך. כי ברגע שהיא מתחילה לשלוח לך סימנים שהיא אוהבת אותך, אתה יכול להיות אפילו גלוי יותר עם המגע שלך, ואינטימי יותר. המטרה כאן היא להתחיל להכין אותה לנשיקה.

בשלב זה, אתה יכול להתחיל לעשות נגיעות אינטימיות יותר כמו:

- הנחת ראשה על כתפך
- הרחת צווארה באמצעות העברת פניך עליה.
- ללטף את פניה עם היד, בעוד אתה מביט אל תוך עיניה.
- לשחק עם האצבעות בשעריה בזמן שאתה מביט בעיניה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה