יום שני, 2 בינואר 2012

בנות שלא יעשו סקס

הבחורה לא רוצה לשכב איתך. זה קורה.

למעשה, חיכיתי חודש כדי לישון עם החברה הנוכחית שלי. אני אגיד לך למה היא גרמה לי לחכות ואולי זה יעזור לך לענות על השאלה שלך לגבי כמה זמן אתה צריך להשקיע, ואיך אתה יכול לגרום לה לשכב איתך. השאלה הראשונה היא "למה היא גורמת לך לחכות?" ישנן כמה סיבות אפשריות:


1. היא רוצה לוודא שאתה לא מנצל אותה בשביל סקס

חברה שלי גרמה לי להזיע במשך חודש בגלל שאחד החברים שלי אמר לה שאני שחקן והיא צריכה להיזהר ממני. היא פחדה שאני אזרוק אותה לאחר הסקס. בגלל זה היא התאפקה במשך החודש הראשון כדי לנסות לבדוק מה הכוונות שלי איתה. זה יכול להיות המקרה עם הבחורה שאתה מתעסק איתה.

2. היא לא בטוחה אם היא אוהבת אותך

זה בדרך כלל המצב כאשר לבחורה יש עוד בחור שהיא מעוניינת בו יותר מסיבה כלשהי, הרבה בנות חושבות, שכל עוד הם לא ישנים עם בחור זה בסדר להיות עם שני חבר 'ה בבת אחת. אז הרבה פעמים בחורה תתמרן  שני בחורים, על מנת לישון עם זה שהיא באמת אוהבת. (במקרה הזה זה לא אתה.)

3. היא קבעה לוח זמנים נפשי לזמן בו היא תשכב איתך

אתה לא את מצבה של הילדה. ככל שהיא צעירה יותר סביר יותר שהיא מרגישה שלהמתין שלושה שבועות זה נורמלי. בתיכון יש כמה בחורות אשר יגרמו לך לחכות כמה שבועות לפני שיתנו לך.

איך אתה צריך להתמודד עם זה

התשובה לכך היא סוג של החלטה אישית, אבל אני אתן לך כמה הצעות.

1. חזור על זה כמה פעמים

המשך ללכת על זה. אל תדבר על זה. פשוט לך על זה. אם היא עוצרת אותך, אז תפסיק. אבל אם אתם ממשיכים להתמזמז , לכו על זה שוב קצת יותר מאוחר. הימנעו מלדבר על זה. כמה שיותר תדבר על זה יותר, היא תהיה מנטלית סגורה יותר

אם תכניס אותה למצב "אני לא מוכנה" היא תרגיש מחויבת לחכות. עם זאת, אם רק תמשיך ללכת על זה בלי להתייחס , אתה צפוי לתפוס אותה ברגע של חולשה, שם היא פשוט חרמנית מכדי להתנגד.

2. תבטיח לה במעורפל שאינך שוכב עם אף אחת אחרת

זהו קו דק משום שחלק מהחזקת ממערכת היחסים היא לתת לאישה להניח שאתה רואה אנשים אחרים, אשר במודע גורם לה להילחם על תשומת הלב. ואני בדרך כלל מייעץ לא לחשוף יותר מדי מידע מוקדם על מערכת יחסים.

אבל לפעמים יש צורך לתת לאישה תחושה כלשהי של ביטחון. הדבר נכון במיוחד במקרה אם יש לה סיבה להאמין שאתה שחקן שעשוי להשתמש בה בשביל סקס. אל תבוא מיד ותגיד "אני לא שוכב עם מישהי אחרת." תן לה להגיע למסקנה לבד.

3. להתרחק

אם באמת אתה נתקל בבעיה עם הבחורה, עליך להתרחק טיפה, להפסיק טיפה לענות לשיחות. להיפגש איתה פחות. אם היא באמת תרגיש שהיא מתחילה לאבד אותך, היא תנסה להשאיר אותך באמצעות סקס.

אלה הם באמת שלושת הטכניקות הכי טובות שאני מכיר, אבל מה שבאמת יעזור תלוי בסיבה שהיא לא רוצה לשכב מלכתחילה.

מקווה שזה עוזר ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה