יום רביעי, 4 בינואר 2012

5 הדקות הראשונות בדייט

בעבר, ממש שנאתי ללכת לדייטים.

לפני מספר שנים נכנסתי חזק לקטע של היכרויות באינטרנט והייתי הולך לשלוש או ארבע דייטים בשבוע והייתי ממש אומלל. הייתה מוצא את עצמי משועמם, חרד, מאוים ובדרך כלל מאוכזב קשות.

אני רוצה לספר לכם את הסיפור שגרם לי להתגבר על החרדה מדייטים ואפילו להתחיל להינות מהם, אבל לעתים קרובות מצאתי את עצמי במיטה עם אישה עד שהלילה נגמר. אני זוכר שהייתי מאמין כי מועד "פורמלי", מפגש "קדוש", שבו היה עליך להציג את עצמך כג'נטלמן מושלם. וזוהי אחריותך הבלעדית "לא לדפוק את זה" - ועליך להוכיח לאישה שלא הייתה מעוניין במין.

זה לא מה שרובנו חשבנו?

אני מתכוון לא הגיוני שנשים רוצות בחור מכובד, יפה.. שלא מחפש סטוץ? אפשר היה לחשוב כך. אבל כשהתחלתי לשים לב, שמתי לב לזה:

1. כשניסיתי להרשים בחורה בדייט, היה סביר פחות שהייתי פוגש אותה בדייט שני.

הניסיון שלי לגרום לאישה להרגיש בנוח דווקא הלחיץ אותה.

2. כמה שהייתי יותר "ג'נטלמני" בדייט, ככה יותר השתעממנו אחד עם השני, ומהר מאוד נגמרו הדברים לומר ונוצרה שתיקה מביכה.

"אנשים פשוט לא לומדים"

אחרי שהלכתי לכמעט חמישים דייטים במשך תקופה של כמה חודשים, הבנתי שאני עושה משהו לא בסדר. אבל הייתי אדם מפגר שדפק את הראש בקיר. לבסוף לאחר שהדייט הסתיים כאשר אני מזייף שלשול (ברצינות) כדי להימנע מתשלום עבור ארוחה נוספת עם האישה היה ברור שלא ילכו לישון איתי במזן הקרוב, החלטתי שאני צריך לגבש תוכנית, משחק חדש אם אני ימשיך ללכת לדייטים רבים כל כך.

בערך באותה תקופה התחלתי לקרוא כמה אתרי אינטרנט אשר מייעצים להיכרויות. אמרו לי שאני צריך לקחת נשים לקפה או לגלידה במקום, הארנק שלי אהב את זה.

לשינוי הסביבה לא הייתה השפעה רבה על ההצלחה שלי. נשארנו משועממים ועצבניים, רק שעכשיו היינו לוגמים קפה, במקום לחפור אל תוך מנות הפסטה. למעשה, זה היה אפילו גרוע יותר. כי עכשיו לא היה לנו את האוכל שיסיח את דעתנו מהשיעמום שלנו.

"הדייט הזה שינה את הכל..."

לבסוף החלטתי לבטל את החברות שלי ב Match.com , לקחת הפסקה לזמן מה. דיברתי אז עם בחורה פורטוגזית חמודה במשך מספר שבועות וחשבתי שאני יצא לדייט האחרון שלי לפני שזה יגמר בינינו. חילופי הדואר האלקטרוני שלנו היו גרתיות למדי ומשעממות, אבל היה לי קצת תקווה למועד זה.

למעשה, במהלך היום הזה שכחתי מזה לגמרה. כאשר קיבלתי את שיחת הטלפון ממנה שמאשר שאנחנו עדיין בקטע, הייתי ממש באמצע חגיגות עם חברים שלי. היה נחמד מאוד והחלטתי להיפג עם הבחורה המסכנה על כמה משקאות ואז לחזור לחברים שלי שוב מאוחר יותר. הגעתי לאולם לפנייה ועדיין הייתה לי הרגשה טובה, התחלתי לפטפט עם הברמן. מצב רוח שלי היה בשמיים והרגשתי טוב באינטרקציה שלי עם הברמן. הרגשתי רגוע באופן מוזר.

כאשר מריסה (הילדה הפורטוגזית) הופיע, הייתי משוחרר, אנרגטי, ולגמרה לא מחובר לתוצאה של הדייט. הייתה לנו שיחה ממש משעשעת, "שיחת חולין", אז פשוט קפצתי ישר לסיפור מצחיק על שחבר שלי סיפר לי על מאבק משמורת שלו ושל גרושתו על דג זהב. ברגע שסיפרתי לה את הסיפור במקום לקבוע את התנהגותי כב"בחור ביישן" התחלתי לנהוג בה כאילו שהיינו חברים כבר זמן רב, נגעתי בה כשדיברנו, לקחתי את ידע כדי להוביל אותה אל השולחן, והחזקנו קשר עין לשבריר שנייה יותר ממה שאני בדרך כלל עושה.

במקום להפציץ אותי עם נורמלי "סגנון הראיון" השאלות שקיבלתי עשרות בנות אחרות יצאתי עם, היא הלכה היישר אל תוך החלפת סיפורים מצחיקים אותי. כאשר השיחה לקח בלתי צפוי להפוך "מיני", במקום לפנות אל "נזיר מתנזר" (תפקיד אני בדרך כלל כאשר שיחק את הנושא של סקס עלה על תאריך) אני אגב שוחחו על כמה מפגשים מיניים הקודם שלי, לא עשו כל מאמץ להסתיר את העובדה, כן, אני אוהבת סקס.

במקום להפציץ אותה עם מיליון השאלות ב"סגנון ראיון" שקיבלתי מעשרות בנות אחרות שיצאתי איתן, עברנו ישר אל תוך החלפת סיפורים מצחיקים. כאשר השיחה עברה באופן בלתי צפוי ל"מינית", במקום להיות ה"נזיר המתנזר" (תפקיד שבדרך כלל שיחקתי כאשר סקס על במהלך הדייט) שוחחנו על מפגשים מיניים קודמים שלי, ולא עשיתי כל מאמץ להסתיר את העובדה, כן, אני אוהב סקס.

היום הסתיים עם תשוקה ארוכה במושב המכונית שלי. זה היה הדייט הטוב הראשון שלי מאז שנות הקולג' שלי. בהתחלה חשבתי שזה היה רק בגלל העובדה שהיא הייתה "ילדה מגניבה". אבל ככל שחשבתי על זה יותר הבנתי שזה היו הדברים שאני עשיתי שהוציאו את הצד הזה ממנה. וחשבתי על העצמה שעלתה במוחי... "מה אם אני יכול לקבל תוצאות כאלו גם בדייטים אחרים שלי?"

כעבור מספר ימים חשבתי בלילה על מה שעשיתי והבנתי שעשיתי 5 דברים עיקריים במהלך 5 הדקות הראשונות:

1.יצרתי קרה, כאשר מדלגים על החלק המשעמם של "להכיר אחד את השני". זה יכול חרץ את המומנטום בדייטים קודמים שלי.

2. אני מגדיר את המסגרת, במקום להמתין שהאישה תכתיב מה הולכת להיות ההתנהגות המקובלת בדייט, אני בעצם מציג לה " זה מה שהולך להיות בדייט הזה..."

3.שיחקתי בהתקפה ולא בהגנה, במקום פשוט לנסות לא לפגוע בה, צחקתי עליה באופן פעיל על מנת לעשות כיף.

4. אני יזמתי "מגע" באופן מיידי, מה שהפך את הפגישה להרבה יותר פשוטה, כיוון שבמהלך הדייט היא כבר הייתה רגילה למגע שלי.

5. הייתי עצמי, אני אוהב לשתות, אני אוהב לעשות סקס, אני אוהב לספר סיפורים מצחיקים, ובכל זאת, באופן מוזר זה היה הדייט הראשון שלי שבו הרשיתי לעצמי להביע את החלק הזה באישיות שלי.

כשהבטתי בחמש הטכניקות ברשימה שלי, הבנתי שכולם בעצם באים ביחד.

כיף.
זה כל מה שאתה אחראי עליו במהלך הדייט. ויותר מכך, אתה אחראי על יצירתו. אישה הולכת בעקבותך בדייט. אם אתה תהיה עצבני, היא תהיה עצבנית. אם תסתיר את האישיות שלך, היא תסתיר את אישיותה. אם אתה תיקח תפקיד של "זר", היא תתנהג כמו זרה. אם אתה תתנזר ממין, היא תסתיר את הצד המיני שלה. אולם ההיפך הוא בדיוק הנכון.

אם אתה מגניב, רגוע, נוח, היא תהיה נינוחה גם כן. אם תבטא את האישיות האמיתית שלך, היא תביע את עצמה גם כן. אם תיצור קרבה מההתחלה, היא תתנהג כאילו היא מכירה אותך שנים. אם תרגיש בנוח עם המיניות שלך, היא תרגיש כך גם כן.

האם אתה נהנה מהדייטים שלך?

אם אתה מוצא את עצמך ב"מבוי סתום" בדייטים, או לא מצליח להתקדם מבחינה פיזית עם נשים שאתה יוצא איתן, אז הצעד הראשון הוא לשחק בתפקיד - אתה. האם אתה משחק בתפקיד הגבר הכיפי, הנינוח, בחור מיני? או שאתה משחק בתפקיד של הבחור המשעמם, נוקשה ומתנזר?

אני חושב שאם אתה שם מספיק תשומת לב תוכל להבחין שאתה בעצם מוביל את האישה. למרות שאתם עשויים לחשוב שנשים פשוט לא מגיבות אליך, יותר סביר להניח שאתה גורם להן להתנהג ככה.

"הנה הוכחה שאתה יכול לנסות בעצמך!"

יש לי תרגיל פשוט שאתה יכול לנסות בדייט הבא. להתייחס לאישה שאתה יוצא איתה כאילו היא ידידה ותיקה שאתה מכיר שנים. כל מה שאתה צריך לעשות זה להעביר את הגישה. החיוך שאתה נותן כשאתה מברך אותה. רמת הנוחות שלך כשאתה מדבר איתי. רמת הנוחות שלך בנוגע ל"מגע". סוג הדברים שאתה משתף איתם.

כשאתה פושג בחורה במהלך דייט, במקום להתחיל בשיחת חולין משעממת, קפוץ היישר אל תוך סיפור הומוריסטי שקרה לך או למישהו שאתה מכיר לאחרונה. כשהיא מספרת לך סיפור על חייה, במקום לקפוץ למצב של ראיון ולשאול שאלות, תאמר הצהרות כגון "אני ממש יכול לראות אותך מתנהגת ככה".

להתייחס אליה כמו חבר ותיק.

כאשר אתה מתחיל לעשות את זה, תצפה לדייטים שאתה יכולה להינות מהם הרבה יותר. זה שונה לגמרה ממה שרוב האנשים עושים. מה שהופך את זה ל"כיף" ונראה מרשים וחזק עוד יותר.

אם אתה רוצה שנשים ירגישו משיכה כלפיך, תחילה עליך להביא אותם למצב נוחות. והדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא על ידי יצירת אווירה "כיפית". בעתיד אני יכתוב על מהמר של יצירת כיף, שיחות שבובות ומיניות עם נשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה