יום שני, 2 בינואר 2012

למה אתה לא מתקרב לנשים (הסיבה האמיתית)


אני באמת מאמין הגורם מס '1 של הישגים תחת וחוסר הצלחה עם נשים לא מתקרב או אינטראקציה עם נשים מספיק. הנה 3 תירוצים כי לכולנו יש לפחות פעם אחת בחיינו, המשמש לא מתקרב:

אני באמת מאמין שהגורם #1 לחוסר הישגים והצלחה עם נשים הוא חוסר הקרבה או האינטראקציה עם נשים. הנה 3 תירוצים שאנו מציבים לעצמנו לפחות פעם אחת בחיינו:

"אני לא יודע מה לומר"
"אני מפחד"
"זה היה בהקשר לא טוב"
(או תירוצים לוגיסטיים אחרים: היא ישבה, היא דיברה בטלפון, חבר בא בדיוק לפני שפניתי אליה, אין לי זמן וכו '...)

אבל, אני יכול לומר בוודאות שאין קשר לכל ההצהרות האלו. הסיבה, שאינך מתקרב היא פשוטה: כי אינך שלם עם עצמך. כן, אין שלמות, נאדה.

אני יכול לשמוע אותך אומר: "אבל אני אדם ישר ומוסרי".

אוקי, ידידי, תן לי להסביר..


אני לא מדבר על יושר בצורה של להיות כנה, אני מדבר על שמירה על המילה שלך. בפשטות: עשה מה שאתה אומר שתעשה. רוב האנשים מותנים לשמור על המילים שלהם כאשר הם שלמים כדי לעשות זאת או אם יש סיכון בלא לעשות זאת. לתאגידים יש כוחות יותר ממדינות כי הם מכונות גדולות שגורמת לאנשים לשמור על המילים שלהם לעשות את מה שהם אמורים לעשות, כמו שהם אומרים. אבל, מחוץ לעבודה או לבית הספר, מה גורם לך לשמור המילה שלך?

אתה קורא פוסט ביום ראשון בלילה על בחור שפגש את החברה החדשה שלו ולאחר מכן התקרב אליה ברכבת התחתית. אתה מתרגש, אתה יודע שזה אפשרי, זה מה שאתה רוצה, אתה יודע שזה מגיע לך כמו למישהו אחר, ואתה אומר לעצמך: "מחר אני מתקרב לבחורה החמה הבאה שאני פוגש, בבוקר יום שני , אתה מחכה לרכבת שלך על מנת ללכת לעבודה ורואה איזה בלונדינית מהממת. אתה מוצא אותה מושכת. אתה אדם גדול עם לב טוב, אתה יודע שאתה רק רוצה אותה למרות שהיא זרה.

אבל אז, אתה מבין שנראית "מוטרדת", או "היא לא רוצה להתייחס" ואתה צריך להיות בעבודה בשעה 10 בבוקר ואתה אתה לא רוצה "לקחת את הסיכון", לפני שיהיה מאוחר. ואז אתה אומר לעצמך "היא תהיה שם מחר".

אז, אתה לא ניגש אליה ואתה ליד השולחן שלך בשעה 9:30 בבוקר. אתה כל הזמן שומר את המילה שלך לבוס, אבל אתה לא שומר את המילה שלך לעצמך. וזאת הסיבה היחידה שאינך בעוצמה עם נשים כמו שרציתה להיות.

תתחיל לשמור על המילה שלך עם עצמך, כל הזמן תעשה את מה שאתה אומר וכאשר אתה אומר, דברים קסומים יתחילו לקרות. כל התסכול שהיה לי או עדיין יש לי בחיים שלי קרה בגלל דבר אחד בלבד: שמירה על המילה שלי, לעשות את מה שאני יודע בלבי שצריך לעשות. מנגד, הצלחה והנאה היא תוצאה של בעל יושר מוחלט ושמירה על המילה שלך.

כשמדברים על פנייה - לא מדובר בהתגברות על הפחד, עליך לעשות את הדבר הנכון, שזה, להיות נאמן לעצמך ולעשות מה שאתה רוצה. אם אתה רוצה אותה, אז שמור על המילה שלך לפחות תן לעצמך את ההזדמנות להשיג אותה. היא בהחלט יכולה לדחות אותך אבל כל מה שחשוב הוא שאתה שומר מילה שלך ומתקרב.

יושר היא השורה התחתונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה