יום שלישי, 3 בינואר 2012

משיכה מינית בתוך שיחה

אני לא מצליח לבנות שום משיכה מינית אל תוך השיחות שלי. האם יש לך טיפים לצילום השיחה לרמה מינית?

Rax

השאלה:
אני לא מצליח לבנות משיכה מינית בתוך השיחות שלי. האם יש לך טיפים להעברת השיחה לרמה מינית?


היכולת להפוך את השיחות שלכם לשיחות מיניות היא אחת מההיבטים החשובים ביותר שעליכם לשים לב אליהם. בעל יכולת להוסיף את האש המינית לשיחות שלו עם נשים מוודא שהם ילכו לאן שהוא ירצה שהן ילכו. אז איך להפוך את השיחות שלך למיניות?

הדרך הקלה ביותר להתחיל היא בהתגרות מינית. לדוגמא, אני מדבר עם בחורה והיא צוחקת, אני יכול לחרמן אותה באמצעות משפט כמו "תזרקי את התחתונים שלך עלי כבר." או שאני יכול לשפוך קצת מהמשקה שלי עליה "בטעות" ולאחר מכן, כאשר היא מתלוננת שהיא נרטבה בגללי, אני עונה "יש לי השפעה כזאת על נשים." כך אני מתגרה בבחורה באמצעות נושאים מיניים, כך אתם מתחילים את התליך של פתיחת דיאלוג מיני.

הדבר הבא שאני רוצה לעשות הוא להשתמש בפיתיון קר אשר גורם לה להוציא את החלק המיני באישיותה. לכל בחורה יש צד מיני, הצד התוקפני, הצד שאינו שיפוטי וכו'. זה תלוי בנו אם נוציא את החלק הזה באישיותה, עלינו להעצים אותו ולפעול על אותם רצונות בתת מודע. קריאה קרה היא סוג של פיתיון מצוין שניתן להשתמש בו, אני יכול לומר לה את הדברים הבאים:

"אני רואה אותך בתור סוג של בחורה שאינה מהססת יותר מדי על דברים שהיא אוהבת לעשות, בחורה אגרסיבית שעושה מה שהיא רוצה."

אז אני אשנה את הנושא בחזרה על מדוע היא מהססת במצבים מסוימים. אבל על ידי זה אני יכול לשים את הנושא של הסקס על השולחן, אני יכול לחזור אליו מאוחר יותר. כאשר תדברו על סקס, זה יראה כאילו זה בעצם הרעיון שלה, והיא התחילה את השיחה הזאת. בנוסף לכך הקריאה הקרה, גרמה לה לחשוב שאתה פשוט מבין אותה, למרות שאתה לא מכיר אותה זמן רב.

אחרי שהיא מקבלת את הרעיון של המין, אני יכול להיות ישיר יותר כאשר אני מדבר בנושא. למעשה 30 דקות לאחר השיחה אני כמעט תמיד שואל בנות "מה הפנטזיות המיניות שלך?" זו שאלה גדולה, כי זה מאפשר לך ממש לפתוח דיאלוג על הפנטזיות שלה. רק שאתה בטוח בכך שהיא דיברה ראשונה על מין, כך שאתה לא נראה נואש למין, דבר אשר קשה להתגבר עליו אם נוצר לך מראה ראשוני כזה, יותר מאשר על ריח רע מהפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה