יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

התלהבות הדדית

קשרים רבים מתחילים אך ורק על סמך חזות חיצונית: אתה רואה מישהי שנראית לך טוב ומנסה לבנות משם. אבל כמו בסוגים אחרים של מבנים, צריך יסודות איתנים ומאוזנים כדי שהמבנה יחזיק מעמד. כשתשלים את הפרק הזה ותמלא את שאלון ההערכה העצמית בסופו, תגלה איזה מין אדם אתה, אילו הרגשות גורמות לך להתעורר לחיים באהבה, ואיזה סוג של אדם עשוי להיות הניגוד התואם שלך.

אולם אהבה היא עניין של התלהבות הדדית: הדברים פשוט מתחברים יחד כשאתה עם האדם הנכון, ומתחברים כפליים כשזה קורה לשניכם. בסוף התהליך, היעד הוא להניא אותך מהניסיון לאלץ את הדברים לפעול כהלכה, לשחרר אותך ממאץ שווא להסתגל לקשרים לא מתאימים, ולעזור לך למצוא בת זוג שמשלימה אותך כשם שאתה משלים אותה (או אותו).

קשרים טובים באים בקלות. התחל לשים לב עם איזה סוג של אנשים אתה מרגיש נוח. שמעתי אינספור אנשים אומרים, "מה שאני אוהב אצלו/אצלה זה שאני לא צריך לעבוד על זה, זה בא בלי מאמץ". זה סימן מובהק לקשר טוב. שים לב עם אילו אנשים השיחה והחיבור באים לך בקלות. אם הדברים לא מתחברים בין שניכם, אל תשאים את עצמך על כך שהקשר נכשל. הייה רחב לב אם אתה הצד שמחליט כי הקשר לא מתאים, והמשך הלאה. אם האחר הוא זה שאומר, "אתה אדם נפלא, אבל לא נראה לי שאתה הבן זוג בשבילי", האמן לו, או לה - והרפה. ניסיון לשנות את עצמך למה שנדמה לך שהוא או היא רוצה לא יצלח. אי אפשר לאלץ אהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה