יום שני, 16 בינואר 2012

משחק מושלם בפייסבוק


אפשר לחשוב שמארק צוקרברג המציא את הסקס בהתחשב במספר הפעמים ביום שאני מקבל בקשות לטיפים עבור משחק בפייסבוק. וכמו כל היבט של למידת "המשחק", פייסבוק פשוט מייצג את האישיות שלך, בדיוק כמו כל דבר אחר שאתה עושה סביב נשים. לחשוב שיש איזו שהיא נוסחת קסם שבעזרתה פתאום כל הבנות התאהבו בך אבסורדי.

אמנם, בתור טור היכרויות טוב, אני יכול לחלק דרכים "לעבוד על זוויות", כך שתוכל להשתמש בפייסבוק כדי להראות את ה'אני' הטוב ביותר שלך עבור נשים. אחרי הכל, פייסבוק היא מקבילה לשיווק היכרויות, כך שאם כבר יש לך מוצר טוב, אתה יכול לגרום לו להיראות סנסציוני עם דף פייסבוק מעוצב בקפידה. אז הנה 3 ½ טיפים שלי  להצלחה בהיכרויות בפייסבוק:

הפסק לפרסם פוסטים על הקיר - כן, אני יודע שאתה חושב שזה מגניב, שאיזה בחורה כוסית רשמה במוצאי שבת על הקיר שלך, "השארתי את העגילים שלי אצלך?" אבל, מלבד החברים ש"אוהבים" את הערה, זה לא יעזור לך עם אף בחורה שמכבדת את עצמה. רוב החבר 'ה חושבים שהם מפגינים "בחירה מראש" אך הם בדרך כלל רק הורסים לעצמם.

זה לא אומר שמוניטין של דון ז'ואן הוא בהכרח דבר רע, אולם, המפתח הוא עדינות ועמימות. טוב מאוד עם אישה חושבת שאתה שחקן, אבל רע מאוד אם היא יודעת שאתה אחד כזה. למה? ובכן, בתור התחלה, זה מאפשר לה להמשיך לתהות, מה שגורם לה להמשיך לחשוב עליך. זה גם מאפשר לה לשמר את התפיסה של "רומנטיקה", בעוד היא יודעת שאתה "מבוקש"

עקוב אחר הטיפים להצלחה מקוונת
לכן, שמור על הסטטוסים בקיר שלך סגורים כך שנשים ינסו לנחש מה נשים אחרות אומרות עלייך. בחורה אשר קורה הודעות בקיר שלך משולה לבחורה אשר שואלת אותך, "עם כמה נשים שכבתה?" כל בחור אי פעם שנשאל בשאלה הזאת יודע שאין תשובה טובה. אם תענה גבוה מדי, היא תחשוב שאתה שחקן ומניפולטור, אם תענה נמוך מדי, אתה תהיה חנון חסר נסיון. ברור שהתשובה הטובה ביותר תהיה התחמקות/אין תשובה - שמשולה להפסק פרסום סטטוסים על הקיר.

חשוב, עם זאת, להשתמש בעדכונים בחוכמה. לא ליצור "דואר זבל" של האישיות שלך. באופן אידיאלי, אתה צריך לשאוף לערבב מנה בריאה של הערות שנונות תצפיות, תמונות וקישורים חיצוניים.

דוגמאות להערות שנונות:
משהו שאני רוצה להחיל מהפייסבוק לחיים האמיתיים, להגביל אנשים ל120 תווים עד שהם יצטרכו לסתום ת'פה.

האם מישהו אחר שם לב שקפטן הוק הוא פדופיל ענק? הבחור חי בארץ לעולם לא בקרב ילדים קטנים ומנה לפתות אותם ב'סירה' שלו.

דוגמאות של תמונות הן ברורות: כל דבר שאתה עושה, שהוא מדהים. לדוגמא, לא לוקחים תמונות 'משעממות' אלא תמונות מרגעים מדהימים שהיו לך. שאל תמיד - מה התמונה הזאת אומרת עליי? , אם התמונה אומרת שאתה חיי חיים משעממים, אל תפרסם אותה.

באופן אידיאלי, אתה צריך ליצור עדכון בשעה 9:30 בבוקר, 2:00 , ו-6. אם אתה נתקל ביום יוצא דופן, פרסם אותה, אבל תיזהר לא להגזים. אתה לא רוצה להיראות כמו הבחור שחיי בפייסבוק.

לפתח סגנון ייחודי בפייסבוק - לכל אחד עלול לקחת זמן מה לפתח, אך הזמן הזה משתלם בטווח הרחוק. אם אתה יכול למצוא דרך להביע את עצמך דרך הפייסבוק, תוכל להפגין הרבה תכונות אופי באמצעות משתמש מוגבל.

החלום
תחשוב על זה מנקודת מבט של ילדה: כמה כיף זה להתחבר לפייסבוק ולראות ש15 אנשים אהבו את התגובה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה