יום שלישי, 3 בינואר 2012

5 הסיבות לכך שאתה גרוע עם נשים



במקום להתחיל את המאמר הזה בלצטט נתון שרירותי כגון "10 אחוז מהגברים מקבלים את 80 אחוז מהנשים," אני רוצה לייצר סטטיסטיקה משלך. שאלו את עצמם: כמה בחורים אתה מכיר? מזאת אומרת מכיר, אני מתכוון כמה בחורים הייתה אומר שאתה מכיר מספיק טוב כדי לקבוע עד כמה הם טובים או רעים עם נשים.

יש לך את המספר הזה? מבחינת, הייתה אומר שזה איפשהו בין 250-300 אנשים (אלו חברה שפגשתי בתיכון, בעבודה ובחוג החברתי שלי).

עכשיו, כמה מהחברה האלה הייתה אומר שהם טובים עם נשים? ונניח הברומטר שמחליט אם אדם טוב עם נשים נמצא בתרחיש הבא: אם הייתה לך פגישה עם נערת החלומות שלך, אבל היא התעקשה להביא את החבר, כמה בחורים אתה יודע שבוודאות לא יהרסו את הדייט שלך?

אז על מי אתה סומך? בשבילי, מספר זה מאוד נמוך כנראה איפשהו בין 15-20 חבר 'ה.

כלומר, בשבילי, אחוז הבחורים הטובים עם נשים הוא איפשהו בין 5-8 אחוז. כנראה האחוז שלך נמצא גם איפה שהוא בטווח הזה. כלומר לרוב החבר 'ה יש כמה הרגלים רעים אשר מפריעים להם למשוך נשים



1. אתה אפילו לא מנסה - כן, פשוט מאוד. בכל פעם שחברים מספרים לי על הכישלונות שלהם עם נשים, השאלה הראשונה שלי היא תמיד זהה: כמה נשים חדשות הכרתה היום? לעתים קרובות למדי, הפזמון החוזר הוא: "ובכן, אף אחת". מצטער, אבל כדי להצליח עם נשים, הדרך הקלה היא הדרך הקשה: אתה בעצם צריך לנסות. כפי שכבר אמרתי, יש שתי דרכים לפרוץ שהן:

  • להתפרסם ולתת לבנות לבוא אליך.
  • לצאת וללכת אל הנשים לבד.


הנה היא: סטירה קרה של המציאות, אלא אם כן תהיה מפורסם, אתה לעולם לא תהיה טוב עם נשים אם לא תנסה. אתה יכול להרים את כל המשקל שתרצה, ללבוש בגדים אופנתיים, לקרוא את כל הספרים על היכרויות, אבל אם לא תנסה, אתה תשאר גרוע, אין יוצאים מן הכלל.


2. אתה לוקח את הדברים ברצינות יתר - וואו, אם יש אמת אחת אני מאחל לתלמידים שלי לראות זה את זה. כל בחור טוב עם נשים שאני מכיר פשוט לא יכול לקחת את עצמו ברצינות רבה מדי. אם אתה לא יכול לצחוק על עצמך, על פליטות הפה שלך והדחיות שלך אז אתה פשוט לא תהיה טוב עם נשים, אף פעם.

אני לא מטיף להוריד את האגו אבל אני לא מטיף לחיות את החיים שלך על פי אמות מידה של אנשים אחרים. רוב האנשים עושים את הטעות הגורלית של האמונה כי אם הם הימנעו מדחייה או כישלון אז יהיה להם "ערך גבוה יותר" מאשר עמיתיהם. בפועל, לא לעשות משהו שאתה רוצה לעשות, כי אתה מפחד שישפטו אותך הוא הדבר הנמוך ביותר שאפשר להעלות על הדעת. חסק תקנה, פחדן, מי שמסתתר מאחורי התמונה שלו בניסיון פתטי לשמור ע ל הכבוד האגדי שאתה חושב שיש לך.

עזוב את התמונה המיתית של "ערך גבוה" שיצרת לעצמך, תתנתק ממנה. עצור את הויתור על הזכות לחיות את החיים שלך כדי לשמור על התמונה המגוחכת. עליך לנהל את החיים לא על ידי ועדה, עליך לחיות על פי אמות  המידה שלך, עם חוש הומור. עליך ללמוד לצחוק על עצמך אם אתה רוצה ללמוד להיות אטרקטיבי עם נשים.

3. אתה לא רואה נשים בתור נשים - במקום לחשוב איך נשים חושבות, רוב האנשים מתייחסים לנשים כאילו הם קטנות יותר (עם הבדלים אנטומיים ברורים). רוב הבחורים לא יודעים שגברים ונשים חושבים באופן שונה במהותו. אמנם זה לא המקום להסיק על הנפש הנשית, אבל עליכם להבין שנשים חושבות באופן רגשי.

אמנם גברים מסתפקים בלכתוב ולפרט תיאוריות פסאודו מדעיות על משיכה, אך לא לוקחים בחשבון את הרגשות של האישה. זה כלל אירוני של עצות היכרויות , אז זה כנראה יעיל. זה בגלל שרוב התיאוריות והטיפים מערערים לחלוטין את הנפש הגברית, אבל לא מתחברים רגשית עם האישה.

רוב האנשים, בין אם לומדים פיקאפ או לא, פשוט לא רואים "אם הייתי אישה, איך זה היה גורם לי להרגיש?" במקום זאת, הם חושבים, "האם זה הגיוני? אם כן, אז אני הולך לעשות את זה. "חשיבה כזאת גברית ממוקדת לא רק תניב תוצאות של כישלון, אלא גם הכישלון יהיה מצחיק כמו שאנשים עושים ואומרים דברים שהם מגוחכים לחלוטין בהקשר של משיכה.

4. אתה מזניח את המראה שלך - מצטער אם זה פוגע בך, אבל הרבה עושים את זה. בזמן שאתה לא בהכרח יפה מלידה, אתה צריך להתאמץ יותר על מנת לשפר את המראה שלך. שיפוץ המראה שלך לוקח בערך 3 חודשים. בנוסף, עבור רוב האנשים, אתה יכול לראות שיפור דרמטי לאחר צהריים של קניות - באמצעות בגדים אופנתיים ותספורת מגניבה.

כמה דברים שבחור צריך לשים לב אליהם:

  • להתלבש אלגנטי, בגדים הדוקים
  • לסלק את פגמי העור (עשוי לכלולל דרמטולוג)
  • תספורת מגניבה
  • הלבנה/תיקון שיניים

אם אתה מזניח את המראה שלך, בעוד שזה נשמע מגניב או מעצים, זה מכשול שעוצר אותך מפגישת נשים איכותיות. אם יש לך כבוד לעצמך הכנס קצת גאווה לתוך המראה שלך.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה