יום רביעי, 4 בינואר 2012

4 הדרכים הטובות ביותר לגעת באישה שרק פגשתה

לגעת או לא לגעת - זוהי יותר בעיה מאשר שאלה. רובנו מוצאים מגע כאטרקטיבי, אך הפחד הגדול מונע מאיתנו לגשר על הפער הפיזי. אתם מפחדים שנשים ידחו אותכם, שיראו אותכם בתור "מגעילים", או פשוט לא יזרמו, לעתים קרובות אנו פשוט נוותר על כל סוג של מגע פיזי - במיוחד כשמדובר על נשים שרק עכשיו היכרנו.

למרבה הצער, זוהי הסיבה שאנשים רבים מוצאים את עצמם במצב שבנות רואות אותם רק בתור "ידיד", כיוון שאין משיכה פיזית שרובה נוצרת ממגע. אם זה נשמע לך מוכר, הפוסט הזה מתאים לך בדיוק. רציתי לכתוב על מגע מזה זמן רב, אבל בגלל שמגע כל כך משורש אצלי וכל כך נורמלי, אני כמעט לא שם לב בעצם מה אני עושה.

למעשה, עליך לא להגזים במגע אגרסיבי! זה צריך לבוא בתור משהו נורמלי לחלוטין עבורך. זה אומר שעליך לגעת בה בחופשיות כשהיא קרובה ונוצרת הזדמנות, אך אינך מחויב לגעת בה כשאתה במצב מביך (למשל, היא עומדת כמה מטרים ממך, היא במצב של ישיבה או שכיבה אשר לא מאפשר לך לגעת בה).


יש מספר דרכים להבטיח שהמגע שלך יהיה אטרקטיבי ולא מפחיד. אני סומך על 4 "מהלכים" כדי לגשר על הפער הפיזי ביני לבין הנערה הנאה. הנה הם:

1. הסקופ - בכל פעם שאתה עומד לי בחורה, יש ניסיון מביך ומתמשך לסגור את הפער. זה מוחשי במיוחד כשאתה הולך עם בחורה למרחק קצר (למשל מאזור הבר למקום הישיבה). בכל פעם שאני מוצא את עצמי כתף אל כתף עם בחורה מושכת, אני באופן אוטומטי הולך על "הסקופ".

אני צריך לתת קרדיט לזק באואר עבור השם, אבל הרעיון קיים כבר בערך מאז שלאדם יש מרפקים. בעיקרון, עליך לגלגל את ידך סביב גבה של הידה (קלות) ולאחוז במותנה עם ידך.

בעוד הזוגות עושים סקופ לחברות שלהם בלי לחשוב, כדאי שגם אתה תעשה סקופ לבנות שאתה פוגש בלי לחשוב. במסיבה כלשהי, נשים מרגישות בטוחות ומוגנות כאשר אדם עושה סקופ כאילו מתוך רפלקס, אפילו אם היא רק פגשה אותו.

הרגעים הטובים ביותר לעשות "סקופ" הם בתחילת הדייט, בזמן שאתה הולך עם האישה לתוך מקום כלשהו כמו מסעדה, בכל פעם שאתם הולכים יחד, או בכל פעם שהיא עומדת לידך.

2. החזקת יד - החזקת היד הישנה אינה דבר חדש - עם זאת, יש כמה דרכים חדשניות להשתמש בה. במקום להחזיק ידיים כאילו אתה חי בשנת 1950, נצל את המחווה לאינטימיות. החזקת ידיים מאוד אטרקטיבית תלוי בתזמון.

לכן, יש להימנע מהחזקת ידיים מביכה בכך שלא תהיה ברור לחלוטין בכך שכוונתך היחידה היא ללכוד את ידה. במקום זאת, תגרום להחזקת הידיים להראות טבעית, כאילו זה מגע ספונטני.

רגעים כאלו יכולים לבוא כאשר אתה מציג את עצמך בספונטניות עם "לחיצת יד", לאחר מכן בשובבות דוחף אותה ומושך אותה בחזרה אליך, או בכל מקרה אחר של מגע, להיות פיזי ושובב. לאנשים יש נטייה טבעית לרצות "מגע", לכן היא תשמח להחזיק את ידך.

שוב, לא להיות מפחיד, מוזר או מיושן. קח את ידע לרגע ולאחר מכן שחרר אותה. אתה לא רוצה שהמגע יהפוך להיות מביך

3. המנעול - וריאציה של החזקת ידיים, "המנעול" הוא מהלך אינטנסיבי יותר. במקום פשוט להחזיק את ידה של הבחורה, אתה בעצם סוגר את האצבעות שלך על שלה. זה מאפשר לך למשוך אותה אליך, או לעשות כל דבר אחר שדורש ממך להוביל.

כיוון ש"המנעול" דומה כל כך לאחזקת יד, אתה יכול להשתמש בו באותן הזדמנויות. יש זמנים טובים אחרים להשתמש ב"מנעול", לדוגמא כמחווה של "כיף".

אם אתם מחפשים דרכים לעבור מ"כיף" לאינטימיות, בהחלט נסה את ה"מנעול".

קיצי - כל שבוע בערך. אני מקבל מייל מאיזה בחור ששואל איך לגעת באישה כאשר היא יושבת מעבר לשולחן. אני יכול להבין מאיפה האנשים האלה באים, פעם הייתי באותו מצב.

אחרי כמה כישלונות בדייטים, מצאתי דרך פשוטה לגעת באישה מבלי לצאת מאולץ או מפחיד: שבץ מוחי. בעיקרון, זה סוג של משחק מגע על שגורם להנאה רבה. המהלך עצמו פשוט: תעביר קלות באמצעות הציפורניים שלך למעלה ומטה בזרועה, מן המרפק הפנימי שלה אל קצות אצבעותיה.

קל לעבור למצב הזה בזמן שאתה מלטף אותה, לדוגמא כאשר היא שוכבת עליך.

משם בקלילות תפעל על פי המהלך בתנועה רגוע וקצבית. לא למשוך תשומת לב, פשוט העבר את הציפורניים שלך מעלה ומטה במהלך הזרוע ותמשיך לדבר איתה.

"קיצי", כמו שלושת המהלכים האחרים, יגרמו לה להתרגל למגע שלך ויפתחו את המשיכה ביניכם בצורה טבעית (כאילו "זה פשוט קורה"). בתוך זמן קצר, תהיה לכם מערכת יחסית גופנית אפילו בלי לחשוב על זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה