יום שלישי, 3 בינואר 2012

איך להחמיא לבחורה ולהישאר קול


כשניסיתי בפעם הראשונה לצאת ובאמת לנסות לשפר את המשחק שלי עם נשים, המשכתי להיכנס לתוך אותה בעיה: השיחות שלי היו נגמרות במהירות כאדים. זה היה מתסכל כי הייתי מתחיל עם פתיח מוצק, בדרך כלל כדי לגרום לה לצחוק מהר. אבל אז הייתי מגיע למבוי סתום. ובמקום לבדוק את זה, מחשש של שתיקה מביכה, אני בדרך כלל פשוט מצאתי תירוץ לעזוב.


עם הזמן זה קרה פחות ופחות והתחלתי לשפר את כישורי השיחה שלי, אבל אני עדיין חושב על כל ההזדמנויות הגדולות שהפסדתי.

ובכן, לפני כמה שנים, אמר גדול בשם טנדר נתן לי טיפ, ממש תובנה שעובדת בשבילי פלאים כבר שנים רבות. והחלטתי לשתף אותה אתכם.
אני קורא לזה "הוצאת חזקה".

איך לסיים שיחה עם אישה בצורה טעונה מינית?

לפעמים קשה מאוד לשבור קרבה ולומר משהו לאישה אשר מאפשר לה לדעת שאתה נמשך אליה יותר מרמה "ידידותית". זה אפילו קשה יותר להחמיא לאישה בצורה שמאפשרת לך לשמור לע המסגרת הדומיננטית יותר. הטריק פותר את שני הבעיות.

זה מאוד פשוט.

כאשר אתם מתחילים להרגיש שאינך יכול יותר, פשוט עצור לרגע ומסור מחמאה חזקה, טעונה מינית, לדוגמא, אפשר לומר:

"לא שמתי לב לזה לפני כן... אבל את ממש ממש סקסית. בכל מקרה, זה היה מגניב לפטפט איתך. אני צריך ללכת למצוא חבר שלי."

מה שעשיתי כאן הוא הראתי התעניינות מינית באישה, ובאותו זמן, אתה מיד לוקח את זה ממנה. וכולנו יודעים איך נשים אוהבות לרדוף אחרי מה שהם לא יכולות לקבל.

הטכניקה הזאת לא רק תשפר את היכולת שלך להחמיא לאישה, אלא תוכל למצוא לפעמים את האישה סקרנית מאוד, כך שהיא למעשה תצוד אותך מאוחר יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה