יום שני, 2 בינואר 2012

איך למצוא בחורה בעלת השקפת עולם זהה לשלך?

יש הבדל גדול בין לגרום לבחורה שאתה רוצה, לאהוב אותך לבין להשיג בחורה שאוהבת אותך. רוב החבר 'ה הולכים כל החיים על בחורה שאוהבת אותם ולעתים רחוקות הולכים אחרי הבחורה שהם רוצים. אם מתחברים לבחורה שאוהבת אותך ולא לבחורה שאתה רוצה, אתה הורס באופן לא מודע את ההערכה העצמית שלך, ואף את הקשר לאורך זמן. גיליתי את זה בדרך הקשה.

כשהייתי צעיר וחסר ניסיון עם נשים, הייתי רעב כל כך לקשר פיזי עד שהקרבתי ת'סטנדרטים שלי. זה לא רעיון טוב.

עכשיו, אל תבינו אותי לא נכון. אני לא אומר שאתה לא צריך לישון עם הבנות שאתה לא תואם, אני רק אומר שלא עושים מהם החברות שלך. מערכת היחסים דורשת זמן רב, רגש , ולעתים הופכת לנטל ממש.  זו הסיבה מדוע אני ממליץ לבזבז את הזמן כדי להבין עם איזה סוג של אישה אתה רוצה לקיים יחסי מין , ומיקוד תשומת הלב שלך על למשוך אותה לתוך החיים שלך.

כאשר החבר 'ה מתחילים להבין איזה סוג של אישה הם רוצים בדרך כלל הם מבלים את רוב זמנם בתיאור המראה הפיזי שלה ואת אישיותה. אבל יש עוד הרבה מה לגלות על איזה סוג של בחורה אתה רוצה מלבד תיאור המראה שלה ואישיותו. וגם חלק גדול מהתהליך זה להתחיל להבין איזה סוג של אדם אתה.


קבלת בחורה כמוך

טעות גדולה של גברים היא שהם מניחים כי לאישה יש כמה אינטרסים זההים  לו להיות יחד כזוג. אבל זה פשוט לא המקרה. כאשר מדובר על מציאת האישה המתאימה לך, יש משהו חשוב יותר מאשר מראה, אישיות, תחומי עניין, או תחביבים. וזה נקרא "איך אתה רואה את העולם".

איך אתה רואה את העולם?
איך אתה רואה את העולם נקבע במידה רבה על ידי האופן שבו אתה עונה על השאלות הבאות:

האם אתה רואה את העולם כמקום מהנה שבו אנשים הם בדרך כלל טובים, האפשרויות בלתי מוגבלות סביבך? או שאתה רואה את העולם כמקום קר, שיפוטי, מתנכל לך?

האם אתה נשלט על ידי האגו שלך, הצורך שלך באישור, והרצון שלך להיות טוב יותר מאחרים?

האם אתה משתמש בהיגיון כדי לקבל החלטות?

או שמא כל ההחלטות שלך מתבססות על רגשות?

האם אתם מוצאים את הקומדיה בדברים? או מתענגים על דרמה?

כל אלו הן סוגי השאלות שאתה רוצה לשאול את עצמך. למה? כי אתה רוצה למצוא בחורה בעלת השקפת עולם זהה לשלך. אני יכול להגיד לך מניסיון, כי אין דבר גרוע יותר מאשר קבלת טיעון הגיוני של אישה שמקבלת את כל החלטותיה על בסיס רגשותיה.

מה הם ערכי הליבה שלך?

כנות? חופש? משפחה? השפעה? תרומה?

לא הבנתי את העוצמה של "ערכי הליבה" עד שעברתי יחסים לטווח ארוך. גיליתי שאחד ערכי הליבה שלי הוא "חופש".

אני לא הולך להיכנס לאיך אתם תגלו "ערכי הליבה" שלך כי זה ייקח זמן רב. אבל אני רוצה לגרום לך להיות מודע לדברים כמו "ערכי הליבה" ו - "איך אתה רואה את העולם" וזה יעזור לכם במציאת בחורה כמוך ולא בעלת טעם דומה בסרטים או משחקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה