יום ראשון, 8 בינואר 2012

איך להפוך למלך השכבה?


זה משהו שנבדק והוכח כזהב טהור. המדריך יפעל רק אם אתה הולך לתיכון חדש, שבו הרוב המכריע של האנשים לא מכירים אחד את השני. שם לא צריך להציג מיומנויות חברתיות אדירות כדי לעשות את זה, כולם יכולים לעשות את זה, זה כל כך פשוט. תהליך בו תוכל בטבעיות לשפר את החיים החברתיים שלך.

כאשר אנשים צעירים באים ללמוד במכללה, רובם לא מכירים אחד את השני, במוקדם או במאוחר הם יצטרכו להתיידד, או הצטרפו לקבוצות שהוקמו בעבר. בדרך כלל זה לוקח כמה שבועות עד שאותם קבוצות נוצרות. אחרי מספר שבועות, תראה קבוצות רבות של 5-10 חברים בכל קבוצה.

ברגע שהקבוצות נוצרות, חלקם יחזיקו מעמד עד סוף תקופת הלימודים. קשה לתפעל קבוצות שכבר הוקמו. הדבר היחיד שאתה יכול לעשות במקרה זה הוא להצטרף לקבוצה, אבל אז אתה לא תוכל לבסס את עצמך כמנהיג, כיוון שאתה חבר חדש. הדרך הקלה ביותר להצטרף לקבותה שכבר הוקמה היא לבחור אדם אחד מתוך הקבוצה, וליצור איתו קשר. היא/הוא כבר יזמינו אותך לצאת לבלות עם שאר הקבוצה. ואז לאט לאט תוכל ליצור קשר גם עם החברים האחרים, ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהמעגל.

אבל אני חייב לומר לך כי זוהי אינה הדרך בא אני רוצה לעשות את זה, הסגנון שלי הוא להיות קצת יותר יצירתי, להיות השליט בקבוצה, וזה מה שאני רוצה ללמד אותך.

הימים הראשונים (10-70) חיוניים במיוחד. באותם הימים הראשונים, הקבוצות החברתייות נוצרות. המטרה היא ליצור מעגל חברתי עם בנות, להפוך אותם לחברים טובים, להקים קבוצה בה אתה תהיה המנהיג. ללכת איתם למועדונים: אתה יכול רק דלמיין את הכבוד והערכה שתקבל אם תלך למועדון עם 10 בנות יפות? ביסודו של דבר, עם סוג כזה של הוכחה חברתית, אתה יכול לקבל כל בחורה במועדון. זה אורח החיים שאני מדבר עליו.

אז תנו לי ללמד אותכם איך לעשות את זה.

במשך היום הראשון והשני במכללה, אנשים יהיו ידידותיים מאוד, כי הם יהיו עצבניים, מפוחדים, חרדים מהסביבה החדשה, הקשר החדש בחייםש להם. חלקם ייראו אבודים, כצאן אשר עזב את העדר. הם ירגישו בודדים, ויהיה להם דחף מדהים לפגוש אנשים חדשים ולמצוא חברים על מנת להסיר מעצמם את ההרגשה הלא נעימה של הבידוד והבדידות. אתה יכול להשתמש בידע הזה כדי להשפיע על החיים שלך.

תהיהיו ידודתיים כלפיהם, אין לחץ לפתות אותם. רק על תיהיו ידידותיים מדי, קרירים מהרגיל, תכירו אנשים, אל תהיו מוזרים או תדברו על אובססיות והרגלים. בעיקר אם ההרגלים שלכם, הם התמכרות לפורנו באינטרנט.

מטבע הדברים בימים הראשונים יקרו אירועים רבים. פגישות היכרות, הרצאות ראשונות, וכן הלאה. המידע מפורסם בדרך כלל בבירור במכללה, אז אתה צריך להגיע מוקדם ולברר מה קורה. כשאתה הולך לאחד האירועים הללו, ודא שאתה מתיישב ליד בחורה טובה איתה הייתה רוצה להתידד. התחל שיחה, החליפו כמה עובדות בסיסיות על עצמכם. ותגרמו להם להיכנס לתוך איזה שיחה. תחליפו מספרים, וקבעו איתה אחרי ההרצאה ללכת לשתות קפה או משקה. רק תיהיו ידידותיים, נסו לרכוש חברים חדשים. אל תפתו אותן! עדיין לא, בכל מקרה.

למחרת, או לשיעור הבא, עשו את אותו דבר עם בחורה יפה חדשה, תשבו לידה בכיתה, דברו איתה במשך 20-30 דקות, תבנו יחסי קרבה, תסתובבו איתה אחר כך, אבל הפעם תזמיני את הבחורה הקודמת להצטרף אליכם.

ברגע שאתה יושב עם שתי בנות הם יתחילו להתחבר. הן טובות מאוד ביצירת זיקה ביניהם. במיוחד בנות יפות. כי יש להם כל כך הרבה דברים במשותף. אז כל מה שאתה צריך לעשות זה לבודד 2 או יותר בנות לשתות קפה ואחר כך לתת להם להתחבר אחת לשניה.

אל תפגע בהם, או נסה לפתות אותם במהלך השבועות הראשונים. באמצעות ההוכחה החברתית שנוצרת מהעובדה שאתה מסתובב איתם תוכל להשיג טונות של בנות אחרות. כל זה נועד כדי ליצור סגנון חיים באוניברסיטה או במכללה. אבל אם אתה מחליט שאתה רוצה לנצל את בדידותם במצב החדש, אז תוכל לפתות בחורה בכל האמצעים שאתה מכיר, אבל אל תביא אותה לקבוצה שלך.

להביא בחורה ששכבתה איתה לתוך המעגל החברתי שלך יכול להיות מסוכן. אתה יכול בקלות להרוס את הקבוצה, או שהבחורה ששכבתה איתה יכולה להפיץ שמועה הרסנית לגביך, ולהרוס את המוניטין של בקבוצה. אז כדי שתשמור על שתי פעולות נפרדות.

במשך 5-7 ימים אתה יכול לאסוף 10-60 בנות לתוך המעגל החברתי. אסוף אותם במרווחי זמן קבועים. ברגע שהן נפגשות הן כבר יכירו אחת את השניה.

הם יחליפו מספרי טלפון, דואר אלקטרוני, וישמרו על קשר.

לאחר 10 ימים, לאחר שיצרתה את המעגל החברתי, נסה להפגיש את כולם ביחד מפעם לפעם, לנסות ליצור כמה אירועים שיקשרו בינם עוד יותר.

אחרי שכבר צורפו לקבוצה שלך כמה בנות יפות, מספר שבועות לאחר מכן אתה יכול להתחיל לנצל את זה. התחל בארגון של מסיבות בבית, להזמין את החברות שלכם למסיבה. כי כולם אוהבים אותך, אתה המנהיג שלהם, לאנשים מחוץ לקבוצה תהיה משיכה רבה אליך.

אתה יכול גם לקחת אותם למועדונים, לחבק את כולם ולצאת. תבלה איתם. אנשים אחרים במועדון יבחינו בזה, תאמין לי.

אמנם קשה לארגן קבוצה המורכבת אך ורק מבנות. אבל לפעמים זה קורה, בעיקר אם יש לך 1 או 2 חברה בפנים. וזה בסדר גמור. זה בסדר אם יש כמה חברה בתוך הקבוצה שלך. בדרך כלל כשאנחנו יוצאים הבחורים מגנים על הבנות בקבוצה מבחורים שיכורים במועדון שיכולים לפגוע בהם.

בכל פעם שאתה יוצא עם קבוצה גדולה למקום אחד, הם לעולם לא יהיו כקבוצה, אלא יפרדו לקבוצות קטנות יותר של 3-5 אנשים. ניתן לראות זאת בריאליט האח הגדול. בדרך כלל יש אדם דומיננטי בכל קבוצה שמעוור את האחרים ועושה את כל ההחלטות.

מאוחר יותר, אתה יכול לעזוב את המעגל החברתי לבד. בדרך כלל אחד האנשים במעגל הופכים למנהיג החדש שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה