יום שני, 2 בינואר 2012

6 תכונות לנושאי-שיחה טובים

בואו נודה באמת: הקרב הגדול ביותר לגברים בניסיון למשוך אישה יפה היא למצוא נושאים טובים לשיחה. נראה כי כולם רוצים לדעת " על מה אני ידבר?" איזה סוג של נושאים גורמים בשיחה לקרבה, משיכה, מיניות? זה משהו שדי חשוב לך לדעת, כי אם אתה מבלה יותר מדי זמן בלדבר על השיעמום, או נושאים משעממים סביר להניח שבסופו של דבר היא תסיים את השיחה.

נושאים משעממים כוללים:

- העבודות שלך ("מה אתה עושה למחייתך?")
- בית הספר שלך ("לאיזה בית הספר אתה הולך, האם אתה אוהב את זה.?")
-העיר שלך ("אז ... אתה מהסביבה?")
- מיקום ("? האם את באה לכאן לעתים קרובות, זה מקום די מגניב, הא")

כפי שניתן לראות, כל הנושאים המפורטים לעיל, לא סביר שיובילו למשיכה. ישנו מגוון של נושאים העומדים לרשותך.


מהם נושאים טובים לשיחה?

לא כל הנושאים נבראו שווים. והכי פשוט לדעת מה משעמם או טיפשי בשבילה. היא לא רוצה לשמוע על העבודה שלך. לא אכפת לה כמה זמן אתה כבר חי בעיר הנוכחית שלך. ואם אחד מהחבר 'ה שואל אותה "את באה לפה לעתים קרובות?" היא כנראה תצרח. אז מה הם על אילו נושאים היא רוצה לדבר? ויותר מכך, מה הן נושאים אשר יובילו אותך לתוצאה הרצויה: משיכה.

ישנם שישה מאפיינים עיקריים של נושאים טובים:

1. נושא טוב צריך לבנות יחסי קרבה. משמעות הדבר היא כי הנושא יאפשר לך ולאישה להתייחס אליו ברמה מסוימת. זה ייתן לך הזדמנות לבניית אמון ולטיפוח קשר איתה. ברגע שאישה מגלה כי יש לך רמה מסוימת של קשר איתה, היא תאפשר לך לשמור עליה הרבה יותר פתוחה להמשיך בשיחה.

2. נושא טוב צריך ליצור מצב רגשי. רובנו מסתובבים במה שאני מכנה "טראנס שעמום". הטחינה היומיומית מחזיקה אותנו בריק של כל הרגשות האמיתיים. אז אנחנו רעבים לרגשות. זוהי הסיבה מדוע תעשיית הבידור מרווחיה מיליארדים של דולר כל שנה. היא עונה על ההשתוקקות שלנו למצב רגשי. אם תבחר בנושאים שיציתו רגשות חיוביים, האישה שאתה מדבר איתה תהיה בידיים שלך.

3. נושא טוב צריך לגרום למחשבה מחוץ לקופסא. כשאשה פוגשת אותך היא מתקשה להבדיל בינך לבין מאות כלבי הציד האחרים שנגשים אליה במהלך חייה.

זוהי הסיבה מדוע חשוב לך להציג מייד את הנושאים אשר יצרו זהות ייחודית עבורך. אפילו חזק יותר ליצור סטירות בזהות שלך. (אתה הוגה רוחני ... אשר גם לוחם MMA.) זה לא רק לא צפוי, אלא יאפשר לה לדמיין את עצמה עושה איתך כיף בסוגים שונים של תרחישים.

4. נושא טוב מספק יכולת לשמור על שיחה. בסופו של דבר אתה רוצה לגרום לה להיפתח אליך, להביע את רגשותיה, ולהשקיע בשיחה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לספק  "פתיון" שיגרום לה להיות יותר מעורבת רגשית בשיחה.

5. נושא טוב מאפשר לך להציג תכונות אטרקטיביות שלך. ישנם מאפיינים מסוימים שנשים מוצאים אטרקטיביים באופן אוניברסלי. מאפיינים אלה כוללים: גברים שנבחרו על ידי נשים אחרות, הוכחה חברתית, מנהיג הגברים, ארצי, כיפי ונלהב, וגם הרפתקני. כמה שיותר מהמאפיים האלו בשיחה מאפשרים לך להציג את עצמך באור טוב יותר.

6. נושא טוב מוביל למיניות. אם המטרה שלך היא ליצור משיכה מינית אצל אישה אז בסופו של דבר אתה צריך להתחיל לבנות את המתח המיני. וגם נושאי השיחה שלך חייבים לאפשר לך לעשות את זה. משמעות הדבר היא שנושא טוב לגעת ללבה, ולייצר זרם של מיניות.

בהתבסס על שישה קריטריונים אלה אני בטוח שכמה נושאים לשיחה טובה קופצים לך לראש.

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. המאמר הזה הוא בדיוק אותו דבר (עם שינוי קל במילים ) של מאמר אחר של סטס :

    http://xn--4dbcibekbmchwdn3e0exa.com/6-%D7%A2%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D

    יש הסבר?

    השבמחק