יום שני, 23 בדצמבר 2013

מי ישלים אותך?

דמיין לרגע שאתה נאלץ לחיות מעתה בסירת משוטים. זאת סירה רחבה, כך שנדרשים שני אנשים שיחתרו במשוטים כדי להשיט את הסירה. אתה והחותר הנוסף צריכים להסכים על הכיוון, לחתור באותו קצב ובאותה מהירות, ולהסכים להישאר כל אחד בצד שלו בסירה - אחרת תשוטו במעגלים עד שתצאו מדעתכם. לנוכח כל השיקולים והאילוצים הללו, ודאי תהיה בררני מאוד בכל הקשור לבחירת שותפך לסירה.

הסירה הזאת היא קשר אהבה, ולא כל אחד יתאים לעזור לך לחתור בה. דבר ראשון, עלייך למצוא מישהו שמעוניין לשוט באותה דרך כמוך, מישהו שתוכלי להסתדר איתו, ובו בזמן להתלהב יחד איתו כשקשיי הדרך מתגברים. יהיה הרבה לתת ולקחת, יהיו זמנים רבים שבהם תצטרכו לשעשע זה את זו, לשאת אי אלו גניחות ואנחות, להעניק עידוד הדדי, להרגיע זו את זה, לשמור על בטחונכם, לעמוד יחד בסערות, לטבול באור השמש, לרכוש ידידים לאורך הדרך, לעמוד זו לצד זה, לפנות מקום לנוסעים. כשכל כך הרבה תלוי בבחירתך, תרצי ודאי לסקור כמה מועמדים לפני שתמצאי את השותף הנכון.

אתם עתידים לגדול ולצמוח יחד במהלך חתירתכם המשותפת, תוך כדי מציאת תיאום הדדי בהנפת המשוטים ומשיכתם כאיש אחד (פחות או יותר), אך משני עברי הסירה המנוגדים. השותף שתבחרי צריך להיות בעל יכולת לעשות את המסע למעניין, לפקוח את עינייך למחשבות, לרעיונות ולאופקים חדשים לאורך הדרך. עלייך למצוא אדם שמבין אותך ומשלים אותך, שדומה לך במובנים מסוימים אך שונה באחרים. עלייך למצוא את הניגוד התואם שלך, ולגרום לו להתאהב בך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה