יום שני, 23 בדצמבר 2013

שדות מוקשים מנטליים

להזכירכם, הטקסט מתאים לגברים ולנשים באותה מידה.

הדרך המהירה ביותר לפרוץ פרצה בקשר (במיוחד אם מתגלה שאינכם ניגודים תואמים) ולהוציא מבן הזוג את הרע שבו, היא לדרוך על הרגשות המפתח שלו. הרגשות אלה עומדות ביסוד התנהגותו ותחושת העצמי שלו, ולפגיעה בהן עלולות להיות השלכות חמורות עם הזמן.

למשל, טיפוס שולט פורח כשהו מרגיש שהוא שולט בעניינים ושכל המערכות פועלות היטב. הימנעי מלגרום לשולט שלך להרגיש כאילו הוא מאבד שליטה, כי אז הוא עלול להפוך לתוקפן. את עלולה להניע אותו לפנות למקום אחר כדי לשקם את תחושת הכוח שלו.

באופן דומה, אם את מביכה או משפילה דרך קבע את הטיפוס האנליטי, הוא עלול להפוך לנודניק או למתלונן כרוני, ולא תוכלו לשחזר את מצב העניינים הראשוני בקשר ביניכם. בטווח הארוך את מסתכנת בכך שהוא יעזוב ויחפש כבוד במקום אחר.

אתה יכול לעשות דברים רבים לטיפוס המקדם, אך אם תתעלם ממנו או תגלה כלפיו מורת-רוח יותר מדי פעמים, הוא יתפרץ ויחמיץ פנים. הוא עלול להיאלץ לנות למקום אחר לקבלת הערכה וחשיבות.

טיפוס תומך עשוי להשלים עם הרבה, אך אם תדחה בקביעות את רגשותיו, הוא עלול להתכדר בפנים, וייקח לו זמן רב מאוד - אם בכלל - לחדש את האמון בך. בסופו של דבר הוא יצא לחפש הבנה, ערך וקבלה במקום אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה