יום שלישי, 17 בינואר 2012

6 רוטינות מצוינות שבאמת עובדות


דרך מצוינת לבנות ערך חברתי היא באמצעות סיפור רוטינות.

סיפורים אשר מתוכננים ליצור אמון ומשחררים את המוח וגורמים לו להתמקד בדברים אחרים. למוח שלך יש כל כך הרבה חילוף במחזורי השעון.

תאר לעצמך שאתה בדרך לבר או מועדון אתה מכניס את עצמך למצב רוח טוב עבור הנשים המתקרבות. כעת, דמיין שאתה נוסע לאורך הכביש באותו הזמן בדרך לשם - קצת מסיח את הדעת. עכשיו דמיין את החבר שלך נמצא במושב הנוסע שואל אותך על בעיות במתמטיקה.

יש למוח שלך יכולות מדהימה לבצע הרבה משימות בעת ובעונה אחת. וכאשר אתה מדבר עם נשים, למוח שלך יש הרבה דברים לעקוב אחריהם.

אז אתה לא רוצה להתקע באמצע האינטראקציה במשימה המורכבת של ניהול שיחה שנונה.

ראשית, אני אתן לך דוגמה לרוטינות, ולאחר מכן אני אראה לך איך להשתמש בהן.
1)
אני צריך את דעתכם.... אני חושב שהאקסית שלי רודפת אחראי. היא המשיכה לנסות לקבל אותי בחזרה בכך שהיא מנסה להרשים אותי, אבל פשוט לא קיימת בה ההרפתקנות שאני מחפש בבחורה.

טוב, אני עומד ברחוב ופשוט רואה אותה שם, עומדת בצד השני של הרחוב מסתכלת עלי. כן, זה קצת מוזר.

אני חושב שהיא מתאמצת מדי להרשים אותי. היא הייתה פעם שמנמנה מאט, אבל עכשיו היא איבדה משקל והשתילה שתלים בחזה... היא נראת כמו סוג של בחורה מבית הרווקות... ראיתם את זה?

אבל אני לא רוצה לחזור לבחורה רק בגלל שהיא נראית טוב. אפשר לשאול אותכם, מי ממכם הרפתקני יותר?

2)
אתה: היי בנות, אני מקים להקה. אולי תוכלו לשיר?
אתה: מגניב, את תעשי קולות רקע
אתה: תוכלי לנגר בגיטרה. חכי שנייה... מה השמות שלכם?
אתה: טארה באפי? לא, מה את צוחקת עלי, שמות כאלה לא יעבדו בלהקה. הממ... את תיהיה ביונסה ואת תהיה בריטני. מדהים! תנו כיף.
אתה:רק רגע, להיות בלהקה זה לא רק כיף ומשחקים. מי מכם הולך לעשות את הכביסה שלי?
אתה: לא? ובכן, אני ירה בכם. אבל אתם עדיין יכולות להיות מעריצות שלי.

3)
אתה: היי בנות, יש לי בעיה.
בנות: מה?
אתה: יום ההולדת של אחותי הקטנה מתקרב. מה אני צריך לקנות לה... חשבתי על פיל מפוחלץ כי יש לה אוסף שלהם, אבל אני חושב שהיא מבוגרת מדי בשביל זה כבר. מה אתם חושבות? מה אתן הייתם משחקות כשהייתן קטנות?

4)
אתה: האם ידעת ש90% מהבנות מאוננות במקלחת?
ילדה: לא
אתה: 10% האחרות שרות
ילדה: אה כן?
אתה: ואת יודעת על מה הן שרות?
ילדה: לא, מה?
אתה: הו, את בטח אחת מהמאוננות.
ילדה: חחחחחחח

5)
אתה: הממ, תנו לי לראות, אני בטוח שאני יכול לנחש את כל זה. תנו לי לראות, שניכן נראות כמו אחיות. לא? תנו לי לנחש, את ן חייבות לראות חברות הכי טובות אז.

בנות: אנחנו כן!

אתה: וואו יש לי כוחות נפשיים. תראו את זה, אני יכול להגיד עוד יותר עליכם. תני לי את כף היד שלך (לעשות קריאה בכף יד - לעשות קריאה קרה).

שילוב של כל המרכיבים:

אז יש לכם שלושה רוטינות שאתם מכירים בעל פה ואתם מוכנים לצאת לשטח. אחרי שלמדתם שלוש רוטינות אתם צריכים לשחרר את המוח ולהתחיל לעבוד על איך אתם מעבירים את הרוטינה.

לדוגמה, אתה יכול לפתוח קבוצה של בנות ולשאול את שאלת הדעה, לאחר מכן תשאל איך כולם מכירים אחד את השני, ולאחר מכן לדבר על הבעיה עם האקסית. מעבר ביניהם הוא פשוט למדי - פשוט לעזוב את הנושא הישן ולשקוע היישר אל תוך החדש.

וברגע שאתה אומר את זה באופן שגרתי, בלי לחכות לאישור של הבחורה להמשיך הלאה. גם אם הבחורה בוקשי הגיבה לרוטינה הראשונה, רק לעבור מאחד למשנהו. סביר להניח שבאחת מהן תתפוס אותה.

אתה יכול גם לזרוק מאיצים לרוטינה כדי לתת בעיטה נוספת. לדוגמה, לתת לבחורים כיף גורמת להם להרגיש טוב במהלך הרוטינה.

אם בחורה אומרת לך, "אני רוצה להיות מתופפת בלהקה שלך", פשוט לומר "מדהים! רואה שאת מגניבה. תני כיף!
ולהחזיק את כף היד שלה. דבר זה מעצים את כוחה של הרוטינה.

2 תגובות:

  1. מי שקורא עדות זו היום צריך לחגוג איתי ובני משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה לאנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי אפרים אביג'ה ואני מירושלים, אבל אני עוברת לגליל עם אשתי. אני נשואה באושר עם שני ילדים ואישה יפה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לטפל טוב בעצמי ובמשפחה. אותה וילדיי באותה תקופה מסוימת. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה. אני מנסה לדבר עם חברתה ומשפחתה אבל אני עדיין יודע שמישהו יכול לעזור לי ושלחתי את הבקשה אחר כך לכל כך הרבה חברות, אבל עדיין אל תתקשר אליי, עד שיגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. . כשפגשתי חבר ותיק שלי אליו הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעזר לו להשיג עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שזה קסם גלגולי, אבל אני אדם שמעולם לא מאמין בכישוף אבל החלטתי לנסות ויצרתי איתו קשר דרך doctorosagiede75@gmail.com. הוא הורה לי והראה לי מה לעשות בשלושת הימים האלה של השקת הכישוף. עקבתי אחר כל ההוראות ועשיתי את מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. Drosagiede דאג שהכל יתנהל כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי העבודה הנפלאה Drosagiede. אשתי מתקשרת אלי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אלי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשרה חברה ששלחתי את מכתב התודה שלי, עכשיו אני מנהל החברה למופת כאן בארצות הברית. אני ממליץ שאם יש לך בעיות כמו להחזיר את האקס שלך או לרפא אותך ממחלות כמו HIV וסרטן, שלח הודעה למייל זה: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp +2349014523836 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובנים מאליהם וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק
  2. ברכות העונה לכל החברים שלי, אני רוצה לחלוק את העדות הנפלאה שלי על איך שהחזרתי את בעל חיי בחיים, אני רוצה להגיד לאנשים בעולם שיש גלשן כישוף אמיתי ברשת והוא חזק ואמיתי, שמו הוא באבא אוסגיד, הוא עזר לי לאחרונה לאחד את מערכת היחסים שלי עם הבעל שלי שזרק אותי, כשיצרתי קשר עם באבא אוסגיד הוא הוציא לי כישוף אהבה, ובעל שלי שאמר שהוא לא קשור אלי שוב קרא לי ו התחיל להתחנן אליי. לכל מי שקורא מאמר זה וזקוק לכל עזרה ויסמן יכול להציע גם כל סוג של עזרה כמו איחוד מחדש של זוגיות וזוגיות, ריפוי של כל סוגי המחלות, תיקי בית משפט, איות הריון, אנחנו עכשיו מאוד שמחים עם העצמי שלנו. ויסמן גורם לו להבין כמה אנחנו אוהבים וצריכים אחד את השני. האיש הזה אמור להיות טוב ויפה. הוא יכול גם לעזור לך לתקן את מערכת היחסים השבורה שלך. היה לי בעלי בחזרה! זה היה כמו נס! אין ייעוץ לנישואין ואנחנו מצליחים מאוד בחיי האהבה שלנו. צור קשר עם האיש הגדול הזה אם אתה נתקל בבעיה כלשהי עם פיתרון מתמשך באמצעות דוא"ל: doctorosagiede75@gmail.com או WhatsApp בטלפון +2349014523836 ו- viber בטלפון +2349014523836

    השבמחק